/Lublin Voivodeship/Centrum medyczne

Centrum Medyczne NZOZ Marmed

Obłońska 9, 22-100 Chełm, Polska

Centrum Medyczne NZOZ Marmed
Centrum medyczne
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
4FPC+F5 Chełm, Polska
+48 82 563 90 74
chelm.nzoz-marmed.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Bartek Szuran
Bartek Szuran2 lata temu
Witam, nie polecam tego miejsca. Wizyta na szczepienie zostala umowiona trzy tygodnie wczesniej, 18 godzin przed ustalonym terminem zostajemy poinformowani ze musimy przełożyć godzinę wizyty. Mamy trzy opcje: zgodzić sie na nową wizytę, odwołać szczepienie lub przyjść na umówioną godzinę gdzie w przychodni ponoć maja byc dzieci z infekcjami. Przy znakomitej większości wizyt szczepiennych na dzien badz dwa przed umowiona wizyta jest jakas zmiana godziny badz terminu. Według mnie świadczy to o ogromnym nieporządku badz utrudnianiu dostępu do podstawowych szczepień. Te wszystkie sytuacje utwierdziły mnie w przekonaniu że musimy zmienić przychodnie, ponieważ zaczynam sie martwic o zdrowie mojego dziecka.
Paweoo8441 Z
Paweoo8441 Z2 lata temu
Naprawdę widać poświęcenie Pani Doktor w swoją służbę - dziękuję. Panie pielęgniarki również uprzejmie i miłe. Pewnie niektórzy oczekują obsługi jak w restauracji, ale cóż...
Joanna S-O
Joanna S-O2 lata temu
Byłam bardzo zadowolona - wizyta szczepienie. Personel miły, pomocny i potrafiący rozluźnić "stres".
Kamil Słowik
Kamil Słowik2 lata temu
Tak się zastanawiam, jeśli ktoś z pacjentów nie jest zadowolony z tego że w przychodni jest jedna lekarka przecież może zmienić przychodnie. Co da wylewanie swoich frustracji w wirtualu? Myślę że wszyscy w przychodni robią co mogą żeby w obecnym czasie zaopiekować się pacjentami. Łatwo oceniać, i choć sam mam różne, nazwę je niefortunne doświadczenia z dzwonieniem lub umawianiem wizyty to nie mam żadnych uwag do profesjonalizmu czy zaangażowania Pani Doktor i personelu.
Angel Angel
Angel Angel2 lata temu
Ogromny minus dla Pań które pracują w Obsłudze Pacjenta. Żeby umówić się na wizytę do lekarza trzeba czekać cały dzień żeby się dodzwonić, potem cały dzień żeby łaskawie, ktoś oddzwonił po czym okazuje się że jednak pacjent nie jest umówiony na żadną godzinę tylko należy czekać dalej i dalej. Takiego lekceważenia pacjenta dawno nie widziałam. Panie odbierajace telefony zachowują się jakby pracowały tam za karę. Myślę że ktoś tą kwestia powinien się zająć o ile chcą mieć pacjentów.
Pyza
Pyza2 lata temu
Jeden lekarz rodzinny na całą przychodnie to chyba trochę za mało.
Od godziny 8:00 panie na rejestracji nie są w stanie umówić wizyty! 6 godzin czekam na konkretną godzinę, bezskutecznie. Żałuję, że złożyłam deklaracje w tej przychodni, bo na Wołyńskiej zawsze jakiś lekarz przyjmował. Szkoda nerwów na Marmed!
Dominika Pb
Dominika Pb2 lata temu
Telefon jest tam tylko do ozdoby, bo dodzwonic sie tam to istny cud!!!!!
Iva
Iva2 lata temu
Szanowni Właściciele,
Na wstępnie chciałabym pogratulować personelu w postaci Pani Doktor Wiadrowskiej. Jest to lekarka z powołania. Niewielu dziś takich...
Teraz przejdę do niedociągnięć...
Już dwukrotnie podczas wizyty po receptę na alergię zaraziłam się okropną infekcją, czekając w ciasnej, nieprzewietrzonej poczekalni z pacjentami kaszlącymi i kichającymi. Może warto pomyśleć o tym, żeby oddzielić pacjentów "zarażających". Nie każdy bowiem pacjent przychodzi z grypą i chyba lepiej, żeby z nią nie wychodził.
Warto również pomyśleć nad formą kontroli wejść pacjentów do gabinetu. Niejednokrotnie podczas pytania współpacjentów na którą godzinę są umówieni, nagle kilka osób twierdzi, że wizytę ma np. na 15:00. Skoro pacjenci mają się umawiać na konkretną godzinę, nie widzę powodu, żeby spędzać w poczekalni kilka godzin. Jest wiele prostych metod zapraszania pacjentów do gabinetu wg umówionej kolejności bez naruszania RODO.
Lekarka też człowiek, wiadomo... ma określoną wydolność w pracy. Jeśli nadal będzie tak, że pacjenci z poprzednich dni lub innego lekarza będą"wyciskani w międzyczasie", lekarka może popełnić błąd z przemęczenia, że stresu, z braku czasu. Czy jesteście Państwo na tyle odważni lub nieroztropni żeby ryzykować zdrowiem lub życiem pacjentów? O zdrowiu oraz warunkach pracy lekarzy już nie wspominając..
Być może 1 i 1/4 lekarza to za mało?
Dość zastanawiający jest również fakt, że w pokoju zabiegowym jest jedna pani pielęgniarka, która zdarza się, że biega po przychodni nie wiedząc w co ręce włożyć a tymczasem w rejestracji siedzą sobie 3 Panie... Z naciskiem na "siedzą"...
Pierwszy raz spotykam się z takim novum, żeby lekarz podczas wizyty pacjenta sprawdzał w systemie, czy pacjent jest w ogóle ubezpieczony... Wszak w innych przychodniach należy to do obowiązków osób pracujących w rejestracji.
Aż strach pomyśleć czy niebawem lekarz nie będzie zmuszony przejąć części obowiązków pracowników najniższych szczebli...
Zalecane lokalizacje