/Masovian Voivodeship/Centrum medyczne

Przychodnia Amodent

Ignacego Paderewskiego 13, 05-820 Piastów, Polska

Przychodnia Amodent
Centrum medyczne
1.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5RPJ+P6 Piastów, Polska
+48 22 753 85 85
amodent.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–20
Wtorek: 7–20
Środa: 7–20
Czwartek: 7–20
Piątek: 7–20
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Gosia
Gosia2 lata temu
Dodzwonienie się do przychodni jest jak gra na loteri... Telefony mają tam chyba tylko dla zasady .. Najlepsze jest to że jak pojedzie się osobiście to na recepcji siedzą trzy Panie i nie ma ruchu, także ewidentnie coś tu nie działa tak jak powinno.
Edit: Gdy wkońcu udało mi się dodzwonić na recepcję, Pani która tam pracuje w chamski i bardzo prostacki sposób oznajmiła mi że nie ma terminów, żebym dzwoniła kiedy indziej i że ona nie ma czasu ze mną rozmawiać, wzdychajac przy tym do słuchawki po czym rozłączyła się. Gdybym była szefem owej Pani, myślę że jeszcze dziś rozwiązałabym z nią umowę... Jednym słowem szczyt chamstwa i bezczelności.
Ireneusz Dudek
Ireneusz Dudek2 lata temu
Zamówiona teleporada w papierach odznaczone jako wykonane a telefonu brak... Nie pierwszy raz taka sytuacja miała miejsce
Julia Cz.
Julia Cz.2 lata temu
5 gwiazdek tylko i wyłącznie dla rehabilitacji. Opinię wystawiam w imieniu babci. Szczególne podziękowania dla Pani Karoliny i Eweliny, świetna robota oraz podejscie do osoby starszej. Dziękuję w swoim oraz babci imieniu :)
Daniel Moniak
Daniel Moniak2 lata temu
Jesteśmy po wizycie u stomatologa dziecięcego. Rewelacja, mleczak wyskoczył niewiadomo kiedy.
Placowka b.dobrze wyposażona, a dziewczyny na recepcji przemiłe. Dziękujemy
Dekadencja Oniryzm
Dekadencja Oniryzm2 lata temu
5 gwiazdek dla rehabilitantów, bardzo mi pomogli. Szczególne pozdrowienia dla pań w rudych i czarnych włosach. Rehabilitacja jest tutaj naprawdę na wysokim poziomie.
Tomasz Nizioł
Tomasz Nizioł2 lata temu
Zdecydowanie odradzam jeśli chodzi o opiekę stomatologiczna dla dzieci. Nie wiem jak jest z dorosłymi. Pani doktor Lidia xxxx na wizycie dziecka 4 letniego zdiagnozowała przetokę i konieczność usunięcia zęba „czwórki”. Po dwóch tygodniach podczas wizyty która miała być rutynowa (czyt. Usunięcie zęba) pani doktor już nie była taka pewna ze trzeba usuwać, No ale decyzja do rodziców należy. Rodzice (czyt. Żona) zmieszana cała sytuacją zapytała czy jak zostawimy ten chory ząb to będzie „gorzej”. Pani doktor: tak, będzie gorzej. Wiec decyzja: rwiemy. I tu sie zaczyna cała opowieść. Brak narzędzi, brak doświadczenia, brak siły. Dziecko ponad godzinę leży na fotelu ze znieczuleniem, ponieważ … nie można usunąć. Pani doktor wypuszcza nas z naruszonym zębem, pod znieczuleniem i życzy powodzenia w znalezieniu wolnego, szybkiego terminu prywatnie, ponieważ ona nam już nie może pomóc. Sympatyczna, młoda osoba i z cała pewnością za 5-7 lat będzie dobrym dentysta, ale póki co uczy się…. Na organizmie żywym. Szkoda tylko ze mojej córki :( ;(
Malgorzata Antosiak
Malgorzata Antosiak2 lata temu
Zdecydowanie NIE POLECAM wizyty u dr rehabilitacji p.Katkowskiej. Ta Pani siedzi tam chyba za karę. Jakiś czas temu jak byłam z bólem pleców spowodowanym przedźwiganiem, mam niepełnosprawna Córkę niechodzącą, to zasugerowała mi wyeliminowanie źródła bólu i żeby gdzieś wyjechała, żeby mi glowa odpoczęła to mi od razu i ból.plexów się zmniejszy.Będąc na wizycie w dniu dzisziejszym, gdyż do 5 miesiecy będę miała operacje prawego kolana a aktualnie terminy, żeby umówić się na reha to początek 2023r. najpierw usłyszałam co to może się wydarzyć w tym czasie, że Rosja może na nas napaść albo bomba atomowa wybuchnie, że meteoryt uderzy w nas albo że ja zachoruje i nie będę mogła mieć tej operacji albo że ją odwołają. Po czym p.dr wystawia mi skierowanie ćw.ind.nie na to kolano, porażka...Prosząc o skierowanie na rehabilitację pleców z uwagi na dźwiganie Córki usłyszałam odmowę bo że inni pacjenci czekają, że musi wystawić, bidulka, drugie skierowanie, że mogłam od razu powiedzieć, że wymuszam, że to tylko jest doraźny środek te masaże. Poczułam się jak ktoś gorszego sortu. Powiedziałam Pani, ze pracuje, od ponad 20 lat, że odprowadzam składki i z uwagi na okoliczności potrzebuję chociaż takiej pomocy i raz na dwa lata mogę o takie skierowanie chyba poprosić!? Usłyszałam od p. Dr jaką to ja nie przyjemną sytuację stworzyłam. Natomiasta ta Pani usłyszała ode mnie, że jak jej nie odpowiada ta praca niech poszuka innej bo z takim podejściem do Pacjentów, to nie wiem co ona tu robi. Wizyta była na NFZ, ciekawe czy tak samo by się zachowywała jakbym przyszła do niej odpłatnie. Niech sami Państwo odpowiedzą sobie na to pytanie. Ja odpowiedź znam!!!
Justyna Skolimowska
Justyna Skolimowska2 lata temu
Niestety dodzwonienie się do przychodni graniczy z cudem. Nikt nie odbiera telefonu nie tylko w godzinach porannych kiedy faktycznie jest większy ruch ale również w srodku dnia. Lata mijają a tam nic się nie zmienia. W jaki sposób pacjent ma odwołać wizytę skoro nie ma opcji kontaktu?
Zalecane lokalizacje