/Masovian Voivodeship/Centrum medyczne

Medical Center

Belgradzka 48, 02-797 Warszawa, Polska

Medical Center
Centrum medyczne
2.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
43Q3+JJ Warszawa, Polska
+48 517 863 195
medicalcenter.waw.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Uran
Uran2 lata temu
Poszedłem prywatnie zrobić morfologię i badanie niektórych czynników biochemicznych krwi. Wynik morfologii - "brak próbki o kodzie odpowiadającym zleceniu". Próba wyjaśnienia wyniku spełzła na odesłaniu mnie żebym przyszedł później bo panie pielęgniarki są zajęte. Nieprzyjemna pani w recepcji to wisienka na torcie całego tego "centrum medycznego". Omijać szerokim łukiem, nie marnować czasu.
Klaudia Fronk
Klaudia Fronk2 lata temu
Nie polecam tego miejsca
- brak smsa przypominającego o wizycie
- w rejestracji nie odbierają telefonów
- bardzo nie miła obsługa w rejestracji jakby za kare przychodziły do pracy
- nie miły lekarz u którego byłam spore opóźnienie
Marek Hlond
Marek Hlond2 lata temu
Z tą placówką, a przynajmniej z działalnością rejestracji jest coś nie tak. Po raz kolejny nie otrzymałem SMSu przypominającego o terminie zaplanowanej (zarejestrowanej) wizyty. To dobry, pożyteczny i naturalny sposób postępowania powszechnie stosowany we wszystkich przychodniach. Termin wystawiony był dwa miesiące temu. Nowy termin 20 lipca b.r. (a więc za półtora miesiąca). Powiadomenia w takich okolicznościach są bardzo pożądane.
Klientka Klientka
Klientka Klientka2 lata temu
Szok. 2,5 godz. wiszę na telefonie. Kolejny raz nie sposób się dodzwonić.
Andrzej Szyszka
Andrzej Szyszka2 lata temu
Rejestracja sprawnie działa. Kultura osobista bez zarzutów. Dr Dmowski uprzejmy dbający o pacjenta.
Janusz Krotofil
Janusz Krotofil2 lata temu
Ja niestety nie mam dobrych doświadczeń związanych z tą placówką.
Dwukrotna nawalanka ze szczepieniami najpierw p-w Covid 19 a teraz p-w grypie. Nie odbierane telefony w rejestracji i brak reakcji na wysłany e-mail, mimo jego przesłania ponad tydzień temu.A więc szkoda czasu i niestety brak reakcji.
Rys2612 Miszek
Rys2612 Miszek2 lata temu
Nie oceniam jakości usług lekarskich, bo problem leży w jakości obsługi w rejestracji. A ten jest beznadziejny. W oparciu o listę i cennik usług, podczas rozmowy telefonicznej z placówką na Dembego umówiona komercyjna wizyta kardiologiczna, z 10-dniowym wyprzedzeniem, połączona z echem serca. Nie może się odbyć na Dembego, będzie na Belgradzkiej. Ok, dla mnie nie ma problemu. Na Belgradzkiej w dniu wizyty okazuje się, ze nie wykonuje się tam badania echa serca, lecz w partnerskim ośrodku na KEN. Więc wizyta kardiologiczna opłacona za 150 zł jest bezużyteczna. Na KEN nie ma szybkich terminów. Więc muszę szukać innego miejsca na pilne Echo. Żenada. Nigdy więcej
Jolanta Sibiga
Jolanta Sibiga2 lata temu
Masakra. Dodzwonienie się do przychodni graniczy z cudem. Będąc pacjentem tej przychodni od kilku lat dodzwoniłam się UWAGA zero razy. Osoby w rejestracji pracują w ramach "kary" . Są opryskliwe, niegrzeczne, niekompetentne. Zero empatii. Pacjent to intruz i natręt. Tak nie było za komuny.
Zalecane lokalizacje