/Warmian-Masurian Voivodeship/Centrum medyczne

LUX MED

Bartosza Głowackiego 28, 10-001 Olsztyn, Polska

LUX MED
Centrum medyczne
3.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
QFGQ+36 Olsztyn, Polska
+48 22 332 28 88
luxmed.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–18
Wtorek: 7–18
Środa: 7–18
Czwartek: 7–18
Piątek: 7–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Paulina Szemplińska
Paulina Szemplińska2 lata temu
Załatwienie czegokolwiek bardziej skomplikowanego niz umowienie sie na wizytę zazwyczaj graniczy z cudem i kończy sie absurdem. Na plus na pewno dziala fakt, ze czesto udaje sie tam spotkać swietnych specjalistów i przemilych ludzkich lekarzy. Mialam tez przyjemnosc rozmawiac z kierownikiem placówki, ktory pomogl mi rozwiazac skomplikowaną sprawe, jednocześnie dając odczuc, ze jako klient bylam dla nich wazna. Niestety przyjazna obsluga klienta wydaje sie nie byc ulubionym zajeciem Pan z rejestracji, a wydanie maseczki klientowi ktory jej zapomnial jest bariera nie do przeskoczena.
Duży minus to brak parkingu, ktory bylby w stanie pomieścić zarowno klientow jak i pracowników. Wciąż lepsi niz NFZ, ale z każdą chwilą coraz bardziej nieznacznie.
Kajetan Zyskowski
Kajetan Zyskowski2 lata temu
Niestety miałem dziś nieprzyjemność po raz pierwszy być w owej placówce. Na samym wstępie chciałbym zaznaczyć, że dawno nie spotkałem się z tak chorym i nieprofesjonalnym podejściem do klienta. Panie siedzą tam jak za karę, są niemiłe i niechętne do pomocy. Niestety nie tyczy się to tylko mojej osoby, gdyż przez godzinę siedziałem w recepcji i miałem przyjemność posłuchać jak Panie obchodzą się z klientami, dramat. Samo badanie (okresowe) również dwie młode Panie od razu z pretensją na twarzach, że w ogóle kogoś muszą obsłużyć. Drogie Panie, korzystam z usług LuxMed w Gdańsku (z wielu placówek) i jeszcze mi się nie zdarzyło aby ktokolwiek z personelu pracował na takim fochu jak Wy. Zachęcam Was wziąć urlop lub jechać odbyć warsztaty u kolegów z Pomorza. Dziękuję jednak za profesjonalną pomoc Pani Alicji Bursie oraz Panu doktorowi, który jako jedyny był uprzejmy. Przypominam, że Państwa usługi kosztują duże pieniążki, a konkurencji nie brakuje :) Nie macie ochoty pracować z klientami oraz okazać odrobiny empatii to zalecam pracę na innym stanowisku. Nie polecam.
Arek Ejsmont
Arek Ejsmont2 lata temu
Po wejściu zamiast kulturalnego przywitania się z pacjentem, usłyszałem pretensjonalne uniesienie głosu i nakaz niezwłocznego założenia maseczki. W związku z tym, że Olsztyn jest totalnie rozkopany, nigdzie nie można było znaleźć miejsc parkingowych, a spieszac się na wizytę, zapomniałem wziąć maseczki z auta. Zapytałem czy mógłbym poprosić o maseczkę jednorazową, dostałem odpowiedź bardzo niemiłym tonem, że mam sobie kupić w aptece. Najpierw panie skłamały, że nie mają a po chwili natomiast z bólem serca jedną dla mnie znalazły. 100 maseczek kosztuje w internecie niecałe 10 złotych czyli jedna maseczka ok 10 groszy. Za wizytę zapłaciłem 190 złotych. Czy stałoby się coś strasznego jeśli pacjenci, którzy płacą prawie 200 złotych za wizytę i zapomnieli maseczki, dostali gratis i bez pretensji maseczkę wartą 10 groszy? Wizytę zarezerwowałem przez portal Znany Lekarz. Po podejściu do recepcji otrzymałem informację, że mojej rezerwacji nie ma w systemie i że to już 3 taka sama sytuacja w ciagu jednego dnia. Pokazałem Paniom rezerwację w telefonie i stwierdziły, że lekarz zaraz wychodzi a ja mam zarezerwować sobie termin na jutro. Jeśli współpracujecie z portalem znany lekarz a ja jechałem na wizytę z daleka, ponad godzinę gdyż miałem potwierdzoną rezerwację to jak można powiedzieć, że mam przyjechać jutro. Przecież to Wy z nimi wspólpracujecie i to nie pacjent powinien się martwić i dodatkowo stresować skoro miałem poprawnie dokonaną rezerwację. Zero zaangażowania i pomocy w rozwiązaniu problemu. Z bólem serca zostałem przyjęty gdyż nie zgodziłem się na takie potraktowanie. Pani Laryngolog dosyć długo szukała rozwiązania problemu zdrowotnego, z którym przyszedłem po czym dostała telefonem z super śmiesznym żarcikiem od Pań recepcjonistek ''Czy nie trzeba jej ratować''. Pani Laryngolog jako jedyna osoba starała się mi pomóc, reszta osób powinna zdecydowanie z większym profesjonalizmem i empatią podchodzić do pacjentów.
Krzysiek Porszewski
Krzysiek Porszewski2 lata temu
Miła i przyjemna obsługa. Fachowo i szybko obsługuje. Na duży plus zwraca uwagę na to czy dany pacjent ,który przychodzi czy ma maseczkę. Jeśli nie ma nie zostanie obsłużony. Duży plus za to. Mały minus za lekkie obsunięcia lekarzy. Jest to oczywiście zrozumiałe jeśli jest małe. Jeśli dochodzi do 30-40 minut to już nie. Ale wiadomo każdy pacjent potrzebuje innego czasu. Gdyby był większy parking to byłby już luksus.
Pycha H
Pycha H2 lata temu
Nie polecam. 220zł za 3 min w gabinecie. Miała być ocena znamion. Sprawdzony został jeden pieprzyk. Zgłosiłam problem z cerą. Pani Dr nawet nie spojrzała ma twarz i nic nie sprawdziła ale leki podała. Ocena błędna do tego. Kpina. Pani na recepcji niemiła.
Michał Aleksander Maksymilian Wołyński
Michał Aleksander Maksymilian Wołyński2 lata temu
Dno I wodorosty obsługa idiotki to mało powiedziane brak profesionalizmu w każdym calu... Nie polecam omijać... Banda degeneratow nie mająca pojęcia na czym polega ich praca. Zwolnić i do zamiatania ulic. Albo na szmatę. To max na co ich stać
Monika K
Monika K2 lata temu
Muszę powiedzieć że czytałam dużo negatywnych ocen o tym miejscu ale szczerze ja się spotkałam tylko z miłą obsługą w rejestracji i super kompetentną Panią Dr. Bardzo polecam
Alicja Wodecka
Alicja Wodecka2 lata temu
Kompetentna i życzliwa obsługa na recepcji, wyposażono mnie w maseczkę. Czysto i estetycznie. Trudno zaparkować w godzinach pracy ale to śródmieście.
Zalecane lokalizacje