Fasardi
Warszawska 44/50, 95-200 Pabianice, Polska
3.2
8 komentarze
M97F+V5 Pabianice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeAnna Stołowska2 lata temu
Nie polecam sklepu, towar jest bardzo słabej jakości. Zwrot rozpatrzony pozytywnie 15 dni temu, dopiero po mojej interwencji dowiedziałam się, że Państwo mają problemy ze zwrotami payu w związku z tym potrzebują mojego numeru konta, o który sami dziwnym trafem nie zapytali, a który otrzymali już w formularzu zwrotnym. Mogę jedynie potwierdzić wiarygodność negatywnych komentarzy i problemów ze zwrotami, żałuję że nie przeczytałam ich wcześniej. Podczas telefonicznego kontaktu Pani nawet nie była zainteresowana nazwiskiem ani numerem zamówienia, więc też nie ma sensu dzwonić.
Paulina Górz2 lata temu
Bardzo polecam zakupy w sklepie fasardi. Zamówiłam dwie bluzy, jedna dla siebie a druga na prezent. Obie są śliczne. Materiał bardzo dobry gatunkowo, pięknie się układa. Dodatkowo chciałabym serdecznie podziękować Paniom z działu obslugi klienta, zależało mi aby przesyłka dotarła do mnie jak najszybciej. Panie stanęły na wysokości zadania. Jednego dnia poprosiłam o szybka wysyłkę a kolejnego rano paczka była już u mnie!! Pięknie dziękuje za współpracę, napewno do Was wrócę z niejednym zamówieniem :-)!
Natalia Nowak2 lata temu
Dobry kontakt z firmą. Zwrot środków już na drugi dzień po odesłaniu ubrania.
Edyta K2 lata temu
Zwrot pieniędzy to tragedia drugi raz ponad 2 tygodnie chyba czekają że człowiek zpomni i się nie upomni.
Iza Maj2 lata temu
Nie polecam. Produkt zamówiony 26.12, 10.01 wysłałam zapytanie co się dzieje z moim zamówieniem (brałam pod uwagę, że koniec roku, inwentaryzacje itp.). 14.01 otrzymałam odpowiedź, że moje zamówienie zostało anulowano, ze względu na brak produktu....Dlaczego było możliwe, żeby dodać go do koszyka? Dlaczego od razu nie było informacji o braku? Bardzo słabe traktowanie Klienta w dobie takiej konkurencji i ogromnej możliwości wyboru. Dobrze, że wybrałam płatność za pobraniem, bo z tego co czytam w komentarzach jeszcze były problem ze zwrotem.
Pensjonat Butorówka2 lata temu
1 gwiazdka to za dużo. Zero profesjonalizmu! Zamówiłam towar i opłaciłam. Po 11 dniach od daty dokonania przelewu sama musiałam zapytać jaki jest status zamówienia. Okazało się, że towaru nie ma na magazynie. Na stronie nie było informacji, że na towar należy oczekiwać, a produkt został dodany do koszyka. Obsługa klienta nawet nie zareagowała!
Marlena Roszak2 lata temu
Wszystko super , sukienka zamówiona w niedzielę , we wtorek już dostarczona :) Rozmiarowka idealna , sukienka śliczna , materiał dobry. Zamówiłam pierwszy raz i miło się rozczarowałam , bo za przystępną cenę , towar naprawdę ok:) zostane tu na dłużej .
Kalina Patyńska2 lata temu
Ocena 3 z uwagi na całkiem dobrą jakość (przed 1 praniem) produktu i wymiarowanie rozmiarów. Przesyłka realizowana jest przeraźliwie długo. Dlaczego? Obecnie sklepy realizują przesyłki w 24-48 h. Schody także przy zwrocie. Brak zwrotnego arkusza. Na własny koszt zwrot. Samemu trzeba wydrukować arkusz. Obecnie to lekko żenujące. Teraz sklepy klientom zwroty ułatwiają na max. a tu utrudnienie żeby tego zwrotu nie zrobić. Przez wzgląd na obsługę klienta a to jest jednak kluczowe daje 3*.