/Pomeranian Voivodeship/Sklep odzieżowy

Salon Mody JULIA

Staromiejska 15E/1, 84-300 Lębork, Polska

Salon Mody JULIA
Sklep odzieżowy
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GPRW+9X Lębork, Polska
+48 59 863 33 69
julia.lebork.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 10–15
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Anna Podpora
Anna Podpora2 lata temu
Jestem rozczarowana zachowaniem ekspedientek - panie na początku bardzo pomocne do momentu jak nie przyszła Pani może z zasobniejszym portfelem - zostawiły mnie nie interesujac się zbytnio , wyszłam bardzo rozczarowana - a szkoda bo miałam plany coś wybrać sobie fajnego ...
Alicja Bowgierd
Alicja Bowgierd2 lata temu
Baaardzo miła obsługa, wyszłam zadowolona . Polecam
Natalia
Natalia2 lata temu
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!. szczególnie przy zwrocie. Sklep zwraca pieniądze w ostatniej chwili,. Miałam opcje najtańszej przesyłki gratis, po zwrocie na ich koszt zamiast potracenia 9 zl, zostałam dodatkowo obciążona kwota za dostawę kurierem.. kontakt mailowy zerowy,przy kontakcie telefonicznym Pani tłumaczyła sie regulaminem, który jest napisany niezgodnie z ustawa o prawach konsumenckich . Sklep jedna wielka porażka i żenada.. Na pewno sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta i UOKIK, kwota niewielka, ale wprowadzają w błąd ludzi.
Piotr Piotr
Piotr Piotr2 lata temu
Absolutnie nie polecam, przy odesłaniu towaru kombinacje ze zwrotem pieniędzy. Towar odesłałam 22 stycznia, do dnia dzisiejszego brak zwrotu pieniedzy ! Dwukrotnie odesłany skan rachunku i nic ! Sprawa bedzie zgloszona na policje. OSTRZEGAM I NIE POLECAM !!!! UWAŻAJCIE NA SALON JULIA !
Salon Mody JULIA Maćkowiak
Salon Mody JULIA Maćkowiak2 lata temu
W odpowiedzi na opinie P. Krzysztofa Czapelskiego pragniemy się ustosunkować. Reklamacja została rozpatrzona z zgodnie z tokiem reklamacji i odrzucona z uwagi na ewidentne mechaniczne uszkodzenie materiału i rozpatrzona z zachowaniem terminu reklamacji.
Jednakże klient nie mógł się pogodzić i na siłę próbował wymusić uznanie reklamacji na wszelkie możliwe sposoby.
I tak bywa, iż nie potrafimy się przyznać do błędu, a konsekwencje tego błędu przerzucamy na innych i dodatkowo po "trupach " do celu. W tym wypadku taka taktykę przyjął P. Krzysztof, ale bezskutecznie.
Z poważaniem
Salon Mody JULIA
Jarosław
Jarosław2 lata temu
NIE POLECAM !!
fatalna wysyłka kurierem na zamówienie czeka się tydzień pomimo jasnej informacji o 1 dyniowym transporcie
Niegatywny komentarz na FB usuwany natychmiastowo bez żadnej odpowiedzi
Obsługa na infolinii chamska
Krzysztof Czapelski
Krzysztof Czapelski2 lata temu
Bardzo nie polecam ! W obliczu reklamacji natrafiłem na brak możliwości bezpośredniego kontaktu z właścicielką oraz nieuzasadnione, lakoniczne odpowiedzi dotyczące roszczenia reklamacyjnego. Następnie Salon bezprawnie odrzucił roszczenie reklamacyjne. Na skutek wykroczenia poza normy prawne obowiązujące w Polsce sprawa została skierowana do Rzecznika Praw Konsumenta, który jednoznacznie przyznał mi rację i skierował pismo do firmy z prośbą o wyjaśnienia- dopiero po groźbie kary finansowej Salon Mody odpowiedział podobnie bez ładu i składu podając niejasne, lakoniczne powody. Aktualnie sprawa może zostać skierowana do Sądu- z mojej strony jednakże szkoda czasu na tak zaawansowane kroki w związku z tak małymi pieniędzmi. Podsumowując odradzam zakupy i przestrzegam ponieważ ten sklep nie respektuje praw konsumenta. Radzę trzymać się z daleka !

Update.
Szanowna Pani gratuluje przyznania samej sobie 5 gwiazdek. W koncu ocena ma znaczenie. "Reklamacja rozpatrzona zgodnie z tokiem reklamacji" cokolwiek to oznacza... Szkoda, ze na pismo od rzecznika odpowiedziala Pani dopiero po kolejnym zawezwaniu pod rygorem kary pienieznej w liczbie slow mniejszej niz polowa wyrazona w opinii, choc w sposob rownie lakoniczny i bez najmniejszej wiedzy prawnej. Ciekaw jestem czy uwzgledniajac uplyw czasu udalo sie Pani rozwiazac zagadke tego, iz otrzymywala Pani maile z adresu, ktory jak Pani twierdzila nie istnieje. Jak i rowniez czy udalo sie Pani przetlumaczyc komunikat z serwera poczty wychodzacej, tlumaczony z jezyka angielskiego- "nie wyslano wiadomosci" co wowczas stanowilo przeszkode na tyle duza, ze az nieprzekraczalna. Nawet Google Translator nie pomogl. Nie wspominajac o podstawach matematyki w obliczeniu liczby dni miedzy dniami otrzymania listow. Z swojej strony przypominam, ze prawnie nadal moge wrocic na droge sadowa, wiec proponuje nie wyglaszac zbednych komentarzy szerzacych na domiar zlego nie prawde. Pozdrawiam
Radoslaw Burak
Radoslaw Burak2 lata temu
Profesjonalna, bardzo miła obsługa
Zalecane lokalizacje