Monnari
C.H. Auchan, Bohaterów Monte Cassino 421, 43-300 Bielsko-Biała, Polska
3.5
8 komentarze
RXJM+QP Bielsko-Biała, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–21
Wtorek: 9–21
Środa: 9–21
Czwartek: 9–21
Piątek: 9–21
Sobota: 9–21
Niedziela: 9–20
Wtorek: 9–21
Środa: 9–21
Czwartek: 9–21
Piątek: 9–21
Sobota: 9–21
Niedziela: 9–20
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeHenryk Gawroński2 lata temu
Dzisiaj chciałem kupić kurtkę która fizycznie była w sklepie,Pani stwierdziła że nie może sprzedać kurtki bo nie ma jej w systemie chciałem jakoś dojść do porozumienia ale Pani dostała piany zaczęła krzyczeć nawet maseczka się zsunela co w dobie pamdemi corony naraziło mnie na możliwość zarażenia się wirusem. Nie wiem czy personel zostal zaszczepiony. zgodnie z rozporzadzeniem personel sklepu musi używać maseczek caly czas przez okres trwania zamiany.jak to możliwe że towar jest na sklepie A nie ma go w systemie.pani stwierdziła że w obrębie Bielska nie ma już takiej kurtki A na terenie całej Polsce są jeszcze 3 sztuki.jakie było moje zdziwienie gdy udałem się do innego sklepu i nie dość że taka kurtka była to jeszcze od ceny rabatowej otrzymałem 10 % rabatu uwazam ze sklep w takim ksztalcie nie powinien reprezentowac marki monnari bo rzutuje to na cala markę a personel powinien zostac przeszkolony z podstaw kultury obsługi klienta w myśl jeden zadowolony klient to 10 nowych klientów. Jeden nie zadowolny klient to 100 mniej klientow
Patrycja B2 lata temu
Jestem bardzo zawiedziona obsługą sklepu ( Panią kierowik, która była na zmianie popołudniu 2.05.2018). Chciałam zwrócić ubrania (które kupiła dla mnie mama) ponieważ zupełnie nie trafiła w mój gust. Pani stwierdziła że bluzka jest używana ponieważ ma plamy- tłumaczę że nie była nigdy noszona i proszę o zwracanie uwagi przy sprzedaży na jakość towaru. Niestety mama ma o 6 rozmiarów większe ubrania- gdyby je przymierzala zapewne zwróciłaby uwagę na to przy zakupie. Kolajna rzecz którą usiłowała mi wmówić owa " pani kierownik" to że metka nie jest oryginalna i niby sama ją przyszłam bo u nich w sklepie " tak przyszytej nie znajdę". Po chwili przynioslam jej tą samą bluzkę która była na sklepie i co? Miała tak samo przyszytą metkę. Następnie powiedziała że mogę jedynie zrobić reklamację a w uwagach wpisała, że zabrudzenia powstały przy użytkowaniu. Nie zgodziłam się z tym ponieważ po raz 10 powtórzyłam że bluzka NIE BYŁA NOSZONA! Drogie klientki MONNARI, zwracajcie uwagę na rzeczy kupione w tym sklepie, bo gdy będziecie chciały coś zwrócić a produkt będzie miał zabrudzenia, które jak sądzę powstały przy przymierzaniu możecie się spotkać z bardzo niemiłą obsługą.
Agata Świeczek2 lata temu
Bardzo miła, uśmiechnięta obsługa. Profesjonalne doradztwo i życzliwość ze strony pań pracujących w sklepie.
Benia Rozmus2 lata temu
Suuuper sklep Fantastyczne obsługa
Anusia Bieber2 lata temu
Arti Archiw2 lata temu
Mateusz Woźniak2 lata temu
Julia Oberc2 lata temu