Żabka
Gocławska 9/U7, 03-810 Warszawa, Polska
2.1
8 komentarze
63X7+49 Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 6–23
Wtorek: 6–23
Środa: 6–23
Czwartek: 6–23
Piątek: 6–23
Sobota: 6–23
Niedziela: 6–23
Wtorek: 6–23
Środa: 6–23
Czwartek: 6–23
Piątek: 6–23
Sobota: 6–23
Niedziela: 6–23
I mean….. najgorsza żabka
Mieszkam obok i wole przejść sie do innej żabki.
Pani na zmianie w dniu 30.10.21r godz 19 celowo i bezczelnie wprowadziła mnie w błąd twierdząc, że dostępny towar jest niedostępny. Chyba nie chciało się ruszyć przysłowiowych czterech liter zza lady, aby wskazać gdzie leży towar. Mina i brak odpowiedzi na dzień dobry i do widzenia też dużo świadczy.Taka obsługa przynosi same straty dla sklepu.
kontaktuję się z Państwem, ponieważ powtarzające sytuacje które dochodzą w Żabce na Gocławskiej 9 są nie do przyjęcia. Arogancka, oraz bezczelna postawa zespołu sklepu sprawiają, że atmosfera panująca w sklepie nie należy do sprzyjających. Szczególnie nieprzyzwoita & nieprzyjemna jest ekspedientka z krótko wygolonymi bogami, której imienia niestety nie znam. Sprawia ona wrażenie, jak gdyby każdy dzień był dla niej męczarnią w tym sklepie. Wiecznie znudzona, mająca ambiwalentny stosunek zarówno do próśb klientów, jak i wyolbrzymionych swoich własnych uprawnień w tym sklepie. Zwraca uwagę na nie założenie maseczki przez klienta, podczas gdy SAMA NIE MIAŁA ZAŁOŻONEJ MASECZKI, a po zwróceniu na to uwagi ta stała się wulgarna i agresywna. Jak najbardziej zrozumiałbym, gdyby tak owe zachowanie wystąpiło bardzo sporadycznie, każdy może mieć gorszy dzień; ale od dwóch miesięcy, niestety, za każdym razem gdy pojawiam się w Żabce na Gocławskiej 9 wychodzę z beznadziejnym nastawieniem, tylko i wyłącznie przez to jak traktowany byłem przez obsługę. Mam zaledwie 20 lat, i jestem jak najbardziej tolerancyjny na wszelkie przejawy braku kultury osobistej, jak również nie zdarza mi się nawet zwrócić uwagi gdy ktoś gorzej mnie traktuje. Jest mi to w gruncie rzeczy obojętne. Ale sytuacja w tamtejszej placówce przerasta już wszelkie granice tolerancji. Dzisiaj był ostatniem dniem gdy złożyłem tam wizytę. Mam nadzieję że zostaną podjęte odpowiednie kroki przez kadrę sklepu, lub też wyższe oddziały sieci sklepów Żabka.
Bardzo dziękuję za zrozumienie i podjęcie działania.
Pozdrawiam