/Masovian Voivodeship/Sklep spożywczy

Żabka

Gocławska 9/U7, 03-810 Warszawa, Polska

Żabka
Sklep spożywczy
2.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
63X7+49 Warszawa, Polska
+48 61 856 37 00
zabka.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–23
Wtorek: 6–23
Środa: 6–23
Czwartek: 6–23
Piątek: 6–23
Sobota: 6–23
Niedziela: 6–23
Napisz recenzję
Przemysław Wąsik
Przemysław Wąsik2 lata temu
Bardzo dobra obsługa. Ekspedientka zna się narzeczy. Poprosiłem pół litra najlepszej whisky na świecie, a w domu zauważyłem że kupiłem 0,7. Pani wiedział lepiej czego mi potrzeba.
Julia Wysokińska
Julia Wysokińska2 lata temu
Pracują tam miłe i normalne panie Ukrainki i jedna Polka (chyba szefowa) Szefowa jest arogancka, chamska i bezczelna. Celowo wprowadziła mnie w błąd żebym kupiłam kawę z mlekiem chociaż wiedziała ze nie ma mleka :)))))))))))))) wysokoczułą z pyskiem do klientki, gdy ta nie zauważyła ze na dwrzwiach jest informacja ze terminale dzis nie działają…
I mean….. najgorsza żabka
Mieszkam obok i wole przejść sie do innej żabki.
Justyna Tetkowska
Justyna Tetkowska2 lata temu
Ten sklep to jakaś porażka! Jakiś czas temu jedna z "pan" próbowała zamknąć mnie w sklepie za brak maseczki. W trakcie szamotaniny i mojej próby wyjścia została delikatnie porysowana. Dzisiaj miałam nieprzyjemność spotkać ajentke która sama chodzi po sklepie bez maski a klientów za jej brak zamyka się w sklepie i odmawia sprzedaży. Generalnie obsługa jest nie przyjemna i chyba są tam za kare 🤮
SilkShirtsSalesman
SilkShirtsSalesman2 lata temu
Okropna obsługa, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta, lodówki zawalone pudełkami przez co nie da się ich otworzyć. Raz pomiędzy takie pudła wypadła mi reszta, po próbie wyjęcia jej pani kasjerka zaczęła się na mnie wydzierać bym wyszedł. Nie polecam przychodzić po godzinie 21, tam to się dopiero dzieje, personel się wyzywa z klientami, przekleństwa i środkowe palce lecą na lewo i prawo. Sklep nawet na 1 gwiazdkę nie zasługuje.
Konrad Mroczek
Konrad Mroczek2 lata temu
Bardzo miła i pomocna obsługa tego wiecznie zatłoczonego sklepu.
Natalia Bednarczyk
Natalia Bednarczyk2 lata temu
Obsługa w tym sklepie to jakaś pomyłka!
Pani na zmianie w dniu 30.10.21r godz 19 celowo i bezczelnie wprowadziła mnie w błąd twierdząc, że dostępny towar jest niedostępny. Chyba nie chciało się ruszyć przysłowiowych czterech liter zza lady, aby wskazać gdzie leży towar. Mina i brak odpowiedzi na dzień dobry i do widzenia też dużo świadczy.Taka obsługa przynosi same straty dla sklepu.
Maks Radliński
Maks Radliński2 lata temu
Dobry wieczór,
kontaktuję się z Państwem, ponieważ powtarzające sytuacje które dochodzą w Żabce na Gocławskiej 9 są nie do przyjęcia. Arogancka, oraz bezczelna postawa zespołu sklepu sprawiają, że atmosfera panująca w sklepie nie należy do sprzyjających. Szczególnie nieprzyzwoita & nieprzyjemna jest ekspedientka z krótko wygolonymi bogami, której imienia niestety nie znam. Sprawia ona wrażenie, jak gdyby każdy dzień był dla niej męczarnią w tym sklepie. Wiecznie znudzona, mająca ambiwalentny stosunek zarówno do próśb klientów, jak i wyolbrzymionych swoich własnych uprawnień w tym sklepie. Zwraca uwagę na nie założenie maseczki przez klienta, podczas gdy SAMA NIE MIAŁA ZAŁOŻONEJ MASECZKI, a po zwróceniu na to uwagi ta stała się wulgarna i agresywna. Jak najbardziej zrozumiałbym, gdyby tak owe zachowanie wystąpiło bardzo sporadycznie, każdy może mieć gorszy dzień; ale od dwóch miesięcy, niestety, za każdym razem gdy pojawiam się w Żabce na Gocławskiej 9 wychodzę z beznadziejnym nastawieniem, tylko i wyłącznie przez to jak traktowany byłem przez obsługę. Mam zaledwie 20 lat, i jestem jak najbardziej tolerancyjny na wszelkie przejawy braku kultury osobistej, jak również nie zdarza mi się nawet zwrócić uwagi gdy ktoś gorzej mnie traktuje. Jest mi to w gruncie rzeczy obojętne. Ale sytuacja w tamtejszej placówce przerasta już wszelkie granice tolerancji. Dzisiaj był ostatniem dniem gdy złożyłem tam wizytę. Mam nadzieję że zostaną podjęte odpowiednie kroki przez kadrę sklepu, lub też wyższe oddziały sieci sklepów Żabka.
Bardzo dziękuję za zrozumienie i podjęcie działania.
Pozdrawiam
Natalia Stachowicz
Natalia Stachowicz2 lata temu
ciągłe pretensje, nieprzyjemny ton głosu chyba pracują za karę, nie polecam
Zalecane lokalizacje