/Masovian Voivodeship/Sklep spożywczy

Stokrotka

Rembielińska 20, 03-352 Warszawa, Polska

Stokrotka
Sklep spożywczy
3.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
72QJ+W4 Warszawa, Polska
+48 81 888 92 00
stokrotka.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–21
Wtorek: 8–21
Środa: 8–21
Czwartek: 8–21
Piątek: 8–21
Sobota: 8–21
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kamila Suchanska
Kamila Suchanska2 lata temu
Niestety może ocena była by wyższa ale spowoduje sytuacji jaka miala miejsce na dziale miesnym będzie tak niska. Że robię zakupy w tym miejscu rzadko to nie wiedziałam że jest tylko jedna kolejka do wędlin i mięsa zapytalam pracująca tam panią czy obowiązują dwie kolejki czy jedna na co dostałam arogancka odpowiedź że chwileczkę proszę mnie nie pospieszac i coś jeszcze burkala pod nosem ale puściłam to mimo uszu ponieważ pani była osoba lekko upośledzona poprosiłam o zwarzenie mi skrzydelek i usłyszałam kolejny tekst że może jeszcze co rarytasy i frykasy no bardzo się zdenerwowałam napewno nie będę kupować już na tym dziale nic jeżeli będzie obsługiwać tam ta pani z wąsem i w okularach może kierownictwo sklepu powinno zająć się swoimi pracownikami bo stracą klientów
Marta Zasońska
Marta Zasońska2 lata temu
Widać kierownictwo sklepu nic sobie nie robi z negatywnych opinii dotyczących lady mięsnej. W dalszym ciągu obsługa robi co chce, ponieważ pracą bym tego nie nazwała. Kiedy podeszłam do lady dwie Panie prowadziły rozmowę, kiedy się okazało że jest kilkuosobowa kolejka- została tylko jedna. I odnoszę wrażenie że ta osoba była albo pod wpływem % albo niepełnosprawna. Po pokrojeniu sera, klientka przede mną poprosiła o rolmopsy. Pani obsługująca obróciła się i ponownie zaczęła kroić ser, nie bardzo wiadomo w jakim celu. Trzeba było krzyknąć że już nikt sera nie chce, ser został na ladzie nie odłożony do lodówki. Kolejna klientka poprosiła o sałatkę, sałatka została nałożona jednak kilka minut zajęło pani obsługującej szukanie ceny. Nie muszę dodawać, że pośpiechu w tym nie było. Tu apel do kierownictwa, albo zacznijcie ludzi szanować i płacić im więcej niż minimalną krajowa, albo stracicie klientów. Nie ma nic gorszego niż oszczędności na personelu.
Joanna Kry
Joanna Kry2 lata temu
Obsługa sklepu to jakiś dramat, szczególnie na stoisku z wędlonami i mięsem. Obsługuje tylko jedna osoba, bo jest tylko jedna kolejka, oczekiwanie na swoją kolej to średnio 10-15 min. w godzinach po pracy. A przy ladach kręci się 3 innych pracowników, którzy przekładają karteczki na wędlinach. A pytanie pani podającej wędliny, dlaczego kupuję taki a nie inny towar i komentatze z tym związane, jest co najmniej nie na miejscu. Setdecznie nie polecam sklepu. Kupuję tam, bo muszę.
Danuta Solecka
Danuta Solecka2 lata temu
Przyjemny sklep, ale dziś pani kasjerka nie umiała podzielić uwagi pracy na kasie i wymianą zdań z inną panią pracująca w tym sklepie i lekko się pomyliła przy wydawaniu reszty, na swoją korzyść, był to mały błąd i nie zwróciłam uwagi, wiem, że muszę uważać przy większych zakupach. Poza tym panie są miłe, a towar dobrej jakości.
Arnold Schwarzenegger
Arnold Schwarzenegger2 lata temu
Strasznie uciążliwe jest korzystanie z kas samoobsługowych. Często wyskakują jakieś błędy, trzeba zatwierdzić produkt etc. Zanim ktoś z obsługi podejdzie, to aż odechciewa się czekać - tyle czasu to trwa.
Ogólny wygląd sklepu bez rewelacji, po prostu BAŁAGAN. Kto chociaż raz był w tym sklepie to wie.
Aleksandra K
Aleksandra K2 lata temu
Najgorszy sklep w jakim byłam. Ciemno, brudno, podłoga się klei, koszyki są takie brudne, że już nawet ich nie biorę. Dział mięsny koszmarny. ZAWSZE otwarta tylko jedna kasa, a do kas samoobsługowych nie ma pomocy gdy potrzeba.
Ewa
Ewa2 lata temu
Sklep, który notorycznie oszukuje ludzi. Mimo zeskanowania aplikacji i kuponów liczy pełną cenę. Kierowniczka (Pani ze sztucznymi rzęsami) bardzo nieuprzejma, krzyczy na klientów! Najgorszy sklep w jakim byłam.
E.
E.2 lata temu
Co nie pójdę brak koszykow przy wejściu i na sklepie! Kasy samoobsługowe często 2 nie czynne, a jedna kasa tylko przy alkoholach otwarta gdzie mnóstwo ludzi w kolejce! Może warto zatrudnić dodatkowy personel albo niech personel zwraca uwagę na to co się dzieje na sklepie?
Zalecane lokalizacje