/West Pomeranian Voivodeship/Sklep spożywczy

Żabka

Górna 18B, 71-218 Bezrzecze, Polska

Żabka
Sklep spożywczy
3.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
FF72+2F Bezrzecze, Polska
+48 61 856 37 00
zabka.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–23
Wtorek: 6–23
Środa: 6–23
Czwartek: 6–23
Piątek: 6–23
Sobota: 6–23
Niedziela: 11–20
Napisz recenzję
ROGT_Master_
ROGT_Master_2 lata temu
Bardzo nie miła obsługa generalnie nie polecam wolę przejść się 500 m dalej, ale mieć miłą obsługę. Poprosiłem pana o imię, aby wystawić opinie pan powiedział ,,Żebym ja zaraz tobie opini nie wystawił”
Stanisław Ciurzyński
Stanisław Ciurzyński2 lata temu
Obsługa okropna nie mówię że wszyscy ale jest taka jedna burkająca pani gdyby nie ona myślę że moja ocena była by o wiele większa nie polecam
Melo Official
Melo Official2 lata temu
Przyszedłem oi żabki z chęcią zakupu ciepłego hot doga.Podczas finalizacji mojego zakupu pan nie poinformował mnie, że parówki są zimne.Pani wykładająca towar powiedziała panu, że wstawiła przed chwila lecz odrzekł „Będą jedli zimne”.

PS: Taki łysy z brodą

Pozdrawiam
Maryna Kuz
Maryna Kuz2 lata temu
Super fajny sklep, bardzo polecam,niema kolejek, bardzo miły personal
Młody MINEK
Młody MINEK2 lata temu
Kolega kupił mi hotdoga chce wziąć 3 sosy a pani muwi że można tylko dwa ja pytam się dlaczego a pani krzyczy bo niemożna jak powiedziałem se pod nosem ojezu to pani zaczęła mnie przedżeźniać. Pani jest bardzo nimiłą osobą zachowuje się jakby pracowała na siłę. Nigdy już tam nie pójdę. Nie polecam👎👎👎
W4co
W4co2 lata temu
W dniu 2 maja br. zakupiłem w tym sklepie towar o wartości ok 20 pln płacąc zbliżeniowo. Po 15 min zorientowałem się, że kwota, którą zapłaciłem to niemal 76 zł. Wróciłem do sklepu, aby wyjaśnić sprawę . Zostałem poinformowany, że kasjerka również zorientowała się, że coś nie tak i miała nadzieję, że wrócę po zwrot. Zostałem zapewniony, iż sprawa zostanie rozwiązana i poproszony o ustawienie się w kolejce. Gdy doszedłem do kasy ku memu zdziwieniu zostałem poproszony o paragon, którego nie zabrałem z kasy lub wyrzuciłem go jeszcze w sklepie. W skrócie zostałem pouczony jako, że bez paragonu ewidentny błąd Pani kasjerki (którego nie neguje) nie może być naprawiony, bo takie są procedury. Mimo prośby i zobligowaniu się do zadzwonienia dopiero po weekendzie, nie doprosiłem się nr telefonu do szefa sklepu. Jedynym wyjściem miałoby być przyjechanie do sklepu we wtorek, co z różnych względów nie jest w moim przypadku możliwe. Post ten ma kilka celów: 1. Dydaktyczna - proszę sprawdzać kwotę na terminalu. 2. Niezbędna jest chyba zmiana procedur skoro kasjerka wie ,że popełniła błąd, a mimo to zwrot nie jest możliwy przez brak paragonu. Tym samym mój brak paragonu stał się przyczyną do pokrycia całości kosztu zaistniałej sytuacji.
Ala Jabłońska
Ala Jabłońska2 lata temu
Czysty sklepik z fajnym asortymentem. Pomocna fachowa obsługa.
Gmina Kozielice
Gmina Kozielice2 lata temu
Super sklep i super obsługa. Bardzo sympatyczny Pan lub sympatyczna Pani. Wracam zawsze w godzinach wieczornych przed samą 23 i zawsze można zrobić szybkie zakupy. Szybko i fachowo bez zbędnego rozgadywania się i na tym mi właśnie zależy
Zalecane lokalizacje