/Lesser Poland Voivodeship/Dealer samochodów Honda

Honda Krężel & Krężel Autoryzowany Dealer

al. Jana Pawła II 160, 31-982 Kraków, Polska

Honda Krężel & Krężel Autoryzowany Dealer
Dealer samochodów Honda
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
32F6+H3 Kraków, Polska
+48 12 648 99 48
krezel.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Mateusz Borek
Mateusz Borek2 lata temu
Serwis owszem zrobił robotę poprawnie ale wymiana obwódek tablicy rejestracyjnej na swoje bez zapytania klienta o zgodę plus brak możliwości napicia się czegokolwiek w trakcie czekania dają jeden wielki minus.
Paweł Piwowarczyk
Paweł Piwowarczyk2 lata temu
Duża wiedza motoryzacyjna i super podejście do klienta. Polecam
Jerzy Pawłecki
Jerzy Pawłecki2 lata temu
Panie Krężel nikt mi nie proponował zamiennika tylko ja sam sprawdziłem w domu jaki jest filtr, po moim telefonie do Pana który przyjmuje samochody do serwisu zaproponował żebym podjechał to wymienią .Na moją uwagę że tak się nie robi odpowiedział że tak jest ustalone od górnie, po przyjedzie owszem zaproponowano mi wymianę filtra na oryginalny Honda tylko że muszę dopłacić 17zł.na co się nie zgodziłem, powiedziałem niech dopłaci Pan Krężel co kazał tak zrobić, bo ja też poniosłem koszty przyjazdu do serwisu ale mojej uwagi nie raczył Pan przyjąć do wiadomości. Ostatecznie zwrócono mi koszt zamiennika bez słowa przepraszam. Jeżeli Pan Krężel ma jakieś zastrzeżenia to dysponuję nagraniem całej sytuacji i chętnie mogę panu udostępnić, nadmieniam że profesjonalnie podszedł do sprawy Pan który przyjmuję samochody-,przeprosił za całą sytuacje choć to nie jego wina-SZACUN.
Jan Ponury
Jan Ponury2 lata temu
Nie wiem czy to norma czy nie, może czepiam się szczegółów ale dla inf kupujących - kupiłem nowy samochód - podobnie jak część osób które tu napisały komentarze -spodziewałem się bardziej profesjonalnego traktowania klienta zainteresowanego zakupem samochodu, niezbyt miłe traktowanie klienta przez sprzedawcę (od ubezpieczeń/kredytów); brak instrukcji obsługi /przed zakupem miała być, po zakupie auta okazało się że to testowych nie dają/; płyn do spryskiwaczy miał być dodany jako 1szt /zapis w umowie/ - płynu w zbiorniku w samochodzie była chyba szklanka bo ledwo wypływał ze spryskiwacza na szybę -kupiłem, wlałem prawie cały pojemnik ....sprzedawca tez musi zarobić na kliencie nawet w taki sposób/; gdy kupowałem Hyundaia parę lat temu na Zakopiańskiej w Krakowie- wszystko otrzymałem jak powinienem /płyn do spryskiwaczy pełny zbiornik, połowa baku paliwa - tu na dojazd do stacji, instr obsługi oraz lepsza obsługa klienta/.
Kamil Poniedzielski
Kamil Poniedzielski2 lata temu
Jak dla mnie bardzo rzetelna firma. Profesjonalne doradztwo w wyborze auta oraz finansowania zakupu. Pracownicy wykazują zaangażowanie i zainteresowanie dla potrzeb klienta - umieją słuchać dzięki czemu bez problemu doszliśmy do porozumienia. Gratuluję i oby tak dalej! :)
Radek
Radek2 lata temu
Dzwonię do Krężel & Krężel: "Dzień dobry, ile zapłacę za wymianę opon siedemnastek w Hondzie CR-V?" Odpowiedź: "Mamy promocję! 99 PLN!"
Super, umawiam się, przyjeżdżam o czasie. Jest lekka obsuwa czasowa, ale ok. Czekam, opony zostają wymienione. Dostaję fakturę na 116,99 PLN brutto. Pytam pana: "A nie powinno być 99 PLN?". Pan idzie ze mną sprawdzić, czy to 17-ki, no są 17-ki i tłumaczy: "Ale ja nawet nie sprawdzałem jakie to, po prostu wziąłem z cennika." Macham ręką, bo nie chce mi się ścierać o grosze. Jadę do przechowalni opon i zauważam, że gość, który wymieniał opony:
a) zapakował je spowrotem w stare worki (oszczędność?)
b) zapakował je żle i opony pobrudziły mi jasne plastiki
Nie polecam. Walę tę przycinkę na cenie, choć moim zdaniem takie przycinki są żenujące. Ale za niechlujność w pakowaniu opon, a tym samym wybrudzenie mi plastików mega negatyw.
P.S. Mój komentarz dotyczy oczywiście serwisu, a nie salonu sprzedaży. Ale w salonie też miałem niefajne doświadczenia :)
Przemysław Pasieko
Przemysław Pasieko2 lata temu
Cena z kosmosu za wymianę przegubu. 450 zł. Część moja. A robota spartolona. Mało tego, doszło do oszustwa ze strony ASO Honda. Przejechałem 100km, po czym znowu słyszę przegub zewnętrzny i to ten sam! Schylam się pod auto, guma wisi. Podjechałem do pierwszego lepszego warsztatu, wchodzimy pod auto, a tu niespodzianka. Zawinęli oszuści moją część, którą kupiłem za 60 zł, a tę samą honda sprzedaje za 300 zł, nie wymienili przeguby, odkręcili, założyli nową gumę i przykręcili. Przez chwilę nie było słychać, po czym problem powrócił. Sprawa zgłoszona gdzie trzeba, rzeczoznawca również ogarnięty. ASO HONDA w Krakowie to zwykli oszuści i partacze! Odradzam korzystać z ich usług jak wasz pojazd nie posiada już gwarancji. Jakby tego było mało, to powodują kolejne usterki. Np nagle mam odkręcone 2 śruby przegubu wewnętrznego, a wymienić mieli tylko zewnętrzny. Efekt, poluzowane śluby, przegub kolejny do wymiany. A jak stan oleju był na poziomie standardowo pomiędzy dopuszczalne a minimum, mam dwukrotnie powyżej dopuszczalnego. Po prostu kpina. Koszt naprawy po wizycie w ASO - 1000 zł. Bosko!

Odpowiedź do Honda - auto już dawno sprzedane, po waszej zabawie okazało się że trzeba pół przodu wymienić, co gorsza uszczelka. Dzięki HONDO! Ale mogę jeszcze wrzucić fakturę VAT za usługę którą wykonaliście i potwierdzę wasze kłamstwo!
Janek Kowalski
Janek Kowalski2 lata temu
Salon malutki ale sympatyczny. Obsługa zawsze kulturalna, miła i pomocna. Nie ma problemów z jazdami próbnymi. Nieco mały parking dla klientów. Oferują fajne rabaty. Gdyby nie fakt, że Honda wycofała z Europy auta, które mnie interesują (Accord i Legend) to pewnie kupowanym wciąż w tym salonie. A tak to muszę iść do innych marek. No ale to nie wina salonu tylko dziwnej polityki Hondy. A do ludzi, którzy tu pisza o serwisie: Czytajcie ze zrozumieniem - to jest strona salonu sprzedaży, a nie serwisu, który jest pod innym adresem 😋
Zalecane lokalizacje