/Lublin Voivodeship/Dealer samochodów Honda

Honda Lublin Salon i Serwis Żagiel Auto

Roztocze 4, 20-400 Lublin, Polska

Honda Lublin Salon i Serwis Żagiel Auto
Dealer samochodów Honda
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6FMR+HM Lublin, Polska
+48 81 503 13 50
honda.zagielauto.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 7–15
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Oskar Skrzyniarz
Oskar Skrzyniarz2 lata temu
Bardzo miła obsługa na wysokim poziomie. Po geometrii zawieszenia wspomniałem, że mam problem z jednym światłem. Silniczek od podnoszenia lamp umarł śmiercią naturalną (prawdopodobnie) i światło raziło innych kierowców. Wraz z doradcą zdecydowaliśmy się je tylko wyregulować. Nie byłem namawiany do drogiej naprawy lub w jakikolwiek sposób naciągany. Od razu poszliśmy na stację diagnostyczną, reflektory zostały wyregulowane i to w dodatku za darmo. Nie takie ASO straszne jak je malują :)
Maciek
Maciek2 lata temu
4 wizyty i każda taka sama. Pracownicy zapewniają o tym, że części będą w konkretnym terminie po czym nagle nie mogą znaleźć nawet maila z zamówieniem. Obsługa generalnie ma totalnie wywalone na klienta. Czas oczekiwania, aż ktoś podjedzie do stanowiska wynosi mniej więcej tyle co przejście się na drugi koniec Lublina i z powrotem. Szczerze nie polecam
Dorota Sliwa
Dorota Sliwa2 lata temu
Bardzo profesjonalna obsługa, wysoka kultura osobista, uczciwa cena i praca, fachowe doradztwo i sprawne działanie. Warto korzystać z usług salonu i serwisu Hondy na Roztoczu w Lublinie.
Bartłomiej Flis
Bartłomiej Flis2 lata temu
Około 2 miesiące temu udałem się do ASO Honda Lublin celem ustawienia geometrii w aucie. Podczas jej ustawiania geometrię kół wykonano prawidłowo (choć zignorowano moją prośbę, którą przekazałem przy oddawaniu auta o prawidłowe ustawienie kątów pochylenia tylnych kół na wahaczach regulowanych, które specjalnie w tym celu założyłem i wykonano ją dopiero gdy na wydruku zobaczyłem że są one nieprawidłowe. Co jednak z tego jeśli... nie zadano sobie przy tym trudu by ustawiając geometrię ustawić także kierownicę w pozycji "na wprost". Efektem tego było "uciekanie" samochodu w prawo nasilające się wprost proporcjonalnie do zwiększania prędkości auta. Kiedy złożyłem reklamację zaproszono mnie ponownie, podejmując kolejną próbę ustawienia geometrii, jednakże po raz kolejny zignorowano moje prośby o należyte ustawienie koła kierownicy w procesie regulacji. Po ponownej "naprawie" w ww. usterkach prowadzenia auta nie poprawiło się nic. Udałem się więc do niezależnego warsztatu celem należytego ustawienia geometrii gdzie zrobiono to bez problemu, a auto prowadzi się jak "po sznurku". Dlatego też mój negatywny komentarz umieszczam teraz, będąc pewnym że wina leżała po stronie ASO, zaś ustawianie geometrii bez baczenia na prawidłowe ustawienie kierownicy w tym procesie jest skrajnie nieprofesjonalne i jest elementarzem przy tej czynności serwisowej nawet dla laika, co zresztą dostrzeżono w niezależnym warsztacie, który rozwiązał problem, którym nieudolnie próbował zająć się ASO Honda w Lublinie. Moje wnioski z ww. wizyty są następujące:
1. Brak staranności przy wykonaniu ww. usługi
2. Zignorowanie uwag jakie miałem oddając auto do ponownego ustawienia geometrii
3. Strata dużej ilości czasu spowodowana tym co zostało określone w pkt. 2
4. Strata pieniędzy w kwocie 160 zł plus koszty paliwa na dwukrotne dojechanie do miejsca "naprawy"
5. I to chyba najgorsze... spadek szacunku do marki. Cóż mi bowiem po aucie, w którym ASO nie radzi sobie z naprawą jednej z najbardziej banalnych rzeczy.
Bullxy0
Bullxy02 lata temu
Niedawno oglądałem w salonie Żagiel nowego Civica, niestety nie było jeszcze możliwości odbycia jazdy próbnej. Mocno zainteresował mnie ten samochód i zadzwoniłem dzisiaj z pytaniem o jazdę testową. Nieprzyjemny sprzedawca zapytał czy chcę kupić czy się tylko przejechać i stwierdził, że jest to możliwe pod warunkiem, że kupię samochód w tym salonie. Po pierwsze nie wiem czy kupię bo nim nie jechałem, po drugie na pewno nie w tym salonie.
Miś Kolorowy
Miś Kolorowy2 lata temu
Miła i kompetentna obsługa.
Oby tak dalej.
Jacek Goral
Jacek Goral2 lata temu
Przegląd dokładny i szybki beż czepiania się. Polecam
Andrzej Porębski
Andrzej Porębski2 lata temu
Obsługiwał mnie pan Robert Korgul. Bardzo nieprzyjemny człowiek. Opryskliwy, chamski, zupełny brak profesjonalizmu w profesjonalnym salonie, w którym od wielu lat serwisuję auto.
Zalecane lokalizacje