/Silesian Voivodeship/Dealer samochodów Honda

Ha-Mol sp.j. Honda Authorized Dealer

Tarnogórska 114B, 44-102 Gliwice, Polska

Ha-Mol sp.j. Honda Authorized Dealer
Dealer samochodów Honda
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8M6R+C3 Gliwice, Polska
+48 32 231 66 30
hamol.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Miroslaw Szostak
Miroslaw Szostak2 lata temu
Miejsce godne polecenia .Fachowe ,rzeczowe podejście do wszystkich .Szkoda że dość nietypowe godziny otwarcia …Może to z powodu wakacji…W sobotę nieczynne…Generalnie polecam
Kasia Paliga
Kasia Paliga2 lata temu
Dealer samochodów Honda w Gliwicach godny polecenia 👍Obsługa na wysokim poziomie Pan Leszek człowiek z powołania rzetelny, sumienny...można rzec klient i jego 4 kółka czują się zaopiekowani 🔥
Maminek kulinarny
Maminek kulinarny2 lata temu
Bardzo kulturalna, fachowa i rzeczowa rozmowa z Panem Leszkiem z Obsługi klienta serwisu.
Regulacja luzów zaworowych w Hondzie Civic VIII - bez zastrzeżeń. Cena przystępna.
Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie.
Polecam.
Paweł095
Paweł0952 lata temu
Pracowałem tam 3 lata i tak jak jakościowo jest spoko tak połowa pracowników czy to na warsztacie czy w salonie do zmiany. Chamscy, śmieją się z innych, ogólnie jeśli ktoś ma pomysł żeby tam pracować to radzę mu pomyśleć 10 razy bo potem będzie żałował. Nic Cię nie nauczą tylko będą traktować Cię jak woła do pracy.
Grześ B
Grześ B2 lata temu
Pełen profesjonalizm, duża kultura i spora wiedza całego personelu. Kompletny przegląd wykonany na najwyższym poziomie. Ceny jak na warunki ASO bardzo przystępne. Szczerze polecam ASO Honda Ha-Mol w Gliwicach.
Peper SMT
Peper SMT2 lata temu
Jestem klientem salonu/serwisu HA-MOL od 2019r. odkąd trafiliśmy tu z żoną zupełnie przez przypadek, aby zakupić nowy samochód. Początkowo byliśmy u innego, znanego autoryzowanego dealera marki w regionie, ale po tym jak zostaliśmy tam potraktowani z przysłowiowego "buta" postanowiliśmy spróbować gdzie indziej. Od tamtej pory, każda wizyta w salonie/serwisie HA-MOL wiąże się ze spotkaniem z grupą fachowców i specjalistów, którzy znają się na swojej robocie. Ponad to miła i pełna kultury obsługa zachęca do tego, aby w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zwrócić się do nich po poradę.
Polecam z czystym sumieniem i jeśli tylko zajdzie taka potrzeba pojawię się tam na pewno! :D
Mateusz Walloń
Mateusz Walloń2 lata temu
Edytuję opinię po pewnym czasie.

Z początku się dziwiłem, skąd biorą się negatywne opinię pod adresem tego salonu/serwisu, jednak dziś niestety zrozumiałem dlaczego jest tak a nie inaczej..
TOTALNA KPINA!
Stanowczo odradzam wizyt w tym oddziale Hondy, szczególnie w dziale blacharsko-lakierniczym - widać, że pracują tam typowi partacze. (przepraszam, inaczej się was nazwać nie da!)
Pracownicy Ha-Mol'u są mili, kiedy czują pieniądze w powietrzu - niestety sprawa ma się inaczej, kiedy przychodzi czas konfrontacji z oględzinami "naprawionego" samochodu. Pan przedstawiciel bardzo opryskliwy, każdy jego argument kończy się tym, że auto przestarzałe, czy nie będzie poprawiać roboty po innych (🤣). Szkoda tylko, że elementy wcześniej pasowały do siebie, były spasowane ze sztuką. W pseudo ASO już tego nie potrafili zrobić. Brak umiejętności, czy może lenistwo? Przy kwocie na kosztorysie za ponad 6 tyś zł wszystko powinno hulać grać i się świecić!! Gdzie większość uszkodzeń to typowa przecierką. Państwo z Gliwic zapewniali, że elementy będą wymienione na nowe, tak się niestety nie stało. Przez te właśnie obietnice wybrałem opcję naprawy u was, jednak teraz już wiem, że pierwszy lepszy niezależny serwis zrobiłby to dużo taniej, lepiej i przede wszystkim szybciej (Łącznie z zamawianiem części, które tutaj trwały bodajże 2 miesiące). Cud, że daliście aż nową ramkę pod tablice rejestracyjną. Do Pana przedstawiciela - zdaję sobie sprawę z tego, że moje auto z 2004r. nie jest pierwszej nowości, jednak nie oznacza to, że takiego klienta macie traktować gorzej, czy też pozwalać sobie na druciarstwo!!

Nie polecam, omijać szerokim łukiem. Szkoda aut.
Darek
Darek2 lata temu
Akcja serwisowa (wymiana poduszki powietrznej pasażera) bez większych problemów,ustawka na konkretną godzinę 20 minut i zrobione. Na minus oceniam serwis,około miesiąca temu wysłałem maila z zapytaniem o konkretną część do samochodu, do dnia dzisiajszego brak odpowiedzi.
Zalecane lokalizacje