/Silesian Voivodeship/Dealer Skody

Skoda Katowice - Auto Śliwka

Tadeusza Kościuszki 94, 40-519 Katowice, Polska

Skoda Katowice - Auto Śliwka
Dealer Skody
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
62W6+33 Katowice, Polska
+48 32 251 86 20
bit.ly
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–19
Wtorek: 6–19
Środa: 6–19
Czwartek: 6–19
Piątek: 6–19
Sobota: 9–15
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Sebastian Pyrek
Sebastian Pyrek2 lata temu
Na stronie i w ogłoszeniach OtoMoto informacja, że czynne w sobotę, a niestety nieczynne, w OtoMoto ogłoszenie z przed co najmniej tygodnia sprzedanym samochodem, Pan Mateusz tłumaczy się że mają problemy z OtoMoto, natomiast w innym salonie gdzie byłem zainteresowany samochodem i czekałem na informacje o sprzedaży danego dnia to w godzinę po sprzedaży usunięto ogłoszenie. Słabe oznaczenia wewnątrz salonu, a pracownik przychodzi do pracy z niemal półgodzinnym opóźnieniem i jak sądzę pomimo wskazania mu przez inną osobę że czekam to bez słowa idzie dalej i czekam na niego kolejne 15 minut. Nie wspominając że wcześniej konieczne było obdzwonienie który z pracowników w ogóle się pojawi...nie polecam...
Michał Rzepa
Michał Rzepa2 lata temu
Żona była na przeglądzie, żeby zrobić przegląd zwykły I rejestracyjny, mówiła, że nie ma miejsca na pieczątki w dowodzie i czy to problem, słowem się nie zająknęli, że nie mają autoryzacji do robienia przeglądów rejestracyjnych i przez tydzień jeździliśmy bez ważnego badania... Jeszcze wcześniej nie potrafili dogadać się z link4 po szkodzie, czyli już drugi raz zostawili nas na lodzie. Omijać szerokim łukiem.
Poker adu
Poker adu2 lata temu
Nie polecam salonu, kupiłem Skode Fabię z instalacja LPG która okazała się być źle zamontowana, pomimo gwarancji na samochód nie da się dogadać, obsługa klienta fatalna. Samochód stoi teraz w serwisie Skoda w Kielcach gdzie wykryte zostały usterki a w Katowicach próbowano mi wmówić, że wszystko jest w porządku z samochodem. Tragedia !!!!
Janusz P
Janusz P2 lata temu
Mam do nich duże zaufanie. Sporo zmieniło się na lepsze. Starają się zawsze szybko i kompetentnie pomóc, mają dobre terminy.
A b
A b2 lata temu
Jestesmy z Krakowa i auto /Skoda Karoq/ wybralismy widzac tylko ogloszenie.Po przyjezdzie na Dworzec czekal juz na nas -oczywiscie "naszym autkiem"-niezwykle mily czlowiek Pan Mateusz M.Po przyjezdzie do salonu poswiecil az trzy godziny !!! -/odbierajac przy tym multum telefonow od klientow/ -na to aby opowiedziec wszystko o aucie,przebiegach,eksploatacji,obsludze itd...Na kazde pytanie odpowiadal dlugo i wyczerpujaco.Jesli bedziecie w Salonie Sliwka w Katowicach-koniecznie prosic o obsluge Pana Mateusza M.Pozdrawiamy z Krakowa.
Jerzy i Danuta D.
Bluu Blu
Bluu Blu2 lata temu
Kompletny brak kompetencji. Podstawiając samochód do serwisu na umówioną godzinę, po tygodniowej walce o ustalenie terminu („bo nie ma kierownika”) usłyszałam, że pracownik nie może mi pomoc i mam czekać dwie godziny. Po informacji ode mnie, że nie ma takiej możliwości, inny pracownik, po kolejnym kwadransie, przejął sprawę. Komunikacja zerowa, pstrykanie palcami na mnie (?!), po godzinie czekania otrzymałam plik dokumentów do wypełnienia, które wypełnić musi firma. Tym samym, po półtorej godziny, wyszłam z niczym. Wzruszanie ramionami, wymachiwanie rękami na klientów, ignorowanie… kiedy zapytałam sekretarkę o kontakt z kimś, do kogo mogę zgłosić uwagi i skargę na obsługę, dowiedziałam się, ze mogę porozmawiać z kierownikiem, który przed chwilą zajmował się moją sprawą. Skoro kierownik ma postawę, co do której pozostaje wiele do życzenia, to rozumiem już brak profesjonalizmu u reszty pracowników.
Marcin Duży
Marcin Duży2 lata temu
Nie polecam serwisu w tym salonie. Kilkukrotnie zostawiałem auto i zawsze był z czymś problem lub umawianie się na konkretną godzinę a później trzeba czekać dodatkowo 2-3h. W przypadku zgłoszenia szkody usłyszałem że oddzwonią po 2 dnia gdy zadzwoniłem usłyszałem że muszę sam dzwonić co kilka dni i szukać terminu.... Obsługa wymachuje rękami na klientów oraz często pracownicy sami przechodzą na "Ty" z klientem....

Odpowiadając Skodzie na prośbę o kontakt. Nie wiem dlaczego miałbym się z nim kontaktować jeżeli o jego postawy wobec klienta nie są dużo lepsze... Najpierw przeszkolcie załogę jak powinni traktować klientów.
Wojciech Smykla
Wojciech Smykla2 lata temu
Końcem sierpnia 2021 roku zakupiłem w salonie używanego Seata Leona 3 FR. Cały proces od obejrzenia auta do finalnego zakupu przebiegał bardzo sprawnie. Kontakt zarówno telefoniczny jak i bezpośredni na wysokim poziomie. Pan Mateusz opowiedział wszystko o samochodzie, wytłumaczył co i jak było robione oraz pokazał naprawy w systemie. Auto zostało przygotowane zarówno do odbioru jak i do eksploatacji, gdyż przeszło serwis olejowy, wymianę świec i klocków hamulcowych. Auto posiada drobne wady, jednak wynikają one z normalnej eksploatacji. Zdecydowałem się na zakup samochodu używanego w salonie, ponieważ auto posiadało udokumentowaną historię i pochodzenie oraz było w bardzo dobrym stanie technicznym. Nie chciałem trafić na oszusta, który wcisnął by mi niesprawny samochód z np. kręconym licznikiem lub popowodziowe. Z zakupu jestem bardzo zadowolony i liczę, że będzie służyć długie lata.
Zalecane lokalizacje