Bel-Pol Podłogi Drzwi Panele
plac Szwedzki 3, 05-090 Warszawa, Polska
4.2
8 komentarze
4VMX+X3 Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–20
Wtorek: 10–20
Środa: 10–20
Czwartek: 10–20
Piątek: 10–20
Sobota: 10–20
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 10–20
Środa: 10–20
Czwartek: 10–20
Piątek: 10–20
Sobota: 10–20
Niedziela: Zamknięty
Obsługa klienta jest tragiczna - totalny brak szacunku do jego czasu, planów i uprawianie spychologii. Nie wiem czy to kwestia procedur firmy czy samych pracowników...
W dniu montażu dowiaduję się, że montaż się nie odbędzie bo skrzydła do wymiany są niekompletne a czekaliśmy parę miesięcy. Dowiaduje się o tym od pana montera, który zanim przyjedzie do klienta jedzie do magazynu, tu zaskoczka bo drzwi nie ma i to on dzwoni do klienta i świeci oczami za Bel-Pol, że niestety dzisiejszy montaż się nie odbędzie. Po pierwsze to Bel-Pol wypadałoby aby dał znać wcześniej klientowi, że niestety skrzydła nie przyjechały z fabryki i montaż nie będzie mógł być wykonany w terminie a po drugie dlaczego podwykonawcy Bel-Polu świecą oczami za ich błędy?? Skoro jesteśmy umówieni na konkretny termin montażu to ja jaki i mój mąż organizujemy pod to swój czas, zostajemy w domu choć do załatwienia jest sporo spraw, mamy obowiązki do wykonania i nie mamy czasu na siedzenie i czekanie na "szanowny" Bel-Pol aż przyjedzie wykonać robotę albo nie przyjedzie. Taka sytuacja miała u nas miejsce już 3 razy!!! Gdybyśmy wiedzieli, że tak będziemy się szarpać przy pierwszych montażach drzwi oraz potem z reklamacjami (których było 3 albo 4) w życiu byśmy nie skorzystali z ich usług.
Pan Łukasz z działu handlowego - doskonale dopasował produkty do moich potrzeb cierpliwie tłumacząc każdy szczegół, ekipa montażowa - profesjonalizm w każdym calu! Dogranie i dopasowanie terminów w 100% do potrzeb klienta! Dziękuję za fantastyczna Obsługę!
Zdecydowanie polecam. ☺️
Szczerze odradzam współpracy. Problem dotyczy zarówno montażu drzwi i podłóg.