/Greater Poland Voivodeship/Dostawca usług telekomunikacyjnych

Punkt sprzedaży Plus i Polsat Box

Kaufland, Al. T, aleja Kościuszki 9, 64-000 Kościan, Polska

Punkt sprzedaży Plus i Polsat Box
Dostawca usług telekomunikacyjnych
2.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3JMR+8W Kościan, Polska
+48 607 819 586
plus.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–21
Wtorek: 9–21
Środa: 9–21
Czwartek: 9–21
Piątek: 9–21
Sobota: 9–21
Niedziela: 9–19
Napisz recenzję
Qba
Qba2 lata temu
Strasznie długo trzeba czekać. Kiedy tam byłem trojre ludzi było przede mną. Czekałem jakieś 30 lub 40 minut. Było 2 ludzi za biurkami z czego jeden bawił się w ustawianie dekodera. Kiedy już to zrobił patrzył w monitor tego drugiego i nie rozpoczął obsługi klientów. Żenada!!!
Mikolaj Dominiak
Mikolaj Dominiak2 lata temu
Skandaliczna i niemiła obsługa. Gapkowaty blondynek zachowuje sie jak Pan na włościach. Nie dziwię się, że Plus i Polsat tracą klientów jak firma nie potrafi zadbać o jakiś minimalny standard.
Nie polecam!
Ernest liskomy
Ernest liskomy2 lata temu
Ten salon to jakieś nieporozumienie telefon oddany 2 miesiące temu na gwarancje i zero odzewu aby zbywają i wciskają inne bajeczki . Nie polecam nikomu tego salonu .
Katarzyna szczerbal
Katarzyna szczerbal2 lata temu
Żenada obsługa, już dawno powinni zmienić pracowników albo zaraz zamkną tą bude
Marcin Wlodarczak
Marcin Wlodarczak2 lata temu
Beznadzieja pracuja dwie osoby a mlody oszolom sobie na zapleczu siedzi i trzeba czekac.Poszedlem wydrukowac jakas niedoplate z polsatu a uslyszalem my nie drukujemy moge panu powiedziec jakie mam pan zadluzenie tylko ja to wszystko wiem bo rozmawialem z biurem obslugi klienta i tam uslyszalem zeby isc do salonu plusa i mi wydrukuja.No masakra banda idiotow
Mateusz Paleczny
Mateusz Paleczny2 lata temu
To co dzieje się w tym punkcie woła o pomstę do nieba. Brak profesjonalizmu, terminowości, wystawianie dokumentów poświadczających nie prawdę to chyba standard działań.

Takie punkty psują wizerunek marki ‼️
Marta Kukuczka
Marta Kukuczka2 lata temu
Kompletny brak kompetencji. Nie informują prawidłowo klienta, działają na niekorzyść klienta
Bogini Owieczkini
Bogini Owieczkini2 lata temu
Babcia chciała przedłużyć umowę i wziąć telefon, najgorsza obsługa ever, lepiej dodzwonić się na infolinię.
Zalecane lokalizacje