/Lesser Poland Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Węglarska 4, 30-725 Kraków, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2XQW+Q9 Kraków, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Damian Adamek
Damian Adamek2 lata temu
Lidl jak większość. Sklep przestronny i dobrze wyposażony. Ceny jak w każdym innym z sieci. Gwiazdki odjęte za mały parking, mało otwartych kas co powoduje długie kolejki, strasznie zanieniedbany dział z warzywami i owocami oraz pozostawiane przez pracowników na środku puste kartony i wózki po dokładaniu towaru na półki.
Adam Adam
Adam Adam2 lata temu
Ryneczek lidla... tuż po otwarciu sklepu i wyłożeniu "świeżych warzyw i owoców".. kiedyś w tym obozie pracy miałem nieprzyjemność pracować i za taką jakość pracy groziło zwolnienie, ale ten kraj się zmienia...
Michał Ziobro
Michał Ziobro2 lata temu
01.09.2022, 06:20 rano, człowiek spieszy się do pracy, chce kupić szybko dwie bułki i wyjść. Oczywiście nie jest to możliwe. Wszystkie stacjonarne kasy zamknięte, otwarte tylko samoobsługowe. Spędzam następne 5 (kluczowych) minut przy kasie szukając rodzaju bułek i przeklikując inne bezsensowne rzeczy typu „karta lojalnościowa”. Obok mnie inni ludzie przy kasach z tymi samymi problemami i tak samo spieszący się. Dlaczego przynajmniej jedna kasa stacjonarna nie jest otwarta skoro już otwieracie sklep o 6 rano? Czy to nie oczywiste, że ludzie spieszą się do pracy? Gratulacje Lidl – to z pewnością moja ostatnia wizyta o tej porze w Waszym sklepie w tej lokalizacji.
Aśka
Aśka2 lata temu
Pani, ktora pomaga przy kasach obsługowych na pytanie o dostępność reklamówek (przy każdej kasie samoobsługowej 0 reklamówek) mówi, ze trzeba sobie samemu iść i przynieść spod kas. Idę po reklamówkę i następnie inny klient zajmuje moje stanowisko do kasowania i odpowiada, ze „nie zaczęłam kasować produktów” pomimo tego, ze koszyk był ustawiony do kasowania.
Uważam, ze nie było na tyle duzego ruchu żeby pracownica Lidla nie mogła przynieść i uzupełnić braku reklamówek przy kasach samoobsługowych.

Wiem - błaha sprawa, a jednak irytuje po pracy człowieka takie podejście do klienta.

21.09 godzina 17.10
Magda T
Magda T2 lata temu
Czysto i schludnie, miły i zgrany zespół pracowników. Duży,pojemny parking, kilka DZIAŁAJĄCYCH kas samoobsługowych( podkreślam działających bo w wielu lidlach na 5 kas samoobsługowych na 3 są naklejki " awaria" więc tutaj nie można mieć zastrzeżeń. Towar świeży,póki ludzie nie nurkują w promocjach jak dzicz i nie rozrzucają to ładnie poukładany. Jedyna wada jest taka,że trafiłam kilka razy na nieaktualne cenówki - głównie przy słodyczach z różnicą 20/30 gr.
Krzysiek Smoter
Krzysiek Smoter2 lata temu
Ostrzegam wszystkich przed pasożytami - sytuacja powtarza mi się już drugi raz w ciągu około 6 miesięcy w tym samym sklepie i w tym samym produkcie.
Chodzi dokładnie o mąkę, żyją w na niej i w niej jakieś robaczki, które w domu rozchodzą się po wszystkich szafkach i produktach w efekcie trzeba wyrzucić wszystko a szuflady, pułki itp. czyścić przez 2 tygodnie bo te małe szkodniki później wychodzą z każdej szczeliny. Za pierwszym razem poinformowałem lidl, wytłumaczyli się dali kupon na znikoma kwotę i zamknęli sprawę teraz juz tego za wiele.
Szumcio01
Szumcio012 lata temu
Brak dostępu do kierownika, kierownik ma wywalone na dostawy nie ma czasu musi spać.
Kazanizula
Kazanizula2 lata temu
Przemiła i pomocna obsługa,sklep czysty i zadbany. Po remoncie jakby większy i więcej zróżnicowanego towaru. Przy kasach samoobsługowych jest zawsze jeden pracownik chętny do pomocy co jest ogromnym plusem!
Zalecane lokalizacje