/Lesser Poland Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Borkowska 1, 30-432 Kraków, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2W43+HV Kraków, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: 9–20
Napisz recenzję
Łukasz Kołodziej
Łukasz Kołodziej2 lata temu
Lidl znajduje się przy ulicy Borkowskiej. Typowo osiedlowy sklep, średniej wielkości. Sklep utrzymany w czystości i porządku. Parking o mniejszej wielkości i z parkomatem. Pierwsza godzina gratis.
Olga Opalińska
Olga Opalińska2 lata temu
Uwaga na tego typu promocje! Chipsy ze zdjęcia kosztują faktycznie 7,99. To jest oszustwo i wprowadzanie klienta w błąd. Dodatkowo pracownice w tym sklepie są dość nie uprzejme - odnoszę wrażenie, że albo klienci bardzo im przeszkadzają albo te Panie pracują tam za karę.
ⱤⱡᶆΛᾗΔĦ
ⱤⱡᶆΛᾗΔĦ2 lata temu
Cieć z parkingu wystawia mandaty za brak biletu dla klientów. Przy 5-minutowej wizycie potrafi obskoczyc wszystkie samochody jakie zostawili ludzie ze sklepu i wcisnac im mandaty na 95 zl. Nie kazdy zabiera paragon ze sklepu, a wymagany jest on przy reklamacji mandatu (wiec polecam zabierac na wszelki wypadek), wiec jest to celowe zeby moc zarobic na nieswiadomych parkujacych tam. Teraz przez to musze marnować czas na reklamowanie mandatu do tych złodziei z APCOA. Nie polecam.
Kamil
Kamil2 lata temu
Zawsze w sklepie brakuje produktów promocyjnych z gazetki. Rano nie da się normalnie zrobić zakupów gdyż wszędzie palety i pracownicy wykładający towar. Kasy samoobsługowe działają najczęściej 3, kolejne 3 popsute.
Krzysztof Banasik
Krzysztof Banasik2 lata temu
Wszystko w porządku, przestronny sklep, dobrze zaopatrzony, dobra obsługa. Ale ostatnie pomysły z kasami samoobsługowymi nie oceniam pozytywnie. Dlatego jedna gwiazda mniej
Szymon Zięba
Szymon Zięba2 lata temu
Miejsca na wózek nie ma, tyle towaru wyrozkładane na paletach obok pułek. Ciężko się robi przez to zakupy.
Mateusz J
Mateusz J2 lata temu
Częsty brak towaru "bo nie dojechał" , ale na duży plus kasy samoobsługowe. Świetne rozwiązanie z wyznaczeniem jednego pracownika, który cały czas jest przy kasach pomaga i zachęca ludzi z normalnej kasy do podejścia i skasowania towaru
Piotr Miłek
Piotr Miłek2 lata temu
Spleśniały jogurt pozostawia niesmak :( Otworzony przed datą przydatności, przechowywany w lodówce, zamknięty. Próba kontaktu z lidlem i z producentem bezskuteczna :/ może tu odczytają
Zalecane lokalizacje