/Lesser Poland Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Siewna 17, 30-363 Kraków, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3XV3+25 Kraków, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: 9–20
Napisz recenzję
Catalina Venegas
Catalina Venegas2 lata temu
Ceny wyższe niż w Biedronce, jakość niekoniecznie lepsza. Pomarańcze i banany szybciej robią się brzydkie niż te z Biedronki. Za to zabawki które od czasu do czasu pojawiają się w ofercie Lidla to po prostu hit, są bardzo dobrej jakości i w niskich cenach jak na tak dobrą jakość. Niemożliwe jest znaleźć to samo w internecie taniej ani nawet w tej samej cenie. Personel średnio uprzejmy niestety. Część pracujących sprawia wrażenie jakby byli tam za karę a klienci niemiłe widziani. Przesadnie też nalegają na korzystanie z kas samoobsługowych w których ciągle wyskakuje jakiś błąd i pracownicy i tak muszą interweniować pozostawiając podenerwowanych ludzi w długich kolejkach do swojej kasy. Może gdyby były fajne rabaty od całości zrobionych zakupów za skorzystanie z tych kas to by ludzie chętniej chcieli z nich korzystać. Może są dobre dla idących tylko z kilkoma produktami. Plusem jest na pewno duży parking, chociaż i tak kilka razy mi się zdarzyło nie znaleźć tam miejsca. Pierwsze półtorej godziny darmowe dla robiących zakupy w Lidlu
S Pc
S Pc2 lata temu
Pracownicy ignorują kobiety w ciąży, kasa pierwszeństwa zawsze zamknięta, w ciągu dnia koło 13ej kierują wszystkich do kas samoobsługowych łącznie z kobietami w ciąży!! Żaden pracownik nigdy nie zaproponował że obsłuży bez kolejki czy otworzy kasę pierwszeństwa, mało tego często zdarza się, że stojąc w kolejce patrzą na mój brzuch po czym się odwracają i odchodzą. Raz jak zwróciłam Pani na kasie uwagę to powiedziała ze trzeba iść po pracownika i poprosić aby otworzył ale to nie jest fajne „przepraszam otworzy mi pan kasę bo jestem w ciąży” 😵‍💫
Michał Kurzyk
Michał Kurzyk2 lata temu
Lidl jak lidl, ceny takie jak wszędzie obsługa zwykle pomocna. Problem jaki mam z tym sklepem, to to, że bardzo często otwarte są jedynie kasy samoobsługowe, 2, 3 rzeczy można w nich skasować, ale przy całym wózku zakupów jest to okropne, każdy o tym wie. Uważam, że to bardzo brzydkie traktowanie ludzi, rozumiem, że to pewnie z oszczędności (może mają dzięki temu mniejszą załogę), ale traci jak zwykle klient. Lidl samoobsługowy to nie jest sklep gdzie chcę robić zakupy.
Snake
Snake2 lata temu
Przestałem robić zakupy w Lidlu i przerzuciłem się na inne sklepy. Kasy samoobsługowe działają wolniej niż gdziekolwiek indziej. Na pracownika by zatwierdził wiek trzeba czekać kilka minut lub w ogóle się prosić by ktokolwiek przyszedł. Bramka na wyjściu na paragon bo wg Lidla wszyscy klienci to złodzieje.

Update. Kupiłem ostatnio w tym lidlu mięso. I niestety okazało się nieświeże. Po dalszym przejściu po pułkach zobaczyłem że problem jest jednak powszechny.
Marcin Świkszcz
Marcin Świkszcz2 lata temu
Sklep wprowadza klientów w błąd przy wejściu powinna być zaznaczona informacja, że sklep samoobsługowy. Brak czynnych kas z kasjerami. Na prośbę o otwarcie kasy dostaję informację zwrotną, że czynne tylko kasy samoobsługowe. Zaznaczam, że to nie jednorazowa sytuacja a powtarzająca się.
Agnieszka A.
Agnieszka A.2 lata temu
Dobre jakościowo produkty, duży wybór. Niezłej jakości mięso i ryby. Duży wybór rzeczy wege. Zwykle można dostać rzeczy z gazetki.
Monika Witkowska-Stochel
Monika Witkowska-Stochel2 lata temu
Sklep jak sklep. Wyróżnia ich porządek i dostępność towaru na półkach. Fajnie że jest duża ilość kas bezobsługowych
Bartek
Bartek2 lata temu
Fajny sklep różne towary gdzie indziej niedostępne nie chodzi o rzeczy związywane z lidlem.
Zalecane lokalizacje