/Łódzkie Voivodship/Dyskont spożywczy

Lidl

Ludwika Waryńskiego 1, 95-060 Brzeziny, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
RP2X+M5 Brzeziny, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Rafal888g
Rafal888g2 lata temu
Sytuacja z dnia dzisiejszego. Wziąłem nie ten produkt z chłodni który chciałem i okej wiedziałem że to z chłodni i za to trzeba już zapłacić bo odmrożone. Natomiast wskazując palcem na ten produkt przy kasie i rozpoczynając zdanie (mówiąc do seplemiącej się kasjerki). Czy może mi Pani.... I tu już nie miałem możliwości dokończyć zdania ponieważ seplemiąca kasjerka która mówi tak niewyraźnie że ciężko ją zrozumieć (Droga firmo, nie każdy nadaję się na kasjera) przerwała mi słowami "Nie nie mogę bo pan to z chłodni wziął i pan kupuje co Pan wziął i koniec kropka". Co to jest wogóle za obsługa ja się pytam nawet nie mogłem nic powiedzieć a ja chciałem tylko spytać czy szanowna pani czytająca w myślach może oprócz tego produktu policzyć jeszcze inny z chłodni po który zaraz pójdę. MASAKRA. Prosiłbym szanowną panią aby najpierw nauczyła się płynnej wymowy języka polskiego a później siadała za kasą.
Magda Lasota
Magda Lasota2 lata temu
Zakupiłam w tym sklepie maszynkę do mielenia mięsa. Po sprawdzeniu maszynki w domu okazało się, że nie mieli ona w ogóle mięsa. W sklepie gdy chciałam oddać maszynkę, ponieważ ewidentnie nie spełniała swojej funkcji usłyszałam odpowiedź, że maszynkę można jedynie reklamować. Jest to zupełnie absurdalne rozwiązanie w przypadku, gdy klient jest niezadowolony z zakupionego sprzetu. Sklep wysłał sprzęt do reklamacji po okresie dwóch tygodni. Po kolejnych dwóch tygodniach dostałam nową maszynkę, ktora byla takiej samej jakosci jak pierwsza... koleja wyprawa do sklepu, później kolejna reklamacja. Utrudnienia na każdym kroku... Aby uzyskać zwrot pieniędzy trzeba reklamować sprzęt 3 razy! Żadnej logiki ani wygodny dla klienta. Utrudnić tak aby odechciało się walczyć o zwrot kosztów!
Konrad 0204
Konrad 02042 lata temu
Lidl jest dość duży i dość dobrze zaopatrzony, myślę,że nawet lepiej niż w Łodzi ,brakuje mi tylko kas samoobsługowych które by skróciły czas i rozładowały kolejki do kas.
Marcin Tomaszewski
Marcin Tomaszewski2 lata temu
Sklep do codziennych zakupów
Ostatnio poprawiło się z dostępem do produktów z promocji poprostu są nawet na drugi i trzeci dzień
Marek B
Marek B2 lata temu
Fatalna obsługa na kasach. Trzeba non stop stać w długiej kolejce. Zanim ktoś się pofatyguje otworzyć kolejną kasę, trzeba się nastać i naczekać.
KWIATY I RABATY Anna Nowańska
KWIATY I RABATY Anna Nowańska2 lata temu
Świetna obsługa, dogodny parking.
Lukasz Sztwiorok
Lukasz Sztwiorok2 lata temu
Reklamy, ogłoszenia parafialne i inne powiadomienia co minutę lub częściej.
Mariusz Pyka
Mariusz Pyka2 lata temu
Lubię robić zakupy w Lidlu. Czysto schludnie w przeciwieństwie do biedronki gdzie jest chaos wszedzie .
Zalecane lokalizacje