/Łódzkie Voivodship/Dyskont spożywczy

Lidl

Bolesława Limanowskiego 103/105, 91-334 Łódź, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
QCRM+5M Łódź, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Izabela Charaziak
Izabela Charaziak2 lata temu
Dużo produktów, duży plus za pojawienie się kas samoobsługowych, bo i tak w praktyce kasa zwykła otwarta jest jedna.
Ale jak to niestety w Łodzi się zdarzało mi kiedyś, tak jak dziś, gdy musiałam stanac przy kasie zwykłej, bo chłopak kupował piwo, oczywiście za mną stanęła pijana kobieta, zaczęła mnie tykać ręka i zaczepiać, nie miałam na to ochoty, więc zwróciłam jej uwagę i przez chwilę było spokojnie, lecz po chwili zaczęła być jeszcze bardziej chamska, zaczęła mnie obrażać, kasjerka, zamiast zareagować, patrzyła tylko na mnie spod byka, bo jej znajomej zwróciłam uwagę. Do wyjścia ze sklepu byłam atakowana słownie. Chciałam tylko szybko zrobić zakupy, niestety, tutaj kolojny raz zachowanie patologiczne jest bardziej akceptowane niż normalne.Ochroniarza nie ma jak zwykle. Też nie mam pewności, że zaeraguje..
Karolina Grelińska
Karolina Grelińska2 lata temu
Sklep na pewno dużo czystszy niż okoliczna Biedronka. W końcu powstały kasy samoobsługowe.
Niestety wieczny problem z kolejkami do kas, za mało obsługi. Często niestety naprawdę długo trzeba czekać na swoją kolej. Obsługa jak wszędzie, jedne osoby miłe, drugie mniej.
Maria N.
Maria N.2 lata temu
Długie kolejki, zawsze tylko jedna czynna kasa, wiecznie zacinające się kasy samoobsługowe i brak obsługi do pomocy, większości towarów z gazetek brak, ceny na półkach i przy kasie często się nie zgadzają, bardzo niemiła obsługa, bardzo ciasne alejki wiecznie zastawione paletami albo pustymi kartonami, brudno, zepsute owoce, ciężko znaleźć towary
Sylwester Czerwiński
Sylwester Czerwiński2 lata temu
Ogólnie nie jest źle, ale mogłoby być lepiej. Kolejki do kasy czasami są dramatyczne. Ceny też nie są zbyt niskie - u konkurencji można zrobić te same zakupy taniej
Retroratz
Retroratz2 lata temu
bardzo mały asortyment, nigdy nie ma tego co powinno być czy to w gazetkach czy w promocjach,
ceny nie są takie jak wiszą na półkach, trzeba sprawdzać każda rzecz bo promocje nie naliczają się, bardzo ciasny sklep, półki z produktami, które powinny być codziennie są puste
Urszula Świętosławska
Urszula Świętosławska2 lata temu
Zawsze dobrze zaopatrzony. Dość dobrze zorganizowany. Nie trzeba ciągle szukać towarów, bo mają swoje miejsca
Paulina Czerwińska
Paulina Czerwińska2 lata temu
Dużo wszystkiego, w dobrej jakości. Bardzo miła obsługa. Dostęp do kas samoobsługowch przyspiesza zakupy. Jest sporo miejsca, nie ma ścisku i wszędzie walających się palet z towarem. Jest czysto i wszytko leży tam gdzie powinno. Parking przystosowany dla niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi.
Adam Wiola
Adam Wiola2 lata temu
Lidl jak większość innych placówek tej sieci. Na parkingu mało wolnych miejsc. Spore kolejki do kas. Być może z powodu unieruchomionych trzech kas samoobsługowych.
Zalecane lokalizacje