/Lublin Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Diamentowa 19 19 e-f, 20-471 Lublin, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6H72+63 Lublin, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: 8–20
Napisz recenzję
Jarosław Olszewski
Jarosław Olszewski2 lata temu
Uwaga na promocję w tym lidlu na półce towar 40% taniej podchodzę do kasy wskakuję cena normalna kasjerka pyta przez słchuawki chyba kierownika jaka jest cena okazuję się że nie ma promocji. Zanim zdążyłem odnieść towar by upewnić sie jaka była cena wszystko było już pozmieniane i oczywiście zniknęła karteczka z promocją 40% 😃 Uważajcie bardzo niemiła obsługa i oszukują.
Tomasz Bil
Tomasz Bil2 lata temu
Ten Lidl zyskuje dzięki temu że nie ma tutaj tłoku.Obok jest Biedronka(oblegana non stop).Może dlatego nie ma problemów z zakupami.
X Y
X Y2 lata temu
Dobry, świeży towar, niskie ceny, szybka obsługa. Polecam.
Przemek Tkaczyk
Przemek Tkaczyk2 lata temu
28.06.22 godzina ok. 10:00 Lidl jak Lidl, nic więcej, nic mniej. Jednak zachowanie pani przy kasie to totalna porażka. Chciałem zrobić szybkie zakupy i zapłacić gotówką.(stałem pierwszy przy kasie) pani odmówiła i zaprosiła do kas samoobsługowych, nawet po dwukrotnym powtórzeniu, że mam wyłącznie gotówkę. Po zeskanowaniu ostatniego produktu dłuższy czas czekałem na tą samą pania, która jednak otworzyła kasę, zaraz po tym jak odszedłem do kas samoobsługowych. Po przykazaniu banknotu o wyższym nominale pani wróciła na stanowisko by wydać resztę i przez pół sklepu wolała żeby sobie przyjść ją odebrać. Przy wyjściu bramka nie chciała się otworzyć, a pani rzuciła tekstem w stylu "nie trzeba machac tak tym paragonem"...
Tomek M
Tomek M2 lata temu
Zdecydowanie odradzam zakupy w tym Lidlu. Pan Kierownik na popołudniowej zmianie w dn. 01.08.2022 poinformował nas, że w sieci nie ma możliwości zwrotu zepsutego schabu. Dodam, że mięso kupiliśmy w tym samym dniu, nie było to mięso z promocji czy krótkim terminem a zostaliśmy potraktowani jak oszuści, gdyż zasugerowano nam niewłaściwe przechowywanie. Jeśli przewiezienie zakupów w bagażniku przez 20min. powoduje jego zepsucie to gratuluję jakości produktów tak dużej sieci.
Artur Pawelczyk
Artur Pawelczyk2 lata temu
Po otworzeniu kasy samoobsługowych zrobił się chaos ponieważ jedna pani jest od pomocy przy kasach samoobsługowych i tej normalnej.Ta sytuacja zmusza ją co chwila do wstawania i pomagania klientom tworząc kolejki przy kasie z taśmą.
Kolejna sprawa to powtarzający i irytujący komunikat aby iść do tamtych kas, jako klient mam prawo dobrowolnego wyboru a nie narzucanie mi co mam robić
Nie polecam.
Roman Milanowski
Roman Milanowski2 lata temu
Jest bardzo miło, fajne promocje i produkty, miła obsługa i lubię robić zakupy w LiDLU. ❤️🌝🥰✋
Renata
Renata2 lata temu
Mało towaru przemysłowego.Mila obsługa .Towaru spożywczego duży wybór.
Zalecane lokalizacje