/Lubusz Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Zacisze 1a, 65-077 Zielona Góra, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
WFRJ+26 Zielona Góra, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Nataliia Honhalo
Nataliia Honhalo2 lata temu
Dziś mała miejsce sytuacja, Pani która pracuje w tym sklepie wybrała dla siebie co potrzebowała z wuzku pewnego towarów, nakleiła naklejki z znaczkiem " wysprzedaż 10 zł " i pojechała z tym wuzkiem do pokoju dla pracowników. Kiedy ja zapytała u tej Pani gdzie są towary z promocją, to ona mi powiedziała ze złością " to było wczoraj, dzisiaj już nie ma ". Mam pytanie: promocji w Lidl- są tylko dla pracowników sklepu. Wiele lat robiliśmy zakupu w Lidl, od dziś zrezygnuje z tego sklepu. Jestem rozczarowana.
Małgorzata Skibińska
Małgorzata Skibińska2 lata temu
UWAGA!!!! UWAGA!!! Sklep sprzedaje zjełczałe masło klarowane firmy PILOS w cenie 18,90.z terminem ważności marzec 2023 roku, obiście zakupiłam małso w dniu 17,12,2022, w dniu następnym poszłam zareklamować produkt. Niestety pani kierownik zaczęła mi zarzucać, że źle przechowywałam masło, że moj paragon i wszytkie moje zlokalizowane w telefonie paragony nie świadczą o tym, że zakupiłam masło w dniu na który posiadałam w ręku paragon,. Pomijam to, że nie zostałam pozytywnie załatwiona, ale czuję się zlekceważona przez pracownika sklepu, który niestety nie chciał wysłuchać moich argumentów.
D M
D M2 lata temu
W dniu dzisiejszym poszłam po zakupy na śniadanie. Podchodząc do kasy pracownik sklepu powiedział, że mnie nie obsłuży i mam podejść do kasy samoobsługowej. Z tego co kojarzę Polska nie jest krajem bezgotówkowym!!!! Napewno nie zamierzam więcej w tej sieci sklepów robić jakichkolwiek zakupów. Moja opinia pójdzie tez w świat. Powodzenia dalej z taką polityką funkcjonowania
Arek Aski
Arek Aski2 lata temu
Reklamacja w Lidlu to jakaś masakra. Nie mam pretensji do obsługi tylko do polityki firmy. Reklamowaną szlifierkę nie naprawią ani nie wymienią, owszem zwrócą kasę i mam sobie kupić kolejną tyle,że jest już droższa o 70 zł. Połtora miesiąca czekałem na informację o reklamacji ! Tragedia
Mariana Chavaga
Mariana Chavaga2 lata temu
Lubię ten sklep, ale trzeba uważać. Kupiłam rybę 50% taniej, Pani mi nabiła ją 2 razy, jeden raz ze zniżką, drugi bez zniżki, i bez ryby😃😬
Kiedy wróciłam za chwilę i jej powiedziałam, to jeszcze mnie chciała zrobić winną. Dobrze że Pani kierownik zrozumiała o co chodzi. Ale i tak zrobili mi pani taki wzrot,że wyszła mi ta ryba w 100% cenie 🤦🤦
Emilia Piglas
Emilia Piglas2 lata temu
Nie podoba mi sie , że sklep pozwala od dluzszego czasu stac Ukraińcom przy wejsciu i żebrać. Nie mozna spokojnie wejsc i wyjsc bo zaczepiają.Gdyby to byla jednorazowa akcja, ale to sie dzieje ze 2 miesiące nonstop. Nie ma czegoś takiego ani przy biedronce ani carrerfurze,ani leclercu , po priostu nigdzie! CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ
Dziadek Marek
Dziadek Marek2 lata temu
Duży parking, duży wybór towarów w tym świeże (ale drogie) warzywa. W soboty tłumy kupujących więc personel na kasie. No i nie miał się kto czystością w sklepie zająć. Obsługa kasowa szybka- czynnych było 7 kas. Ogólnie rzecz biorąc 5* bo to jeden z najlepszych marketów w okolicy.
Magdalena Syryca
Magdalena Syryca2 lata temu
Pani przed 7 rano 8.06 stwierdziła, że nie otworzy kasy i zaprasza do samoobsługowej pomimo tego, że chciałam płacić gotówką. Po skasowaniu przez siebie produktów w kasie samoobsługowej musiałam cofnąć się z zakupami do normalnej kasy z paragonem żeby Pani łaskawie mogła wydać mi resztę z gotówki którą płaciłam. Cyrk. Jak Wam się nie chce pracować, to chociaż nie utrudniajcie życia klientom.
Zalecane lokalizacje