/Lubusz Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Szpitalna 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
P7M3+9G Gorzów Wielkopolski, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Artur Kutsakh
Artur Kutsakh2 lata temu
Po remoncie stało lepiej, brakuje ekspresu do kawy, komputery na kasach samoobsługowych pracują wolno oraz zacinają się. Zamało personelu wzgłędem klijętów w szczytowych godzinach.
Marcin Kacprowski
Marcin Kacprowski2 lata temu
niestety po ostatnich zakupach zmieniam opinię.pani kasjerka krótko obcięta na kasie zachowała sie wulgarnie ponieważ powiedziałem że z kasy samoobsługowej nie korzystam bo mam duże zakupy.bardzo to pani nie pasowało i co chwilę komentowała oraz szukała zwady.tak się nie zachowuje wobec klienta.skoro kasa była czynna i ktoś z mniejszymi zakupami został obsłużony więc ktoś z większymi których nie da się ładować w samoobsługę powinien bez problemu i narzekań być skasowanym,niestety ale ten lidl się zrobi niedługo sama samoobsługa więc i może takie kasjerki niemiłe i nieszanujące klienta znikną bo się odechciewa tam zakupów..może niech pomyśli że jej wypłata robi się z naszych pieniędzy.nie polecam.
Tom Viking
Tom Viking2 lata temu
To jest jakaś porażka ostatnio co się w tym Lidlu dzieje! Z wielkim koszem zakupów klient nie ma wyboru kasy samoobsługowej tylko jest do niej zmuszany! Nie przy każdych zakupach jest to komfortowe. Do tego chamstwo w stosunku do klienta!!!!!!! Nie polecam. Zróbcie coś z tym dziadostwem ludzie i więcej kultury do klienta
Marta
Marta2 lata temu
Niestety źle się robi zakupy w sklepie, gdzie są traktowani pracownicy w ten sposób jaki miał miejsce dnia 19.05.22. Pani B. (na identyfikatorze zastępca menagera sklepu, więc osoba funkcyjna) w bardzo przykry i upokarzający sposób mówiła do innych pracowników, przy klientach wręcz ich wyśmiewała. Niemiło jako klientowi się tego słuchało. Po zapytaniu owej Pani o otwarcie kasy gdzie mogę zapłacić gotówką odburknęła, że w XXI wieku powinnam płacić kartą a nie gotówką. Także jestem na NIE!
Dziobakowski
Dziobakowski2 lata temu
Dobrze zaopatrzony, czysty i z udogodnieniem w postaci kas samoobsługowych. Darmowy parking dla klientów, lecz parkomaty są albo zepsute albo działają jakby chciały a nie mogły. Ocenilbym na 4,5 ale się nie da więc 4.
Piotr
Piotr2 lata temu
Jedynka za wciąż nie działające kasy samoobsługowe od kilku tygodni a nawet miesięcy
Tomasz D
Tomasz D2 lata temu
Jedna kasa otwarta a kolejka na 10 osób i na drugą nie ma szans bo nikomu się nie chce lub wszyscy zajęci
Liliana Szmyt
Liliana Szmyt2 lata temu
Jest zbyt za duża klimatyzacja i jak tam wchodzisz to aż cię mrozi i zachęca do wyjścia na ten upał. Poza tym raczej wszystko inne jest dobrze.
Zalecane lokalizacje