/Masovian Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

Plastyczna 12, 02-449 Warszawa, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6W5C+GC Warszawa, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–23
Wtorek: 6–23
Środa: 6–23
Czwartek: 6–23
Piątek: 6–23
Sobota: 6–23
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Łukasz
Łukasz2 lata temu
Aktywne kupony w Lidl Plus i zaktualizowana aplikacja w Google Play lub AppStore to 100% satysfakcji. Czysto, porządek, przejrzyście, logicznie poukładane towary, łatwo znaleźć asortyment, który potrzebuję. Korzystne ceny, miła obsługa. Dużo promocji, gdzie sporo towarów można kupić taniej niż u konkurencji. Różnorodne akcje tematyczne, w których można dostać produkty wysokiej jakości, z różnych zakątków świata. Dużo akcji dla dzieci i młodzieży promujących oświatę i przy okazji zdrowy styl życia. Warto do każdych zakupów dorzucić owoc lub warzywo. Przed świętami zawsze można dostać coś ekstra.
Anastasia Ivanova
Anastasia Ivanova2 lata temu
Mega chamska obsługa ,teksty wredne i niemiłe już nie raz tutaj usłyszałam w stosunku do siebie ,koszyk z zakupami przeszkadzał wielce Panu , który mył podłogi ,albo przeszkadza,że sobie coś wybiera człowiek ,pracownicy powinno przejść szkolenie bycia miłym i życzliwym bo dla nich jak widać jest to obce
Też pracowałam w obsłudze klienta ale z takim chamstwem się jeszcze nie spotykałam ,nie polecam !!!!
Artur C
Artur C2 lata temu
Z roku na rok coraz gorzej, obsługa już taranuje klientów paletami/myjkami do podłóg i chamsko komentuje jeśli ktoś nie zdąży uciec.
Piotr Kuliński
Piotr Kuliński2 lata temu
Dobrze zaopatrzony sklep, gdy robią się kolejki to na szczęście kolejne kasy są otwierane, dobre pieczywo i na duży plus stoisko Bio Organic, różnego rodzaju wózki sklepowe, na duże i małe zakupy i ku uciesze dzieci są też dla nich specjalne wózki, jak najbardziej polecam
Artur Labuz
Artur Labuz2 lata temu
Bardzo słabo z obsługą. Od lat korzystam z tego sklepu w tej lokalizacji, ale teraz od kilku miesięcy bardzo kiepsko. W godzinach porannych, w których klientami są osoby strasze, brak kasy i przymusowe kasowanie na automatach. Pracujący jak za karę, stwarzają wrażenie. Masakra. Zakupy to udręka w tym sklepie.
Piotr Redzimski
Piotr Redzimski2 lata temu
Po remoncie jest lepiej, ogólnie tak na 4,5.
Do poprawki czas oczekiwania na asystentów przy kasach samoobsługowych.
Ania Pałgan
Ania Pałgan2 lata temu
Pani na kasie bardzo znudzona swoją pracą, niesympatyczna. Brak pomocy.
Michał G
Michał G2 lata temu
Puste półki z produktami promocyjnymi.
Zalecane lokalizacje