/Subcarpathian Voivodeship/Dyskont spożywczy

Lidl

29 Listopada 10, 37-700 Przemyśl, Polska

Lidl
Dyskont spożywczy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
QQVF+JC Przemyśl, Polska
+48 800 012 071
lidl.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 6–22
Wtorek: 6–22
Środa: 6–22
Czwartek: 6–22
Piątek: 6–22
Sobota: 6–22
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marek Zawadzki
Marek Zawadzki2 lata temu
Jak zwykle masa ludzi i brak towarów, ktor są aktualnie w promocji.
Karolina Czmiel
Karolina Czmiel2 lata temu
klasyczny, zwykly lidl, nic specjalnego. spory parking przed sklepem, kasy samoobsługowe. W sklepie czysto, towar świeży. bez zastrzeżeniń
Agnieszka Szczygielska
Agnieszka Szczygielska2 lata temu
Wszystko jest ok. Panie pomocne,uprzejme. Nie ma się do czego doczepić.
Magdalena Miry
Magdalena Miry2 lata temu
Polecam. Bardzo dobrze zaopatrzony sklep
Wojtek PL
Wojtek PL2 lata temu
Obsługa pracownicy bez zastrzeżeń. Natomiast bramki w kasach obsługowych maja poważne notoryczne problemy z odczytywaniem kodów niezbędnych do otwarcia brakmi. Obowiazkowe pobieranie biletów z bardzo wolno działających parkometrów
Aneta Paczkowska
Aneta Paczkowska2 lata temu
Jestem mocno zniesmaczona zakupami i traktowaniem klientów bylam na zakupach po 21 wszystkie kasy zamknięte czynne tylko samoobsługowe jak otworzyła się kasa to juz nie pierwszy raz jak pojawia się pomyłka na produkcie "cenowka" jest promocja na owoce ale liczą po normalnej cenie przy okazji moje 4 letnie dziecko chciało skorzystać z toalety a Pani mocno zdziwona bo od czasów covida nie mogą otwierać dla klientów
Mariusz Gierlak
Mariusz Gierlak2 lata temu
Lidl ma swój wizerunek i pilnuje go w każdym kraju w którym ma swoje sklepy i w każdym sklepie który przyciąga uwagę lokalnych klientów ma coś co jest tutejsze , co wzbogaca asortyment ponad wspólną markową jedność
Potus
Potus2 lata temu
Porażka na całej linii, obsługa kompletnie nie ma pojęcia o promocjach, nigdy nie korzystajcie z kas samoobsługowych, często okazuje się, że nie zdążyli ściągnąć oferty promocyjnej i później trzeba czekać długo na zwrot gotówki, klient przeszkadza w pogawędkach, które jak ktoś zauważył prowadzą.Rezerwujcie długi czas,bo ceny są często niezgodne z tym co później okazuje się przy kasie, ochrona jeżeli pomaga przy obsłudze też powinna znać promocje, jeżeli się udziela
Zalecane lokalizacje