/Silesian Voivodeship/Fast food

Restauracja McDonald's

Bytomska 52, 41-940 Piekary Śląskie, Polska

Restauracja McDonald's
Fast food
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9WCV+4V Piekary Śląskie, Polska
+48 880 522 823
mcdonalds.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Daria Domaradzka-Guzik
Daria Domaradzka-Guzik2 lata temu
Zaskakująco dobrze. Wyjątkowo czysto. Co chwilę biegał Pan sprzątając. Na plus dodatkowo uchwyt w toalecie na torebki. Ładne wyposażenie, ławy, krzesełka. Ładne wnętrza. Franczyza jednak może dobrze wyglądać. Zestaw Ralpha całkiem ok. Fajnie, że w opcji wege. Dodatkowe apple pie zimne niestety.
Martyna Błażejewska
Martyna Błażejewska2 lata temu
Dramat! Po pierwsze, mam wrażenie, że na jedzenie czeka się tutaj wieczność. Dla bardzo głodnych - odradzam - można umrzeć z głodu czekając w kolejce.
Pracownicy mają chyba duży problem z organizacją pracy, a niektóre zadania przerastają ich możliwości. Przykład: Wybrałam się z koleżanką na kawę. Zamówiłyśmy to samo: kawę i lody, na osobne rachunki ale wybrałyśmy na ten sam numer i to już było za dużo. Ja swoje zamówienie dostałam po 10 minutach. Z dwojga złego cieszę się, że w ogóle ale zastanawiam się ile czasu trzeba poświecić, by zrobić kawę (którą w zasadzie robi ekspres i jest to kwestia naciśnięcia jednego przycisku) i lody (z maszyny). Zamówienie zostało przyniesione do stolika. Koleżanka czekała 20 minut na swoje, po czym musiała się o nie upomnieć, bo prawdopodobnie nikt go nie zdążył jeszcze przygotować, po czym dostała nie tą kawę, którą zamawiała, a na lody musiała czekać kolejne 10 minut.
Czystość też zostawia wiele do życzenia. Skorzystałam z toalety ale tak, jak szybko do niej weszłam, tak szybko wyszłam. Szczególnie w dzisiejszych czasach czystość powinna być priorytetem! Oczywiście tu też apel do ludzi korzystających z tej toalety: ogarnijcie się! Coraz częściej myślę, że ludzie to świnie a ja weszłam do obory. Jak można zostawić po sobie taki chlew?!
McDonald to restauracja, do której ludzie zawsze będą przychodzić ale postarajcie się trochę, aby klient tego później nie żałował i był zadowolony. Tak to chyba powinno działać.
Jakujanko
Jakujanko2 lata temu
Byłem tu gościem dwa razy. Jak będę w okolicy na pewno skorzystam. Obsługa jest fenomenalna. Gdy grzecznościowo zgłosiłem obsłudze, że źle się czuję i ewentualnie, z u wagi na ciężki uraz, będę potrzebował na chwilę położyć się na ławce w pozycji mało eleganckiej przeżyłem szok. Pełna kultura, zrozumienie, życzliwości masa. To się nazywa empatia i kultura! Więcej takich ludzi! Oprócz tego niesamowitego zdarzenia muszę powiedzieć, że posiłki przygotowywane wzorowo, podane ciepłe, smaczne. Jak będziecie w okolicy musicie wpaść chociażby na kawę, albo małego burgera. Menedżer sali z dnia 26.10 powinien dostać minimum premię, o podwyżce nie wspomnę. Wrócił mi wiarę w ludzi. Takich ludzi brakuje w tym kraju. Wszystkiego dobrego. Zaznaczam, że nie jestem w jakikolwiek sposób związany z tą restauracją, ani z nikim z obsługi. Polecam z czystego serca!
Ola Kreowska
Ola Kreowska2 lata temu
NIE POLECAM TEGO LOKALU, ŻENADA.
Po pierwsze złożyłam zamówienie online ( glovo) i przyszło po 1,5h dopiero, dodatkowo zimne. Pal licho z tym.
Nie dostałam 3 hamburgerów z zamówienia. A Red Chicker został rzucony tak o do paczki bez opakowania. Co to ma byc? Nawet jedzenia dla psa tak się nie pakuje na wynos.
Mam nadzieje, że ogarniecie swoich pracowników, albo zatrudnicie kogoś kto potrafi pracować i logicznie myśleć.
Nigdy więcej u was nie zamówimy, wole przejechać się kawał dalej niż być tak traktowaną. 🙂
Elemental
Elemental2 lata temu
Ogólne wrażenie restauracji mógłbym ocenić na 4/5 dużo miejsca dla klientów lecz zdarzyło się kilka razy że śmieci z śmietników na zewnątrz się walały po obiekcie zewnętrznym, co do jedzenia ok typowy fastfood lecz z biegiem lat jak każdy chcą oszczędzać hamburger w cenie ok. 5-7zl posiada w sobie tylko mięsa, znalezienie ogórka graniczy z cudem. Ceny wysokie co do ilości. Polecam to miejsce osobą które chcą zjeść coś tylko dla smaku.
Ewa Pietruszynska
Ewa Pietruszynska2 lata temu
Skorzystałam z aplikacji GLOVO i złożyłam dwa zamówienia w ciągu dwóch dni. Pierwszego dnia nie otrzymałam sosów do nuggetsów a drugiego dnia brak zakręconych frytek. Wiem ze kurierzy nie są winni ale następnym razem będę sprawdzać zamówienie. Polecam jeździć stacjonarnie i sprawdzać zamówienia.
Ja Mi
Ja Mi2 lata temu
Bardzo długi czas oczekiwania na jedzenie o 12.30 czyli kiedy nie ma ruchu. Kilka aut wyjechało z kolejki. Ciasno wkoło restauracji wiec sprawna obsługa to klucz w tym miejscu. Slaba obsługa, brak ketchupu, napój z lodem mimo że chcialem bez, dużo jeszcze muszą musie nauczyć.
Wioletta Wanczyk
Wioletta Wanczyk2 lata temu
Okropnie brudno, nie było jednego czystego stolika. Zdarza się to notorycznie. Obsługa nie wiem, nie umie, nie zna się. Wiecznie problem z aplikacjami. Dzisiaj to już mnie wku... nie wydali mi zestawu bo nie mają rukoli. PORAŻKA!
Zalecane lokalizacje