/Silesian Voivodeship/Firma transportowa

Żądło Stanisław. Usługi transportowe

Ondraszka 6, 43-370 Szczyrk, Polska

Żądło Stanisław. Usługi transportowe
Firma transportowa
2.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
PX2X+CR Szczyrk, Polska
+48 33 817 92 05
travelszczyrk.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Wojciech Paluch
Wojciech Paluch2 lata temu
Rozkład jazdy na stronie nie pokrywa się z przystankowym.. bus oczywiście jechał zgodnie z przystankowym, ważnym od maja a mamy sierpień.. przez dwa miesiące nikt nie miał czasu zmienić tego na stronie?! Warto też wspomnieć, że nagminne jest wyjeżdżanie przed czasem z początkowych przystanków, a szczególnie na ostatnich kursach, więc jak nie jesteś minimum 10min wcześniej to masz problem.. Polecam Komunikację Beskidzką!
AgaBezTa (AgaBezTa)
AgaBezTa (AgaBezTa)2 lata temu
Na przystanku Biła wisiał rozkład z maja 2021, ale nie pojawił się żaden autobus o wymienionej godzinie. Przychodząc do bliższej centrum części Szczyrku, co zajęło mi niecałe 20 minut, nie zauważyłam żadnego spóźnionego autobusu, więc wnioskuję że rozkład jest nieakutualny. Jednak najbardziej zszokowało mnie to, że tego samego dnia czekałam na innego przewoźnika na przystanku Szczyrk Remiza i w końcu zobaczyłam autobus z tej firmy transportowej, który widząc mnie na przystanku podchodzącą do ulicy zwolnił... I POJECHAŁ DALEJ NIE ZATRZYMUJĄC SIĘ! Może to czas zmienić branżę?
EM KA
EM KA2 lata temu
Dobrze ze są bo wypełniają luke w komunikacji beskidzkiej Ale trudno zorientowac sie w ich cenniku. Dzieci raz placily innym razem nic. Emeryt raz jechal na bilet normalny, innym razem mial znizke a jeszcze innym razem nic nie placil. Dzisiaj 13.08.21 jechalismy w obie strony-do Biłej zaplacilismy 8.70 a z powrotem (krócej bo z przystanku Beskidek) 10zl. W ogole kierowca, ktory o 16.23 dzisiaj tj.13.08.21 byl na przystanku Beskidek, kasował a nie wydawał biletów. Był bardzo niesympatyczny i krzyczał na pasażerów o maseczki. Mało sympatycznie i absolutnie nieprofesjonalnie - wszystko można kulturalnie powiedzieć, tym bardziej, że są prywatną firmą! Czułam się jak intruz, a nie klient , który płaci za usługę.
Martyna Maślanka
Martyna Maślanka2 lata temu
Drugi dzień z rzędu czekam na żądło, które się spóźnia już 20 min. W konsekwencji jadę Komunikacją Beskidzką, bo żądło nie przyjeżdża.
Urszula Pilarz
Urszula Pilarz2 lata temu
W tym tygodniu (27-31 grudzień) tragedia. Trzy dni : wtorek, środa, piątek bus nie jechał 9:22, a powrotny z Bystrej o 11:09 takze nie jechał w piątek. 40minutowe czekanie na Komunikację Beskidzką.
Żenada.
Bartolini
Bartolini2 lata temu
Nie jeździ według rozkładu. Dowód na zdjęciu
Holly
Holly2 lata temu
Autobusy mają duże spóźnienia lub wręcz przeciwnie przyjeżdzają kilka minut za wcześnie, co nie powinno mieć miejsca, gdyż nie wszyscy maja czas czekać specjalnie 10 minut szybciej, bo autobus przyjeżdża kiedy sobie chce. Często tez autobusy są przepełnione, ledwo mieszczą się wszyscy chętni pasażerowie, powinni zatrudnić bardziej kompetentne osoby potrafiące dobrze obliczyć potrzeby osób korzystających z ich usług. Zdecydowanie nie polecam.
Abcd Fg
Abcd Fg2 lata temu
Jeździ zgodnie z własnym sumieniem. Bardzo religijny. Nie kursuje zgodnie z rozkładem uważając Wielki Piątek za święto narodowe. Bierze wolne gdy zakłada, że będzie mało klientów, oczywiście nigdzie tego nie ogłasza.
Zalecane lokalizacje