/Greater Poland Voivodeship/Sklep meblowy

JYSK Poznań, Komorniki

Auchan, Komorniki PL, Głogowska 432, 60-004 Poznań, Polska

JYSK Poznań, Komorniki
Sklep meblowy
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9R3Q+GR Poznań, Polska
+48 22 288 59 00
jysk.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–20
Wtorek: 10–20
Środa: 10–20
Czwartek: 10–20
Piątek: 10–20
Sobota: 9–20
Niedziela: 10–19
Napisz recenzję
Maciej Mikolajczyk
Maciej Mikolajczyk2 lata temu
Takiej nędznej obsługi już dawno nie widziałem nic im się nie chce z wielką łaską odpowiadają na pytanie odnośnie dostępności towaru
Michał Duda
Michał Duda2 lata temu
Niestety obsługa fatalna. Szafa, którą miałem do odbioru, po demontażu nie została w żaden sposób zabezpieczona do transportu. Nawet bolce i śruby nie były wyciągnięte. Gdy poprosiłem o "ostretchowanie" pani zgromiła mnie wzrokiem i kazała młodemu pracownikowi zrobić to oszczędnie. Moim zdaniem młodzi pracownicy zastraszeni przez starszą kadrę.
Maja ;33
Maja ;332 lata temu
Polecam, szczególnie młodego i przystojnego pracownika o blond włosach ;))
Eliza Kwiatkowska
Eliza Kwiatkowska2 lata temu
Jeśli byście szukali konkretnego produkty a nie ma go na sklepie to niestety obsługa sklepu nie jest chętna do pomocy. Dziś tj.8.10 poprosiłam panią o pomoc w znalezieniu kołdry ponieważ w internecie dostępność pokazywała ze są na stanie 4 szt w wybranym rozmiarze najpierw pani wgl nie chciała podejść a później odesłała do kolegi na kasę który sprawdził ze dany towar jest na magazynie ale poinformował mnie ze towar będzie ciężko znaleźć i to będzie trwać pomimo prośby o znalezienie nie raczył pójść na magazyn i znaleźć proszony przeze mnie towar
Marta M.
Marta M.2 lata temu
Obsługa poniżej wszelkiej krytyki. Pani poinformowała mnie z łaski, ze lustro, które chcialam obejrzeć na żywo, najlepiej kupić online (i w domyśle nie zawracać jej głowy).
Jarek Jarek
Jarek Jarek2 lata temu
Tragiczna obsługa
Chcieliśmy kupić krzesła, Pani z obsługi powiedziała nam że nie są dostępne nawet nie sprawdzając w systemie (wydaje mi się że nawet nie wiedziała o które krzesła pytamy.)
Sprawdziłem w domu i okazało się że w tym sklepie jest dostępnych 10szt.
Zamówiłem przez internet i odebrałem w innym sklepie.
Mateusz Stachowiak
Mateusz Stachowiak2 lata temu
Produkt widziany na stronie internetowej wyglądał na dużo większy i lepiej wykonany niż w rzeczywistości przy odbiorze w sklepie nie polecam zakupów przez internet naciągają.
Lidia Stachowiak
Lidia Stachowiak2 lata temu
Obsługa fatalna. Szukałam koca 140/200, więc wskazał Pan cały wielki dział z kocami i tyle. Nie potrafił wskazać miejsca z tym rozmiarem, po czym stwierdził, że ten model jest tylko w sklepie internetowym (a jest tylko w stacjonarnym). Nie polacam i na pewno tam nie wrócę
Zalecane lokalizacje