/Greater Poland Voivodeship/Sklep meblowy

Meble Lux

Kwiatowa 12, 63-620 Trzcinica, Polska

Meble Lux
Sklep meblowy
2.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5273+C6 Trzcinica, Polska
meble-lux.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Michał Gołąb
Michał Gołąb2 lata temu
Jedyny minus to dostawa opóźniona o tydzień. Kanapa dobrej jakości, obsługa klienta na odpowiednim poziomie - byłem poinformowany o opóźnieniu, na bieżąco aktualizowany status dostawy. Polecam ten sklep!
Jarosław Rychlewski
Jarosław Rychlewski2 lata temu
Zakupilem telefonicznie kanape viva relax 3. Swietna. Solidna. Wygodna. Obsluga mila. Kurier rowniez super. Bedziemy polecac sklep znajomym:]
Adrianna Modzelewska
Adrianna Modzelewska2 lata temu
Zamówienie złożone w styczniu 2022, po wielu mailach dostawa w kwietniu, a jak się okazało w paczkach był inny model szafy niż zamawiałam! Prosiłam o wymianę, firma sama zasugerowała zwrot gotówki, ale do tej pory nie mam ani szafy, ani pieniędzy. Nie polecam!!!
Tomasz Olszewski
Tomasz Olszewski2 lata temu
Zamówienie na małą kanapę VIVA 3 LOFT złożone 2021-12-06. 7 stycznia informacja, że "jest jeszcze w produkcji". Po kilku monitach, po ponad dwóch miesiącach i przekroczeniu terminu określonym w regulaminie sklepu (35 dni roboczych) następuje realizacja zamówienia. I uwaga, kanapa przyjeżdża w kolorze innym niż ustalona i zatwierdzona przez sklep w dniu 7.12.2021 :D. Nie polecam. Szkoda czasu i nerwów.
Anna Łodyga
Anna Łodyga2 lata temu
Tak jak w poprzednich komentarzach, ja również na kanapę i fotel czekałam 3 miesiące, niestety oba meble przyszły wadliwe (fotel trzeszczący, w kanapie sprężyny wydające z siebie dźwięki przy każdym siadaniu). Na reklamację kanapy czekałam kolejne 3 tygodnie, po czym została przywieziona w takim samym stanie jak przed naprawą, firma twierdziła, że wada została usunięta. Zdecydowałam się zwrócić mebel i miałam w przeciągu 14 dni otrzymać zwrot. 15 dnia (piątek) przelew został rzekomo zrobiony, jednak pieniądze wpłynęły na konto dopiero 19 dnia od daty zwrotu kanapy po licznych telefonach i mailach do firmy.
Nie polecam współpracy z tą firmą, meble wadliwe, bardzo długi czas oczekiwania (kanapa zamówiona w grudniu, w maju otrzymałam zwrot). Jeśli ktoś nie chce tracić czasu i nerwów, to zachęcam do zakupów w innych, bardziej sprawdzonych miejscach.

Dodam, że nie mogę wystawić opinii na allegro, ponieważ państwo Spigiel prowadzą dwa konta i obecnie na koncie, z którego ja kupiłam swoje meble użytkownik Pasaż Meblowy nic nie sprzedaje. Ich drugie konto to tuba_89, omijajcie szerokim łukiem!
Klaudia Klaudia
Klaudia Klaudia2 lata temu
Widzę pozbyli się Państwo ogromu negatywnych opinii. Mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że nigdy nie miałam styczności z tak nieprofesjonalną firmą. Obsługa jest okropna, a czekanie? 3 miesiące na kanapę jest nie do pomyślenia. Każda osoba skarżyła się na meble, przychodziły bez wszystkich części, a czas oczekiwania dobiegał nawet do pół roku. Ostrzegam! To byly opinie ludzi w tyn też moja. Usunąć nie wystarczy, zalecam zmienić podejście do klienta i realizować zamówienia w obiecanym terminie, a nie usuwać ślady niezadowolonych klientów.
Edyta Lentowicz
Edyta Lentowicz2 lata temu
Zakupiona KANAPA VIVA 2 BIS GOLD od początku użytkowania trzeszczy, siadając wpada się-gabka nie nadająca się na siedzisko, czuć stelaż drewniany.
Reklamacja została uwzględniona. Wymiana wadliwej części ekspresowa. Rodzice zadowoleni, to najważniejsze😉
Malgorzata Rozek
Malgorzata Rozek2 lata temu
Dziś przywieziony. Wykonany bardzo solidnie, wygodny. Pomimo dłuższego czasu oczekiwania,uważam, że warto. Materiał przetestowany. Po rozlanym soku ani śladu. Materiał nie wsiąka. Edytowalam post, ponieważ uważam, że warto polecać takie firmy, które wykonują swoją pracę solidnie.
Zalecane lokalizacje