Meble BiK
Młyńska 17, 63-600 Kępno, Polska
4.3
8 komentarze
7XJW+WX Kępno, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
O odpowiedź na reklamację musiałem się dopominać, bo nie odpowiedzieli w ciągu 2 tygodni, a dopiero po trzech tygodniach przesłali właściwą instrukcję, tłumacząc się, że to wina producenta.
A jak już odpowiedzieli, to zwrócili uwagę, że złożyłem łóżko nie zgodnie z instrukcją, podczas gdy otrzymałem instrukcję do nowszej wersji...
Następnie musiałem się upomnieć o akcesoria.
Dopiero po otrzymaniu akcesoriów mogłem złożyć w sposób prawidłowy łóżko, a dziecko mnie codziennie pytało się, kiedy już będzie mogło spać.
Reasumując bardzo słaba obsługa klienta.
Zamówiłam od nich meble w Internecie , zamówienie zostało przesłane do realizacji.
Po 1.5 miesięcznym wyczekiwaniem za meblami , zamiast mojego zamówienia dostałam informację że moich mebli nie produkują i zamówienie nie będzie kompletne!!! I to 3 dni przed dostawą.
W dodatku zostałam oszukana na prawie 200 zł ponieważ po zwrocie mojego przelewu na koncie widnieje zupełnie inna kwota.
Jeżeli szukacie solidnych mebli to napewno nie szukajcie ich tutaj. Brak kompetencji tej firmy sięga wszelkich granic. Zostałam bezczelnie oszukana pod każdym względem.
Nie jest to też żadna firma meblowa ...
Tylko jakiś pośrednik który handluje meblami od poszczególnych producentów.
Nigdy w życiu nie zamówię nic od tej ,,FIRMY,,
Ponieważ zamiast mebli zafundowali mi straty oraz kupę stresu.
Absolutna beznadzieja !!!!!
Zastrzeżenia mam jedynie co do dostawy.Nocne dostawy powodują
to , że w ciemności trudno dostrzec stan towaru .
Dopiero w domu okazało się, że dno w schowku na pościel ma uszkodzenie
w postaci dziury.