Kupmeble.pl - Internetowy sklep meblowy
Siekierecka 24b 6/1, 63-004 Gowarzewo, Polska
4.4
8 komentarze
948V+P2 Gowarzewo, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Po złożeniu zamówienia otrzymałam telefoniczne potwierdzenie.
Krzesła zostały spakowane w sposób bardzo dokładny, każda część była zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem. Towar zgodny z oczekiwaniami. Szybka realizacja zamówienia i dostawa.
Po drugie - bardzo dobra komunikacja, co mnie zaskoczyło to to że Pani zadzwoniła do mnie z informacją że produkt został wysłany - życzyłbym sobie i wszystkim podobnej transparentności w innych sklepach.
I przede wszystkim - stolik kawowy prezentuje się fantastycznie:) dziękuję pięknie i polecam.
2 biurka które nie nie są tanie okazały klapa.
Przyszły uszkodzone, gdzie czas na wyprodukowanie elementów uszkodzonych to 4 tyg.
Dodatkowo po złożeniu mebli biurka są niestabilne co za tym idzie strasznie się chwieja, blaty wykrzywione w tzw banan.
Element który był produkowany przez producenta, ponieważ był uszkodzony przyszedł za krótki co za tym idzie szczelina między blatami.
Producent nie widzi w tym żadnego problemu i chce wykonać nowy gdzie po 4 tyg okazuje się że jest uszkodzony i dopiero za miesiąc jest możliwa jego produkcja.
A przypomnę że biurko w miejscu łączenia z kołkami jest klejone co nie będzie e takie łatwe by wymienić dany element po takim czasie.
Jednym słowem NIE POLECAM.
Za dużo nerwów jak za takie pieniądze.
Zdecydowanie nie polecamy.
Natomiast sprawa dostarczania i komunikacji jest tragiczna. Kurier od krzeseł nie poinformował o której godzinie je dostarczy, nie odbierał telefonów, zostawił przesyłkę na poczcie bez słowa, przez co musiałam targać je do domu.
Stół miał być dostarczony po 2 tygodniach, po dwóch dniach na telefonie z kolejnym kurierem (w ogóle kurierzy jakich zamawia firma to jakaś pomyłka), KupMeble poinformowało mnie, że mój stół jest uszkodzony więc muszę czekać kolejny tydzień. Nie wiadomo kiedy zostanie dostarczony.
Sytuacje ratuje p. Weronika, która odpowiada na maile i próbuje łagodzić sytuacje. Dziękuję Pani za sprawną komunikację i rozwiązanie problemu dostawy łóżka (z mojej winy) ale generalnie nigdy nie miałam tak stresującej i chaotycznej przeprowadzki jak z KupMeble.
Mimo tego że do 30kg dostawa jest pod drzwi na czym mi bardzo zależy, już zostało mi zainsynuowane że nawet na lżejsze przesyłki prawdopodobnie będę musiała płacić "do ręki" dodatkowe koszty wniesienia mebla. Porażka.