/Greater Poland Voivodeship/Sklep meblowy

Black Red White. Salon meblowy

Młyńska 3, 64-500 Szamotuły, Polska

Black Red White. Salon meblowy
Sklep meblowy
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
JH5M+Q7 Szamotuły, Polska
+48 519 800 661
brw.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 9–13
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Anna Szymczak
Anna Szymczak2 lata temu
Zamówiłam komodę przez internet , miała dojechać do 21 dni, ostatecznie dojechała po 4 tygodniach , ale firma nie raczyła poinformować o opóźnieniu , musieliśmy sami dzwonić i dopytywać . Zamówienie miało być dostarczone niestety przez BRW w Szamotulach , mieszkamy w bloku , męża niestety nie było poprosiłam wiec Pana, aby zostawił mi paczki chociaż przed blokiem , Pan nie był w stanie wyciągnąć sam kartonu z auta !!! Musiałam mu ja w tym pomagać , gdzie mąż sam ten karton później zaniósł na drugie piętro . Nie wiem jakich firma zatrudnia pracowników , ale to jakaś kpina zeby kobieta musiała im pomagać , bo Pan nie jest w stanie wynieść z auta kartonu . Jak już macie tak bardzo bez siły pracowników , to zatrudniajcie dwóch ! Ja rozumiem oszczędności , ale bez przesady . Komoda piękna , ale obsługa tragiczna z tego powodu niestety już nic tam nie zamówię .
Dawid Nowak
Dawid Nowak2 lata temu
W dniu dzisiejszym dokonałem zakupu łóżka do sypialni oraz szafki rtv. Pani ,która nas obsługiwała podeszła do sprawy bardzo kompetentnie i zaproponowała sprawdzenie materacy , w gropie cenowej ,ktora nas interesowała ,powiedziała ktore będą najbardziej odpowiednie w stosunku do naszych wymagań.Również ta Pani postarała się aby przygotowanie umowy kredytowej przebiegło szybko i bezproblemowo.
Bardzo polecam!
Janusz Czyplis
Janusz Czyplis2 lata temu
Najpierw pomylone zamówienie, potem niekompetencja pracownika i brak kontaktu który miał nastąpić jeszcze tego samego dnia tj 2.05. mamy dziś 13.05. nieodpowiedzialność wraz z niekompetencja razi w oczy. A ja pozostaje z szafą która jest niekompletna. I brakiem odpowiedzi, oczekując rozwiązania sytacji👏👏👏👏 A żeby było tego jeszcze mało na miejscu spotkaliśmy się z ogromną arogancją poprzez osobę obsługująca gdy zwróciłam uwagę na błędy które pokazują się przy projektowaniu... usłyszałam "niemożliwe" a jednak możliwe okazało się również przy projektowaniu na miejscu.
Wojtas 90
Wojtas 902 lata temu
TRAGEDIA!!! zamówienie umówione z dostawą na konkretny dzień nie dojechało. 0 kontaktu ze sprzedawcą.
Ania W
Ania W2 lata temu
Bardzo miła i rzetelna obsługa, Pani niestety nie pamiętam imienia przekazała dużo informacji na temat interesujących nas produktów. Pokazała zestawienie trzech interesujących nas materacy. Warto wspomnieć o bogatym asortymencie i przystępnych cenach. Możliwość położenia się na materacu pozwala lepiej ukierunkować swój wybór. Plus za otwarty sklep w dobie pandemii w Poznaniu BRW było zamknięte... Polecam ten sklep
Magdalena Heliasz
Magdalena Heliasz2 lata temu
Najgorsza firma z jaką mieliśmy doczynienie. Zamówiliśmy dwa łóżka sypialniane 14 listopada. Czas oczekiwania ok. 2 tygodni. Po upływie tego czasu zero odzewu odnoście zamówienia. 15tego dnia (29 listopad) musieliśmy zadzwonić i dowiedzieć się co z zamówieniem. Okazało się, że jedno łóżko jest już w oddziale w Szamotułach gotowe do wysyłki. Dostarczono nam 30 listopada. Okazało się, że obydwa boki łóżka są równe (obydwa prawe) i nie ma możliwości aby dokończyć jego skręcanie. W tym samym dniu złożyliśmy reklamację odnośnie tej pomyłki. Czekamy już 20 dni na nowy bok od łóżka. Zamiast bocznej deski mamy położone walizki aby materac miał się na czym trzymać. Dzisiaj po ponownym telefonie do tej firmy dostałam informację, że nie wiadomo kiedy będzie dostarczony nowy bok, napewno po świętach. Przez miesiąc a nawet i dłużej musimy spać na łóżku które nie jest skręcone a nie mamy innej możliwości. Szczerze nie polecam. W takich sytuacjach powinni przyspieszyć termin a mają to gdzieś. Lekceważą ludzi i nie przejmują się jakie to może mieć konsekwencje.
Neska Jerzy
Neska Jerzy2 lata temu
Po długim czasie ponownie znalazłem się w salonie. Nie zaskoczyła mnie forma obsługi: grzecznie, z refleksem, rzeczowo. Towar oferowany na każdą kieszeń. Co do jakości, czas pokarze. Na rynku szamotulskim jedyny salon meblowy z profesjonalnym wizerunkiem firmy i poprawną obsługą.
Sylwia Rachwał
Sylwia Rachwał2 lata temu
Miła i kompetentna obsługa, szybka realizacja zamówienia
Zalecane lokalizacje