/Lesser Poland Voivodeship/Sklep meblowy

JYSK Kraków, Czyżyny

Medweckiego 2 CH, 31-870 Kraków, Polska

JYSK Kraków, Czyżyny
Sklep meblowy
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
32G8+PJ Kraków, Polska
+48 22 288 59 00
jysk.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Klaudiusz 1234
Klaudiusz 12342 lata temu
Profesjonalna a zarazem expresowa obsługa ? Czy to możliwe - TAK - Pani Iza to świetny sprzedawca - szybka sprawna, rzetelna, wiarygodna, a przy tym Uwzglednia wszystkie potrzeby klienta. Klient usatysfakcjonowany, opuszcza sklep w pełni zadowolony. Żaden robot tej Pani nie potrafiłby zastąpić. Wskaźnik NPS dla obsługi tej Pani to 10 w skali 0-10. Pozdrawiamy
Grazyna gawlowska
Grazyna gawlowska2 lata temu
Ewidentne naciąganie na kasę, zakupiłam biurko i krzesło,pani na kasie brunetka poinformowała że tylko biurko będzie do złożenia więc zamówiłam transport za 140 zł,gdybym wiedziała że wszystko będzie w małych paczkach zamowilabym taksówkę za 20zl ponieważ w pobliżu był adres dowozu,wstyd,jak tak można traktować ludzi pazerstwo i nie kompetencja,nie przyuczeni ludzie na miejscu pracy , proszę uważać na ten sklep na Czyżynach aby nie zrobic mojego błędu i nie być naciągnięty w perfidnie sposób 😡😡😡
Alina Kubowicz
Alina Kubowicz2 lata temu
Opinię wystawiam w imieniu mojej Teściowej, która była perfekcyjnie obsłużona w salonie przez Panią Izę (P228) i Panią Agnieszkę. Pomogły jej w zakupie, znacznie wychodząc poza standardową obsługę klienta, przy czym były nadzwyczaj uprzejme i cierpliwe. Dziękujemy!!!
Xouka
Xouka2 lata temu
Pani Agnieszka fatalna obsługa klienta. Pojawia się problem ze strony sklepu, i zamiast zaproponować jego rozwiazanie, odsyła klienta z niczym. Bo dziś nic się nie da zrobić. Podejście jakby chciała jak najszybciej uciec od klienta, nie musieć obsługiwać.
Druga Pani blondynka, nie spojrzałam na identyfikator, równie słabe podejście do klienta. Proponuje sprzedać łączona przy kasie, proponując produkt, ale nie znając jego zalet, by zachęcić do niego klienta. Po usłyszeniu, że nie zdecyduje się na polecany produkt rzuca opryskliwe "czemu nie?"
Może temu nie, że nie potrafi Pani go przedstawić w pozytywnym świetle, by namówić mnie na jego kupno, a nie jest mi potrzebny?
Panowie od wydawania towaru na tyle sklepu bardzo na plus, ale dwie Panie zrobiły na mnie okropne wrażenie, bardzo nie polecam.
Tomasz Misiak
Tomasz Misiak2 lata temu
Obsługa jak za komuny, klient przeszkadza w rozmowie z koleżanką...
A ja zwyczajnie kupowałem, jedyne dodatkowe pytanie to było gdzie odebrać szafę, bo dostałem paragon i usłyszałem szybkie i nie miłe "do widzenia"
Lulul Lululek
Lulul Lululek2 lata temu
Słaba obsługa. Ciężko nawet się dowiedzieć gdzie znaleźć miejsce odbioru towaru z magazynu.
Aleksandra Baran
Aleksandra Baran2 lata temu
Zarezerwowałam przez internet dwa stelaże do odbioru w sklepie, Pani na miejscu poinformowała, że stelaże są w całości i paczka ma wymiary 139x196 co daje jasny znak, że do samochodu osobowego się nie zmieszczą. Konieczne było zamówienie dostawy za 140 zł, stelaże przyszły do nas w małych paczkach, które zmieściłyby się w samochodzie. Pani powinna się chyba doszkolić, chyba ze to stały chwyt na naciąganie innych;) Odradzam zakupy.
Filip Seweryn
Filip Seweryn2 lata temu
Obsługa sklepu to dno i kilometr mułu…
Rezerwują towar którego fizycznie nie mają na stanach magazynowych i wysyłają potwierdzenie drogą mailową oraz sms’ową. Gdy pytam o propozycje rozwiązania problemu proponują przejechanie do sklepu na drugim końcu Krakowa (W godzinach szczytu godzina drogi sic!) Nie odbierają telefonów od pracowników infolinii, nie potrafią zaproponować alternatywnego rozwiązania problemu satysfakcjonującego klienta.
Zalecane lokalizacje