/Lesser Poland Voivodeship/Sklep meblowy

Salon meblowy Black Red White - meble Nowy Sącz

Zielona 27, 33-300 Nowy Sącz, Polska

Salon meblowy Black Red White - meble Nowy Sącz
Sklep meblowy
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
JM2R+C9 Nowy Sącz, Polska
+48 84 685 02 02
brw.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–16
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jakub Bogusz
Jakub Bogusz2 lata temu
Szafa przyszła uszkodzona farba schodzi z ścianki,strata czasu i pieniędzy...
KS
KS2 lata temu
Niekompetencja to ich drugie imię, czas oczekiwania na zamówione meble mocno przekraczający normy jakiejkolwiek wytrzymałości - sprzedawca określa czas dostawy i montażu na konkretny dzień i w tym terminie nie odbiera telefonów i oczywiście nie informuje klienta. Zamówione meble docierają z dwutygodniowym opóźnieniem. Następnie sprzedawca odmawia montażu ponieważ na późniejsze terminy nie ma wolnych montażystów. Po sprawdzeniu przesyłki okazuje się że brakuje elementów o czum świadczy brak kompetencji sprzedawcy ponieważ źle zamówił elementy.
Nie polecam zakupów w nowosądeckim oddziale BRW jeżeli chcecie zaoszczędzić sobie nerwów i pieniędzy omijajcie ten sklep szerokim łukiem! Nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę!
Joanna
Joanna2 lata temu
Zakupioną sofę otrzymałam w umówionym terminie. Niestety zamówienie nie było kompletne gdyż brakowało śrub do pełnego montażu.
Daniel C
Daniel C2 lata temu
Witam sklep powinien zajmować 1 miejsce w najgorszych sklepach na świecie . Kłamią nie dotrzymują słowa zwlekają z naprawą 2 miesiące ponad .towar ogólnie jaki otrzymałem był odrazu do zwrotu . nie oddali mi pieniążków tylk
o zrobili reklamacje a co najlepsze dalej czekam na naprawę towaru żałosne . Zbywają i przeciągają z tygodnia na tydzień że będą żenada .
Ania Ka
Ania Ka2 lata temu
Kuchnia została zamówiona 8.08.2021 r., wpłacona zaliczka, umówiony termin realizacji i dostarczenia kuchni ustalony na 8.09.2021 r. W związku z tym, iż nikt z BRW nie kontaktował się ze mną w sprawie niniejszego zamówienia, a termin dostarczenia przypadał na jutro 8.09.2021 r., postanowiłam skontaktować się z infolinią, gdzie zostałam poinformowana, iż kuchnia będzie gotowa na koniec września 2021 r.?! Czy Państwa pracownicy nie mają w obowiązku kontaktować się i przekazywać klientom informacji odnośnie zmiany WIĄŻĄCEGO terminu realizacji zamówienia? Czy Państwa pracownicy mają jakiekolwiek pojęcie na temat standardów obsługi klienta? Czy Szanowny Pan Łukasz P., który przyjmował zamówienie nie był w stanie wykonać telefonu do klienta i przekazać tego typu informacji (jakże istotnej)? Rozumiem, że rola Państwa pracownika kończy się na przyjęciu zamówienia i zapłaty od klienta - bez względu na finalny efekt i realizację/brak realizacji w terminie? ZERO jakiejkolwiek troski o zamówienie klienta i poziom profesjonalizmu niektórych Pracowników BRW (Szanowny Pan Łukasz P.) sięga dna Rowu Mariańskiego. Absolutna porażka i WSTYD! A tak na marginesie…Kuchnia z BRW realizowana 2 miesiące? To chyba jakaś kpina? Gdybym wiedziała, że produkują Państwo 1 kuchnię przez 2 miesiące to w życiu nie zdecydowałabym się na Państwa ofertę (Szanowny Pan Łukasz P. nie wspominał o takiej ewentualności). Podsumowując, gorąco nie polecam i przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów przed jakimkolwiek zakupem we wskazanym salonie BRW z udziałem Szanownego Pana Łukasza P. Dla swojego własnego zdrowia i spokoju ducha, proszę przemyśleć swój wybór dwa razy…
Agata Jędrzejczyk
Agata Jędrzejczyk2 lata temu
Bardzo chciałam podziękować Pani (chyba Marysi) , która doradziła nam wybór sofy Gaspar. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, profesjonalnej obsługi i doradztwa. Paninalezy się solidna premia! Odwiedziliy kilka sklepów i w żadnym nie podeszli do nas tak rzetelnie. Pozdrawiam, polecam i dziekuje.
Agnieszka Brdej
Agnieszka Brdej2 lata temu
Wybór mebli duży, ceny konkurencyjne... I na tym koniec plusów... Staliśmy z 20 minut przy łóżkach i żaden pracownik nie raczył podejść nawet. Pracownicy byli zbyt zajęci sobą na wzajem opowiadając sobie żarty i śmiejąc się na pół sklepu...
Joanna O
Joanna O2 lata temu
Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym salonie. Na zakupiony towar czekałam 4 tygodnie, chociaż miał być w przeciągu 7 dni. W ramach rekompensaty obiecano mi darmowy transport i montaż, niestety gdy w końcu mebel dotarł do salonu sprzedawca zmienił zdanie i stwierdził, że mebel ma być tylko dowieziony - szkoda że rozmowy nie są nagrywane. Dla mnie jest jasne, że nie dba się w tym salonie o opinie a już tym bardziej o klienta.
Zalecane lokalizacje