/Lesser Poland Voivodeship/Sklep meblowy

Salon meblowy - Meble Bodzio Kraków - sklep z meblami Sosnowiecka 60

Sosnowiecka 60, 31-345 Kraków, Polska

Salon meblowy - Meble Bodzio Kraków - sklep z meblami Sosnowiecka 60
Sklep meblowy
3.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3VRW+M2 Kraków, Polska
+48 12 626 44 29
bodzio.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–20
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: 9–20
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zwykła Dziewczyna Singielka
Zwykła Dziewczyna Singielka2 lata temu
Bardzo duży wybór mebli,rozsądne ceny na każdą kieszeń, miła i profesjonalna obsługa. Polecam:)
Ps.Mimo że personel nie wiedział że
jestem poważnie chora,podszedł do mnie bardzo miło i profesjonalnie. Pozdrowienia dla Pani i Pana którzy doradzali mi w zakupie,pięknie dziękuję;)Sylwia. S....
Basia Kapielewska
Basia Kapielewska2 lata temu
Fatalna obsługa, łaskę robią że kogoś obsłużą ,meble też kiepskiej jakości, już nie mówiąc o tym że zamawiam szafki z jednego kompletu a dostaje co? Jedna szafka ma fronty takie jak trzeba, a druga całkiem inne, a pani jeszcze ma pretensje że zgłaszam reklamacje . Totalna porażka, nie polecam tego sklepu i tych mebli
Paulina Pacia
Paulina Pacia2 lata temu
Bardzo słaba organizacja wysyłki zamówień i serwisu. Nie polecam. Zamawiałam 2 takie same łóżka. Jedno z nich przyszło z nóżkami w innym kolorze oraz z potarganym materiałem pod spodem. Zareklamowałam, miał przyjechać serwis. Serwisant nie dojechał, ale powiedział, że powiadomi sklep i będą do mnie dzwonić, żeby umówić się na nowy termin serwisu. Po kilku dniach udawałam się do salonu i okazało się, że serwisant nie zadzwonił. Poprosiłam o jakiś częściowy zwrot zamiast naprawy. Dostałam maila i sama musiałam to załatwić. Okazało się ze zwroty nie są możliwe. Ustaliłam więc kolejny termin, przyjechał Pan ale z samym materiałem. Nie mógł naprawić łóżka ponieważ żeby wymienić nóżki i tak trzeba zerwać materiał. Dopiero po moim telefonie do salonu i sugestiach pan zdecydował ze pojedzie do najbliższego salonu i wykręci nóżki z łóżka z ekspozycji. Pan pojechał i nie było go przez dłuższy czas. Znowu musiałam dzwonić do salonu. Koniec końców przywieziono mi łóżko z ekspozycji a uszkodzone zabrano. Trwało to kilka tygodni.
Łukasz
Łukasz2 lata temu
Jakość mebli dość średnia. Ceny nie są wygórowane. Obsługa zajęta raczej komputerem niż klientem.
Zdecydowany minus za wystrój - wielka hala, czuje się jak w jakiejś hurtowni. W dodatku najgorsze jest światło białe zimne które sprawia wrażenie jakby się chodziło po krematorium ! Dramat.
Ta zaradna,błyskotliwa i skromna
Ta zaradna,błyskotliwa i skromna2 lata temu
Bardzo miła obsługa!Super porady i duży wybór akcesoriów.Na pewno tam wrócimy!
Karol Wronski
Karol Wronski2 lata temu
Kupiłem wersalkę przez internet z dostawą do Krakowa. Kiedy chciałem ją zwrócić, Pani w infolinii poinformowała że można zwrócić do najbliższego salonu. Następnego dnia przywiozłem do salonu w Krakowie i dostałem informacje że zwroty należy przywieźć osobiście do fabryki na Śląsku. PRZESTROGA: jeśli zamierzacie zwracać cokolwiek, przygotujcie się na wycieczkę z transportem na dolny Śląsk
Carlajn
Carlajn2 lata temu
Meble ok. Jednak obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Sofa, którą zamówiłam miała zostać dostarczona między 11 a 13. Dzwoniłam do kierowcy, aby się upewnić, o której będzie. Był po 14. Zauważyłam, że sofa na instrukcji ma inną nazwę niż zamawiałam. Zapytałam o to. Kierowca zapewniał mnie, że to ta sofa co zamawiałam, na fakturze wszystko się zgadzało. Kierowca odjechał, ja sofę wzięłam na klatkę schodową i nim wzięłam sofę do mieszkania, okazało się, że sofa jest całkiem inna. Kierowca nie odbierał przez dłuższy czas, a jak odebrał to powiedział, że to nie jego problem. Zadzwoniłam do salonu, w salonie Pan powiedział mi, że to niemożliwe, że sofa przyszła inna. Wysłałam zdjęcia na e-maila, Pan z salonu powiedział, że sofę mogą zabrać w sobotę, a dobrą przywiozą w poniedziałek... Powiedziałam, że w sobotę jest to niemożliwe, bo mnie nie ma w Krakowie, a dwa sofa nie może tyle dni stać na klatce schodowej. Panowie z wielką łaską (co było widać), przywieźli mi odpowiednią sofę, bez żadnego słowa "Przepraszamy za kłopot".
Ewelina Zamiar
Ewelina Zamiar2 lata temu
Miła obsługa, dostawa za darmo (gdy zakupy są powyżej 600zł), kierowca pomocny, wniósł sofę (za drobną opłatą), ogólnie jestem zadowolona.
Zalecane lokalizacje