Salon Meblowy Neo Meble
Starzyńskiego 48i, 59-700 Bolesławiec, Polska
4
8 komentarze
7H3J+77 Bolesławiec, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Materiał jak i wykonanie niskiej jakości. Porównywalne z bodzio.
Moja siostra czeka na meble, które były zamówione 6 go lipca. Miały być do miesiąca czasu.
Uważam, że poinformowanie klienta , że realizacja się wydłuży, jest w takiej sytuacji co najmniej wyrazem szacunku. Bardzo nieładnie.
Edit: jak już w koncu udało mi się dodzwonic, dowiedziałam się, że Pani jest tylko pośrednikiem i ona nic na to nie poradzi, przeciez dała mi informacje w zesłym tygodniu i czego ja od niej wymagam. Przecież ona tego mebla nie produkuje. Atmosfera rozmowy była bardzo nieprzyjemna, ale pracowałam w obsłudze klienta kupe lat, i nigdy nie zdarzyło mi się tak niegrzecznie rozmawiać z klientem. Nie polecam.
Edit 2: oddzownił do mnie Pan z tego sklepu z informacją, że mebel będzie w piątek lub poniedziałek, jednocześnie zasypując mnie potokiem zdań, że nie żyjemy na marsie, że w obecnej sytuacji powinnam się cieszyc, bo dostaję swoje zamówienie "ekspresowo", a jak próbowałam coś powiedzieć, to kazał sobie nie przerywać. Jak już skończył się ten pokaz "męskości" i "sprowadzania mnie na ziemię" powiedziałam, że poinformowano mnie o 3 tygodniowej realizacji, terminu nie dotrzymano więc dzownię co jakiś czas się dowiedzieć i uważam, że mam do tego prawo. Pan na to, że powtarza, że powinnam się cieszyć, że jest ekspresowo. A jak mi się nie podoba, to mogą mi zwrócić pieniądze i do widzenia.
Edit 3: przystałam na ostateczny termin, który miał być zeszłym piątkiem , lub poniedziałek. Dzisiaj (poniedziałek) popołudniem zadzowniłam żeby dowiedzieć się, o której przywiozą meble , i po chwili właściciel oddzwonił do mnie mówiąc, że kanapa jeszcze nie została wyprodukowana bo nie mieli materiału. Ale będzie w czwartek- piątek. A jak mi to nie odpowiada to mogą mi zwrócić pieniądze. Ani przepraszam, ani przykro nam, że tak wyszło, nic. Poświęciałm 15 minut na wytłumaczenie Panu właścicielowi, że postępują bardzo nie w porządku, nie dotrzymując terminów, nie uprzedzając o opóżnieniu w realizacji klientów i na końcu nie wyrażając jakiejkolwiek skruchy za zaistniałą sytuację. Niestety, na nic. Pan właściciel był butny i cwany raz po raz powtarzając mi, że co on może zrobić. I że skoro mam ochotę uzewnętrznić swoje emocje to on mnie wysłucha.
Coś okropnego. Dawno nie spotkałam się z taką arogancją, butą i brakiem szacunku. Proszę mi uwierzyć, ja nie byłam agresywna w trakcie tych rozmów, a dostałam taką dawkę chamstwa, że to jest niewyobrażalne. Bardzo, bardzo nie polecam tego sklepu. Chyba, że chcecie czekać w nieskończoność i jeszcze zbierac operę i wysłuchiwać poirytowanego właściciela, bo macie śmiałość dzownić pytając o produkt, za który zostawiliście u nich pieniądze.