/Lublin Voivodeship/Sklep meblowy

Salony Meblowe Jawor

Bohaterów Porytowego Wzgórza 38, 23-300 Janów Lubelski, Polska

Salony Meblowe Jawor
Sklep meblowy
3.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
MCW9+2Q Janów Lubelski, Polska
+48 693 693 741
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Mar Ek
Mar Ek2 lata temu
Nie polecam usługi projektowania kuchni. Pan projektant skutecznie zniechęcił mnie do skorzystania z usług tej firmy.
Sylwia
Sylwia2 lata temu
Szczerze polecam ten sklep. Wybór dużo większy niż u konkurencji, sala z meblami czysta i schludna, meble na ekspozycji czyste. Pani z obsługą bardzo miła i uśmiechnięta, udało się uzyskać małą zniżkę przy zakupie kanapy. Obsługa zainteresowana klientem, doradza i nie namawia na siłę
Blanka
Blanka2 lata temu
Nie polecam tego sklepu. Wcześniej telefonicznie pytałam czy zlewy z konkretnej firmy są dostepne na ekspozycji. Dostałam odpowiedź że mają wszystkie modele przyjechaliśmy specjalnie z Lublina. Na miejscu okazało się że jednak dostępne jest tylko kilka modeli. Pani z obsługi nawet nie potrafi wskazać który zlew jest który. Mylą jej się katalogi. Mówi że nie wie co i jak bo tym zajmuje się projektant a jego akurat nie było w skpeie. Rozumiem, ale to nie zwalnia pracowników z konieczności znajomości asortymentu w sklepie. Ostatecznie pani odesłała nas żeby zamawiać ze strony internetowej... Porażka... ... Reszta obsługi stoi na dworze i pali fajki... OMIJAĆ SKLEP Z DALEKA
Klara Cannibal
Klara Cannibal2 lata temu
Bardzo miła i profesjona obsługa. Pani dobrze nam doradziła i pomogła z wyborem odpowiedniej kanapy. Gdy okazało się, że nie mogą dostarczyć jej tego samego dnia zaproponowała rabat. Kanapa ładna, wygodna w idealnym stanie, dostępna od ręki. Polecam
Krzysztof Dawidowicz
Krzysztof Dawidowicz2 lata temu
Omijać z daleka, meble zamówione w sierpniu 2017 po wielokrotnych (upierdliwych) interwencjach sukces meble dotarły w listopadzie 2017, i od razu zgłoszenie reklamacji: brak zawiasów! w szafce która była złożona, brak prowadnic samodomykających (wstawione najtańsze), brak zaślepek do śrub, meble nie zabezpieczone na czas transportu a w konsekwencji porysowane uchwyty aluminiowe. Do chwili obecnej reklamacja jeszcze jest nie rozpatrzona - sprawę zgłoszę do UOKiK w Lublinie.
Także jak ktoś lubi zakupy takie że go szlag od razu trafia to Jawor jest odpowiedni
Jan Jan
Jan Jan2 lata temu
Nie polecam, fatalna obsługa "stałego klienta" powinno być -1. Zamawiałem sofę która miała być u mnie po max 3 tyg. Po kilku telefonach czy wszystko ok z zamówieniem bo minął już termin, pani potwierdza że sofa jest już w drodze do salonu. Wiec ok myślę, poczekam jeszcze. Mija miesiąc dzwoni "pani kierownik" i informuje mnie, że moje zamówienie jest niezrealizowane bo wybrane przeze mnie materiały są już niedostępne. No ku... to po co zapewniacie że wszystko ok jest a później takie cyrki. Jade jeszcze tego samego dnia, wybieram kolejne materiały, pytam o wyjaśnienie a tu : "No przecież się nic takiego nie stało". Pytam ile będę czekał na to sofe ? Pani dzwoni do producenta za 2 tygodnie będzie już u nich. Ok poczekam jeszcze. Mija 3 tygodnie dzwonie przywiozą w sobote. No hurra myślę w końcu. Przyjeżdża kierowca odbiera sofę żona i co NIE TEN MATERIAŁ, NIE TA ZAMAWIANA SOFA, A W DODATKU BRUDNA jakby zacieki z wody od dołu. Kierowca dzwoni do kierownika a ten z wyrzutami do żony że przywieźli to co zamawiane było i aby im problemów nie robić. Jak wybrałem się kolejny raz do salonu to pani kierownik powiedziała że już wszystko załatwione mają i żeby się nie przejmować. I tak od dwóch tyg ż będzie pod koniec tygodnia itd. Ostatecznie dałem im termin do końca tego tyg i poinformowałem że będę domagał się zwrotu zadatku z tyt nie wywiązania się z zamówienia. Mam dla Was radę szanujcie swoich klientów a nie mydlicie im oczy aby tylko nie zawracali Wam za przeproszeniem d... Radzę zastanowić się 2 razy przed zakupami u Was.
Ela Osiewicz
Ela Osiewicz2 lata temu
Obsługa mila i pomocna, w szczególności Pani Ania. Zamówienia bez zastrzeżeń. Pan, ktory dostarczał nam kanapę, pomógł nawet ją wnieść, chociaż to nie leży w zakresie jego obowiązków. Polecam!
Mikey
Mikey2 lata temu
Meble za które słono się zapłaciło nie robią z dbałością o szczegóły. Występują niewielkie skazy. Jest także problem z reklamacją, trzeba się dużo o prosić. Transport jest masakryczny, kierowca wyrzuca meble na podwórko ,,bo mu się spieszy,, .
Zalecane lokalizacje