/Lublin Voivodeship/Sklep meblowy

Salon Agata (Agata Meble)

Jana Pawła II 55, 20-535 Lublin, Polska

Salon Agata (Agata Meble)
Sklep meblowy
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6FHJ+4V Lublin, Polska
+48 81 447 26 00
agatameble.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–20
Wtorek: 10–20
Środa: 10–20
Czwartek: 10–20
Piątek: 10–20
Sobota: 10–20
Niedziela: 10–20
Napisz recenzję
Adrian Dziaduszek
Adrian Dziaduszek2 lata temu
Świetny duży salon meblowy. Na dwóch piętrach ogromna ekspozycja z dużą ilością mebli dostępną od ręki. Na parterze dodatkowo wyposażenie kuchni oraz elementy dekoracyjne. Atrakcyjna oferta ratalna ,dowóz w określonej strefie , usługi składnia mebli u klientów.
Duży darmowy parking ,obsługa przez telefon. Polecam
Arhminus
Arhminus2 lata temu
...żądają zaliczki na dziecięce krzesło do biurka w cenie 100 zł ( zaliczka 30 zł), w umowie deklarują dostawę do 30 dni, po tym okresie nie ma żadnego kontaktu ze strony sklepu, że termin dostawy się przedłuży. Po 40 dniach dzwonię do sklepu z pytaniem co z moim zamówieniem, okazuje się, że będzie w następnym tygodniu...czekam. Po kolejnych dziesięciu dniach udaję się do sklepu osobiście, okazuje się, że krzesła nadal nie ma...oświadczam pracownicy, że w takim razie rezygnuje z zamówienia, bo ile można czekać dla krzesło dla pierwszaka...i tu moje zdziwienie, bo za karę pamcia orzeka, że nie otrzymam zwrotu zaliczki...po 30 minutach tłumaczenia kwadratury koła i wciskania kitu przez prymitywną pracownicę oraz moim wykłuceniem się z dziewczęciem, do którego, żadne logiczne argumenty nie docierały żądam rozmowy z kierownikiem, który łaskawie, wyjątkowo zgadza się na zwrot zapłaconej zaliczki...konkluzja z wizyty w tym przybytku jest taka: sklep nie wywiązuje się z umowy ale to winą klienta jest jej zerwanie, skromny i spokojny klient, który spuści uszy po sobie odejdzie z kwitkiem i straci zaliczkę...szkoda, bo sklep ma duży i ciekawy wybór ozdób i dodatków...
Nastka Maj
Nastka Maj2 lata temu
Brak organizacji, pracownicy niekompetentni stoją rozmawiają nie mają pojęcia gdzie co i jak trzeba sobie radzi samemu tracąc czas rozglądając się za wybranymi online meblami które nas zainteresowały. W momencie zakupu odsyłani jesteśmy od stanowiska do stanowiska. Ludzie bez empatii i wiedzy!!!. Otrzymaliśmy uszkodzona paczkę gdzie półka była źle docięte przez maszynę więc uznali nam reklamację na którą odczekaliśmy swoje. W momencie odbioru paczki każą ci ja wnieść na górę nie podstawiając wózka czy udzielając pomocy. Więc tachasz paczkę waznaca kilkadziesiąt kg do maleńkiego pomieszczenia zawbego reklamacja. Nie wiadomo czy się śmieć czy płakać.
Alicja Kolasinska
Alicja Kolasinska2 lata temu
Bardzo kiepska firma transprtowa.
Zamowilam w Agata Meble narożnik z transportem do domu za dodatkową opłatą. Narożnik miał być dostarczony w dniu 13.12 między godziną 17:00-17:30, nikt z firmy transportowej nie raczył nawet do mnie zadzwonić ze tego dnia dostawa sie nie odbędzie, dzwoniłam ponad 20 razy na 2 różne numery ktore mialam podane przy zakupie jako kontaktowe niestety nikt nie odbierał. Zadzwoniłam wiec bezposrednio do sklepu przy pierwszym połączeniu usłyszałam krótko mówiąc ze to nie ich problem bo firma transportowa jest firmą zewnętrzna, przy drugiej probie Pani z kasy powiedziala ze przekaze moj numer osobie odpowiedzialnej za dostarczenie zamowienia. Kolo godziny 20:30 dostalam telefon z informacja ze moga mi przywieźć naroznik w okolicach godziny 22. Uwazam ze to nie jest odowiednia pora zeby tluc sie po klatce z naroznikiem, mogloby to przeszkadzac sąsiadom, dodatkowo mam w domu male dziecko które o tej porze juz spi, zostalam zapewniona ze naroznik zostanie dostarczony w dniu 14.12 o godzinie 8 rano, jednak dostawy nie ma i kontaktu z osoba, ktora miala go dostarczyc również brak- telefon jest wylaczony.
Krzysztof Radziwiłko
Krzysztof Radziwiłko2 lata temu
Musiałem jeździć 2 razy do sklepu żeby kupić szafę z przeceny ponieważ pracownicy nie potrafili mi jej sprzedać po cenie jaka została zaoferowana, z drugą wizytą zostało mi powiedziane że zostanie mi wysłany mail z możliwością płatności żebym nie musiał jechać kolejny już 3 raz do sklepu a kolejnego dnia dostałem smsa z anulowaniem zamówienia. Nie polecam
Mirosława Nalepa
Mirosława Nalepa2 lata temu
Duży wybór mebli do kuchni, salonu i sypialni. Projekt kuchni zrobiła mi pani za darmo. Żyrandole, naczynia ,garnki i sztućce oraz wiele artykułów dekoracyjnych. Polecam to miejsce nie tylko ze względu na promocje i fachową obsługę ale też na zróżnicowany asortyment i spory wybór
Gringozaable
Gringozaable2 lata temu
Nie polecam… chyba, że lubicie składać reklamacje zakupionych towarów. Kupiłem szafę - poobijane płyty. Kupiłem stolik kawowy, poobkruszane nogi do żywego drewna. Także jest to sklep, w którym kupuje się mebel i po wyjściu ze sklepu wraca się do niego tego samego dnia zareklamować szkodę. I czeka się dwa tygodnie na swój mebel. Totalna beznadzieja.
Zbyszek Stepniewski
Zbyszek Stepniewski2 lata temu
Odbiór towaru to porażka, żeby czekać 30 minut na Odbiór towaru w kolejce za każdym razem. Pomimo oferty szkoda mi czasu. Krzesełka na poczekalni - nie skomentuję sami zobaczcie, strach złapać coś można...
Zalecane lokalizacje