/Lublin Voivodeship/Sklep meblowy

Salon meblowy Black Red White - meble Lublin

Diamentowa 8, 20-447 Lublin, Polska

Salon meblowy Black Red White - meble Lublin
Sklep meblowy
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6H33+X9 Lublin, Polska
+48 84 685 02 02
brw.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–19
Wtorek: 10–19
Środa: 10–19
Czwartek: 10–19
Piątek: 10–19
Sobota: 10–19
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Olek S
Olek S2 lata temu
Złożone zamówienie 2 tygodnie po czasie do odbioru każdy czy to w sklepie czy na infolinię przerzucał się odpowiedzialnością. Nie ma winnego ... Obsługa w sklepie jakby pracująca za karę. Panowie na magazynie na wszystko mają czas. 2 panów przez 15 minut urządzali sobie pogawędkę widząc kolejkę po odbiór a 3 pan przy komputerze był tak zajęty że nie słyszał dzwonka. Kogo wy tam zatrudniacie? Jak ktoś nie chce pracować to niech siedzi w domu. Jedna gwiazdka to i tak za dużo. Czytałem wcześniejsze komentarze i widziałem w odpowiedzi że niby kierownik miał się tym zainteresować 2 miesiące temu... Efekt jest taki że jak widać rozmowa nie przyniosła efektu.
Nie polecam. Lepiej i zdrowiej pójść do byle jakiej konkurencji i być spokojnym bez niepotrzebnych nerwów.
Agnieszka
Agnieszka2 lata temu
Dostarczone meble uszkodzone.Złożyłam w sumie 6 reklamacji,a 7 w toku.... Ze sklepu nie odbieram nawet dostarczanych reklamowanych części mebli.Szósta reklamacja wysłana przeze mnie osobiście, jednak E-mail który mimo potwierdzenia dostarczenia nie został zarejestrowany. Odpowiedź w sklepie jaką uzyskałam - za duża pojemność wiadomości (bzdura). Wiadomość zawierała tylko trzy zdjęcia z wadą produktu oraz treść reklamacji.Od 22.04.2022 na dzień dzisiejszy mam dalej uszkodzone meble.A kolejna reklamacja w toku
Ka G.
Ka G.2 lata temu
Tak żenującej obsługi nie spotkałam jeszcze nigdzie. Najpierw dwa tygodnie oczekiwania na zamówienie. Zamówienie dociera niekompletne, po miesiącu (sic!)nadal nie mam całości. Do tego "montażysta na urlopie" kolejne 2 tyg.czekania. Rzekomo miał dzwonić aby ustalić godziny montażu, oczywiście nie zadzwonił- a montaż nie jest tu tani! To ja musialam wydzwaniac i dopytywac. Po czym gdy wreszcie się odezwał, to UWAGA! Stwierdzil że on nie składa kuchni tylko pokojowe!!! Po kilku godz.mojego dzwonienia (bo mimo obietnic z salonu nie oddzwoniono a nawet po moich kilku tel.Wciaz twierdzili ze nie wiedza o co chodzi) udalo sie ustalic tez montaz kuchni. Tym sposobem mija miesiac, kasa wydana na meble i montaż, a wokół mnie wciaz kartony i to niekompletne. NIGDY nie kupie tam juz nawet podkladki na stol. jesli chcecie byc lekcewazeni mimo zostawienia równowartości kilku pensji w zamowieniu, to tak wlasnie sie tu poczujecie. stanowczo nie polecam
DiFF
DiFF2 lata temu
Tragedia zamówiłem łóżko z odbiorem własnym termin odbioru za dwa tygodnie pracownik zapewniał że na pewno będzie wcześniej termin mija dzisiaj i okazuje się że zamówienie powinno dotrzeć za półtora tygodnia podkreślam powinno tak że nie mam pewności czy dotrze.. W dniu składania zamówienia obsługa milutka kasę wzięli i podejście do klienta zmieniło się o 180 stopni. Rozumiem że czasem trzeba poczekać ale po co kłamać ze towar będzie za dwa tygodnie! Takiego podejścia nie widziałem w żadnej innej firmie. Standardy obsługi klienta na bardzo niskim poziomie.
Edyta Hryciuk
Edyta Hryciuk2 lata temu
Stanowczo odradzam! Sklep handluje towarem który po prostu nie istnieje. Ja w pełni rozumiem, że coś może być niedostępne ale trzeba uczciwie o tym poinformować klienta. Natomiast sklep ma wystawiony towar na sprzedaż, pobiera za niego pełną opłatę i wyznacza w moim przypadku 2 tygodniowy termin realizacji. Na dzień dzisiejszy minął miesiąc a ja znowu usłyszałam, że termin się przesunie bo mebel jest "gdzieś w transporcie". Dla mnie to jawne oszustwo a nie handel.
Piotr Żurawiecki
Piotr Żurawiecki2 lata temu
Dostawa to absolutna porażka. Termin z dwutygodniowym opóźnieniem. Żadnej rekompensaty ze strony firmy. Mimo, że podaje się w zamówieniu adres zamieszkania towar zostawiają pod blokiem a pod blokiem przecież się nie mieszka. Dostawcy to zwykłe chamy, wykazują się absurdalnym brakiem szacunku dla klienta. Przykre doświadczenie.
Kertiz
Kertiz2 lata temu
Duży wybór i spoko obsługa. Duża hala pozwala wybrać to co chcemy kupić lub ewentualnie zamówić to czego aktualnie nie ma. Ceny też całkiem przystępne. W salonie nie ma zbyt dużych tłumów. Parking jest mały, ale zawsze jest miejsce do parkowania. Można płacić kartą lub gotówką. Możliwa dostawa do domu. Polecam.
Mirosława Nalepa
Mirosława Nalepa2 lata temu
Bogata oferta wyposażenia wnętrz .Atrakcyjne promocje. Sympatyczna obsługa i fachowe doradztwo.
Zalecane lokalizacje