/Lubusz Voivodeship/Sklep meblowy

Outlet Meblowy Zielona Góra

Fabryczna 14, 65-410 Zielona Góra, Polska

Outlet Meblowy Zielona Góra
Sklep meblowy
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
WGJ3+XR Zielona Góra, Polska
+48 533 514 761
outlet-meblowy-zielona-gora.business.site
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: 10–13
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kruq
Kruq2 lata temu
Zakupiłem stolik Didi przez internet. Pani zapewniała, że stolik jest w 100% bez wad. Mam zresztą z nimi rozmowę na olx. Stolik przyszedł świetnie zabezpieczony, pudełko bez żadnych zgięć, ale ma pęknięty blat na środku. Ewidetnie wada fabryczna. Sklep oczywiście próbuje winę zrzucić na kuriera dpd. Absurd. Dla mnie to oszuści niskich lotów. Tematu tak nie zostawię. Unikać wielkim łukiem.
Ela Kurowicka-Daniluk
Ela Kurowicka-Daniluk2 lata temu
Jeszcze tak niekompetentnych ludzi nie spotkałam, Zamówiłam 7 rolet dostałam 6 szt. w tym dwie nie takie jak zamówiłam, zgłosiłam reklamację i cisza, jeśli się już dodzwoniłam to pan wysłuchiwał i twierdził, że przekaże do magazynu i tyle, a ogólnie to on nic nie wie. Telefonu do tego sławnego magazynu i koleżanki nie dostałam, kontakt tylko meilowo. Po minięciu ustawowego czasu zadzwoniłam i po awanturze dostałam zdawkowego meila, że nie dostali z powrotem tych pomyłkowych rolet. Więc na swój koszt odesłałam (dlaczego mam ponosić koszt czyjejś pomyłki?) z żądaniem wysłanie zamówionych przeze mnie + tej brakującej. Po jakimś czasie dostałam meila że oddadzą pieniądze za te odesłane, przy rozmowie telefonicznej zasugerowano, że kłamię, że nie dostałam tej rolety , wysyłam skan paragonu i skan adnotacji pracownika na liście przewozowym i tam jest 6 pozycji. Nadal cisza. Po mojej interwencji niby mięli przejrzeć monitoring ile spakowali tych rolet, po ponownym telefonie, że pan stwierdził przecież miałam dostać meila, którego oczywiście nie dostałam. Zażądałam zwrotu pieniędzy, ale czy dostanę? Nawet nie chodzi o kwotę, ale takiej ignorancji i tupetu jeszcze nie spotkałam, a dużo robię zakupów w necie...
Aka Soka
Aka Soka2 lata temu
Wybór bardzo ok, jednak jeżeli chcesz wymienić towar to nie ma takiej opcji. W moim przypadku chciałam wymienić dywanik za 60zl na wełniany z Jotex dla Westwing, wziąć jeszcze krzesło do biurka i 2 stoliki. Jednak nie ma takiej opcji (!). Stanowcze nie i koniec rozmowy. No to skoro ja nie mogę wymienić, zwłaszcza na znacznie wyższą kwotę za dopłatą, to już więcej się tam nie pojawię...
Paulina Siwiec
Paulina Siwiec2 lata temu
Serdecznie polecam! Miła obsługa, szeroki wybór rolet okiennych i innych artykułów.
Ewa Kucharska
Ewa Kucharska2 lata temu
ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM. Najgorsza firma, z jaką do tej pory miałam do czynienia. Szkoda, że nie ma możliwości dawania 0 gwiazdek. W dniu 04.09.2020 dokonałam przelewu za zakup szafy, którą po ogromnych problemach z kontaktem z obsługą sklepu i właścicielami otrzymałam w dniu 17.09.2020. Rzekomo szafa została wysłana natychmiast po zaksięgowaniu mojej wpłaty, ale na paragonie widnieje data 14.09.2020. Szafa początkowo wysłana firmą DPD nawet nie została przez kuriera odebrana z magazynu aby dostarczyć do klienta, bo zostało uszkodzone opakowanie produktu. Została ona wysłana po raz drugi w tym samym kartonie, tylko poklejonym taśmami klejącymi. Karton nie był oryginalnym opakowaniem do szafy, która posiada lustro. Firma nie pokusiła się o zapakowanie towaru poprawnie, tak, aby nie doszło do jej uszkodzenia. Finał jest taki, że po 3 tygodniach i wielu sporach z właścicielami sklepu szafa dotarła uszkodzona, z popękanym lustrem. Po poinformowaniu właścicielki o zaistniałej sytuacji i żądaniu zabrania uszkodzonego towaru i zwrocie pieniędzy na konto kontakt się urwał. Firma sprzedaje trefny towar, wysyła produkty zapakowane w byle jaki sposób, nie dbając o to, aby opakować wszystko tak, żeby nic się nie uszkodziło i przywłaszcza sobie za to pieniądze. Świetny interes. Jeśli nie chcecie stracić pieniędzy, czasu na czekanie na zamówienie i nerwów na próby uzyskania jakichkolwiek informacji nt zamówionego towaru to trzymajcie się jak najdalej od firmy pana Kominiaka i tego outletu meblowego.

Nie jest prawdą, że towar nie został przeze mnie odebrany o czym Państwo doskonale wiecie, tylko nie opuścił on nawet magazynu i nie został przekazany kurierowi do doręczenia ze względu na uszkodzenia. Zdjęcia uszkodzonej paczki sami mi Państwo wysłaliście. Nie macie Państwo również w zwyczaju wysyłać nr listów przewozowych do klientów, którzy czekają na zamówienie. Ja je otrzymałam po wielokrotnych próbach dodzwonienia się i uzyskania informacji nt paczki. Pracownicy w sklepie nic nie wiedzieli o zamówieniu a szefostwo praktycznie zawsze było nieuchwytne. Co do samego zamówienia to nie mieści mi się w głowie, aby wysłać szafę z lustrem, która nie jest zabezpieczona styropianem lub folią bębenkową z każdej strony, tak aby chronić szkło. Na wszystko jest dokumentacja zdjęciowa i filmowa. Co do życzeń empatii, to mam jej mnóstwo. Najwięcej dla osób niepełnosprawnych, ale zakładam, że osoby prowadzące firmę sprzedającą meble niepełnosprawne nie są. Choć, czy osoba pakująca zamówienie jest w pełni sprawna to już Państwo sami oceńcie.
Karina Barańska
Karina Barańska2 lata temu
ABSOLUTNIE ODRADZAM ten sklep! Gdybym mogła dałabym ZERO gwiazdek!
3 miesiące temu zamówiłam komodę przez OlX. Ponoć jest gdzieś na magazynie, ale nie mogą się do niej dokopać 😏
Fatalny kontakt z obsługą. Pozostawienie nr telefonu nic nie da. Nikt nie dzwoni do klientów. Trzeba się ciągle przypominać. Za każdym razem ta sama olewająca śpiewka - żeby uzbroić się w cierpliwość 😄
Sprawdziłam opinie na OlX i na allegro, są fatalne! Na allegro wiele razy interweniować musiał zespół allegro! Na fejsie wszystkie negatywne posty są usuwane!
Generalnie nieuczciwa firma, która kompletnie nie liczy się ze swoimi klientami!
Lady B. it's me
Lady B. it's me2 lata temu
Super produkty w fajnych cenach. Świetna obsługa, możliwość dostawy zamówionych mebli, produktów do domu.
Anna C.
Anna C.2 lata temu
Gdyby byla możliwość dałabym 0 gwiazdek!. Ten sklep jest śmiechu wart. A niekompetencja pracowników jest ogromna. Po zapłacie za meble czekalismy 10 dni a i tak meble, które dostaliśmy były nie kompletne. Po zgłoszeniu tego faktu ciągle byliśmy proszeni o cierpliwość i tak kilkukrotnie. Ciagle termin był przekładany. A po osobistej wizycie w tym "sklepie", znów odesłani zostaliśmy z kwitkiem i musimy czekac kolejne dwa tygodnie. Tak wiec przez brak kompetencji na jedną szafke będziemy czelac półtora miesiąca a i tak nie mamy gwarancji że ja w końcu otrzymamy. Poprostu masakra. Nie polecam!!!!
Zalecane lokalizacje