/Masovian Voivodeship/Sklep meblowy

Salon meblowy Black Red White - meble Nowy Dwór Mazowiecki

Mazowiecka 11, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, Polska

Salon meblowy Black Red White - meble Nowy Dwór Mazowiecki
Sklep meblowy
3.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CPH5+PG Nowy Dwór Mazowiecki, Polska
+48 84 685 02 02
brw.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Peterek941
Peterek9412 lata temu
Obsługa -
Dostępność towaru -
Informacje "produkt od ręki", ale Pani nie wie czy ma czy nie.
Brak zainteresowania przez obsługę sprzedażą mebli.
Oliwia Górecka
Oliwia Górecka2 lata temu
Zamówienie niekompletne i w dodatku źle wywiercone, słabej jakości.
Jarosław Olszewski
Jarosław Olszewski2 lata temu
Ja czekam już miesiąc, a miałem dostawę na dnia 15 12 2021r. Jak zadzwoniłem do BRW nowy dwór mazowiecki to pani powiedziała że mogę dostać meble kuchenne na początku stycznia 2022 roku. I co mam o tym myśleć,ale najważniejsze, zadatek wzięli.
Olga Wójcik
Olga Wójcik2 lata temu
Zamówienie złożone przez stronę WWW. Czas realizacji 7 dni. Otrzymaliśmy maila (29.05.2020) z informacją o tym, że zamówienie będzie do odebrania 3 czerwca. Dnia następnego (30.05.2020) zadzwoniła Pani z obsługi klienta, że zamówienie będzie do odbioru 19 czerwca ‼️
Udało się ze względu na długi czas oczekiwania otrzymać darmowa dostawę. Ok, fajnie.
10.06 otrzymaliśmy maila, że produkt czeka na ODBIÓR OSOBISTY. Po wizycie w sklepie okazało się, że produkt czeka na odbiór już od poniedziałku (8.06.2020) o czym nie zostaliśmy poinformowani, jednak Pani „pokazała” wykaz połączeń i próbę kontaktu z nami jednak coś poszło nie tak bo na naszym telefonie nie było informacji, że dany numer próbował się skontaktować. Dostawa do domu w cenie, owszem, ale najwcześniej 17.06.2020.
Rozumiem, że głównym winnym nie jest sam sklep, lecz odpowiedzialny dział WWW. Jednak uważam, że salon, w którym produkt miał zostać odebrany powinien przeprowadzić stosowne rozmowy i ustalić pewne, lepsze standardy obsługi klienta.
Zdecydowanie lepiej byłoby gdyby czas realizacji zamówienia na stronie został „zawyżony”. Wolałabym od początku wiedzieć, że zamówiony produkt będzie za 3 tygodnie i odebrać go wcześniej niż czekać dodatkowy tydzień.
Dodatkowo proponuje popracować nad ochroną danych osobowych. Poszłam uzyskać informacje na temat zamówienia mojego partnera z którym składaliśmy zamówienie razem. Pani zapytała mnie jedynie o nazwisko osoby, która składała zamówienie, nic więcej. W innych sklepach potrzebna była informacja o numerze zamówienia i wtedy były podawane informacje o zamówieniu. Tu Pani wydała mi również dwa dokumenty z dokładnymi danymi (imię i nazwisko, adres, numer telefonu) i co najgorsze z klauzula RODO, która nie jest przestrzegana przez sam sklep.
Marko Aparisto
Marko Aparisto2 lata temu
Niestety BRW totalnie lekceważy klienta po dokonaniu zakupu!!! Zamówienie dostarczyli (transport dodatkowo płatny) niekompletne - brakowało kilku elementów! Po 30 dniach od złożenia reklamacji w sklepie (w tym czasie mamy bałagan w mieszkaniu przez zablokowany brakami dalszy montaż mebli) otrzymujemy sms z informacją że reklamowane elementy można odebrać w sklepie BRW. Pomimo tego że zamówienie było realizowane z dostawą teraz trzeba sobie samemu odebrać brakujące elementy ponieważ BRW jak widać nie poczuwa się do tego aby dostarczyć je pod ten sam adres pod który dostarczyli zamówienie z brakami - żenada! Po wystawieniu najniższej oceny w mapach google BRW prosi o kontakt w tej sprawie jednak na wysłaną wiadomość już nikt nie odpowiada! Moja ocena nie dotyczy pracowników sklepu, którzy nie mają wpływu na opisaną powyżej sytuację.
Hubert Namirowski
Hubert Namirowski2 lata temu
Co za sklep. Czekam już 2 tygodnie po terminie na meble i co zadzwonię to baba mi mówi że już wszystko dopięte na ostatni guzik i meble będą w najbliższą dostawę. No porażka. Nie polecam tego sklepu bo tylko kit wciskają i każą czekać...
Ewa Proskura
Ewa Proskura2 lata temu
Nie polecam tego salonu ......Zamówienie powinno trwać 9 dni A trwa już 2 msc ....omijacie ten salon porażka.......!!!!!
Kamil 1303
Kamil 13032 lata temu
Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w tym salonie, cała historia zaczyna się 26 maja 2017r., tego dnia kupiłem w salonie BRW na ulicy mazowieckiej sofe, obsługa bardzo miła wszystko super, każdy zadowolony, aż do momentu gdy dostarczono mi sofę do domu i okazało się, że jest ona w dwóch różnych kolorach co zostało niezwłocznie zgłoszone do salonu. W przeciągu tygodnia oparcie zostało wymienione dwa razy i nie było koloru pasującego do mojej sofy. Pracownik salonu zapewnił mnie, że sofa zostanie wymieniona w całości(02.06.2017) i od tamtej pory jestem zbywany z tygodnia na tydzień bo to nie ma materiału, nie ma kierowcy lub inny powód, aby tylko nie dokonać reklamacji. Aktualnie otrzymałem termin po 24 lipca co jest kpiną, po kulturalnym zwróceniu uwagi, że państwo z salonu robią sobie żarty z klienta i że sofę chce zwrócić, nagle termin dało się przyspieszyć i aktualnie czekam na odpowiedź. Najlepiej omijać ten salon szerokim łukiem.
Zalecane lokalizacje