Salon meblowy Black Red White - meble Nowy Dwór Mazowiecki
Mazowiecka 11, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, Polska
3.5
8 komentarze
CPH5+PG Nowy Dwór Mazowiecki, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Dostępność towaru -
Informacje "produkt od ręki", ale Pani nie wie czy ma czy nie.
Brak zainteresowania przez obsługę sprzedażą mebli.
Udało się ze względu na długi czas oczekiwania otrzymać darmowa dostawę. Ok, fajnie.
10.06 otrzymaliśmy maila, że produkt czeka na ODBIÓR OSOBISTY. Po wizycie w sklepie okazało się, że produkt czeka na odbiór już od poniedziałku (8.06.2020) o czym nie zostaliśmy poinformowani, jednak Pani „pokazała” wykaz połączeń i próbę kontaktu z nami jednak coś poszło nie tak bo na naszym telefonie nie było informacji, że dany numer próbował się skontaktować. Dostawa do domu w cenie, owszem, ale najwcześniej 17.06.2020.
Rozumiem, że głównym winnym nie jest sam sklep, lecz odpowiedzialny dział WWW. Jednak uważam, że salon, w którym produkt miał zostać odebrany powinien przeprowadzić stosowne rozmowy i ustalić pewne, lepsze standardy obsługi klienta.
Zdecydowanie lepiej byłoby gdyby czas realizacji zamówienia na stronie został „zawyżony”. Wolałabym od początku wiedzieć, że zamówiony produkt będzie za 3 tygodnie i odebrać go wcześniej niż czekać dodatkowy tydzień.
Dodatkowo proponuje popracować nad ochroną danych osobowych. Poszłam uzyskać informacje na temat zamówienia mojego partnera z którym składaliśmy zamówienie razem. Pani zapytała mnie jedynie o nazwisko osoby, która składała zamówienie, nic więcej. W innych sklepach potrzebna była informacja o numerze zamówienia i wtedy były podawane informacje o zamówieniu. Tu Pani wydała mi również dwa dokumenty z dokładnymi danymi (imię i nazwisko, adres, numer telefonu) i co najgorsze z klauzula RODO, która nie jest przestrzegana przez sam sklep.