/Masovian Voivodeship/Sklep meblowy

IKEA Mobilny Punkt Odbioru Zamówień Warszawa Mokotów

Ciężarówka na parkingu Centrum Wyposażenia Wnętrz - Bartycka24, Bartycka 24/26, 00-716 Warszawa, Polska

IKEA Mobilny Punkt Odbioru Zamówień Warszawa Mokotów
Sklep meblowy
2.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6375+XV Warszawa, Polska
+48 22 275 09 99
ikea.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: Zamknięty
Wtorek: 16–19
Środa: Zamknięty
Czwartek: Zamknięty
Piątek: Zamknięty
Sobota: 10–13
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Szeryfowa N
Szeryfowa N2 lata temu
Odbiór 16-17godzina. Przyjechałam punktualnie zaparkowałam przy pawilonie 230. Obeszłam cała bartycka wokoło aby znaleźć punkt odbiorczy. Po 16.17 telefon od kuriera że jadą i mają opóźnienie, beda za 15minut. No to czekamy. Dobrze odbiór przy pawilonie 235. Dobrze że chociaż był telefon od strony kurierów IKEA. Odbiór towaru nastapiło o 16.40 paczki dobrze zapakowane nie obite, ilość się zgadza. Kurierzy bardzo uprzejmi. Ubranie czyste IKEA. Nie można do niczego się przyczepić. POLECAM
Tomasz W
Tomasz W2 lata temu
Zgodnie z informacją uzyskaną podczas kontaktu z Ikeą, pracownik nie dopełnił swojego obowiązku i nie wysłał wiadomości o otrzymaniu towaru, przez co towar został automatycznie zwrócony do sklepu.
Piotrek Lemieszek
Piotrek Lemieszek2 lata temu
Punkt ukryty na samym końcu miasteczka pawilonowego. Brak jakiejkolwiek informacji o lokalizacji. Obsługa miła.
Monika Lampkowska
Monika Lampkowska2 lata temu
Trochę ciężko znaleźć punkt, ale ostatecznie się udało. Pozdrawiamy serdecznie dwóch przesympatycznych i bardzo pomocnych panów 🙂
Kamil BANAS
Kamil BANAS2 lata temu
Zamówiłem produkty z dostawą do domu kurierem. Okazało się że forma w jakiej została wystawiona faktura mi nie odpowiada, poprosiłem o anulowanie zamówienia i postanowiłem dokonać tych zakupów osobiście. Niezwłocznie po wysłaniu maila z prośbą o anulowanie zamówienia dostałem od pracownika mailowe potwierdzenie, że zamówienie zostało przekazane do anulowania i że moje pieniądze (ok. 300 zł) zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni. To był okres świąteczno-noworoczny gdzie nie było mnie w domu a ja mając informację z Ikea o anulowaniu zamówienia spokojnie urlopowałem. Paczki do mnie nie dotarły bo była dyspozycja anulowania. Pieniądze które zapłaciłem mimo już dwóch miesięcy wciąż do mnie nie wróciły. Moje niecałe 300 zł zostało ukradzione przez Ikea, a niestety na swoją niekorzyść płaciłem blikiem a nie kartą kredytową, która ma opcję chargeback. Przestrzegam przed tą formą zakupów a na pewno przed płaceniem inną formą niż karta kredytowa. Ja mam niemiłą nauczkę - straciłem 300 zł, pracownicy sklepu gadają jak zacięta płyta w stylu "odda nam pan zamówienie to zwrócimy środki". Nauka tym razem kosztowała trzy stówki.
Marcin Jankowski
Marcin Jankowski2 lata temu
Najgorszy sklep internetowy w jakim było mi dane robić zakupy! Sprzedają produkty, których nie mają na stanie.
zamówiłem biurko, z odbiorem osobistym o konkretnej porze i konkretnego dnia w punkcie mobilnym. Przyjeżdżam, a Panowie mnie informują, że nie mają mojego zamówienia i żebym zadzwonił na infolinie. Na infolinii po 5 minutach oczekiwania, miłym głosem dostaje odpowiedz, że tak to jest, że nie dzwonią, kiedy nie mogą zrealizować zamówienia i że wszystkie biurka się wyprzedały, no i że może mi anulować zamowienie to za 14 dni dostanę zwrot. :-O
To takie standardy ma ikea?
Nie realizują zamówień klientów, nie liczą się z nimi ich czasem i pieniędzmi. Poświęciłem 45 minut żeby dojechać do punktu odbioru i jeszcze wykorzystują pieniądze klientów, obracając naszymi środkami przez 14dni, blokując moje środki na zakup biurka w normalnym sklepie, które jest mi niezbędne do pracy w domu w czasie pandemii.

Najgorszy poziom obsługi z jakim się spotkałem, standardy eCommerce sprzed 15 lat choć i wtedy były już lepsze sklepy.
Urszula Szumilas
Urszula Szumilas2 lata temu
Zamówiona paczka nie dotarła w terminie pomimo potwierdzenia ze strony Ikei. Informację dostaliśmy dopiero od kierownicy na parkingu. Nie polecam.
Jarosław Sobieski
Jarosław Sobieski2 lata temu
Wszystko nas czas, z kontaktem telefonicznym wcześniej ze strony Ikea. Pan pomógł nawet zapakować paczki do auta. Sprawnie i szybko.
Zalecane lokalizacje