/Silesian Voivodeship/Sklep meblowy

Meble - Fotele Gamingowe

Konstytucji 49, 41-905 Bytom, Polska

Meble - Fotele Gamingowe
Sklep meblowy
3.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8VQ9+MQ Bytom, Polska
+48 516 142 211
nowoczesne-meble.eu
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marta Klepka
Marta Klepka2 lata temu
Super sprawa! Bardzo duży wybór, chociaż jak byłam teraz to skupili się na kilku najpopularniejszych egzemplarzach - jak twierdzi pracownik :)
Od ręki załatwiłam wymianę uszkodzonej części osłonki do mechanizmu. Fotel mam już 4 miesiące i poza tą jedną częścią wszystko jest ok. Tańszy plastik, nie dziwne, że strzelił.
Sklep polecam, niewysokie ceny i wywiązują się z gwarancji.
Justyna Żądło
Justyna Żądło2 lata temu
Prawie dwa lata temu zakupiłam fotel dla syna i to był błąd pierwsza reklamacja już po niespełna roku - odrzucona niestety druga przed upływem 2 lat niestety również odrzucona.
Nawet tzw tani produkt 2 lata powinien wytrzymać bo tyle wynosi rękojmia producenta i pośrednika sprzedaży- fotel DEUS PRO GAMING niestety nie jest wart ceny- zdecydowanie nie polecam produktu i punktu sprzedaży Bytom- nie jest zainteresowany sprzedażą bezpośrednią.
Z pewnością nie wrócę na stronę tego sprzedawcy - nie polecam
Przemek P
Przemek P2 lata temu
Zdecydowanie na tę chwilę NIE POLECAM zakupów w tym sklepie. Po 6 miesiącach podnośnik w fotelu zaczął sam opadać przez co nie da się za bardzo regulować wysokością fotela. Otrzymałem negatywną odpowiedź po 14 dniach (czekali do samego końca) od złożenia reklamacji, cytując:

" Siłownik jest to część eksploatacyjna fotela, która zużywa się podczas użytkowania. Jest to element wymienny, łatwo dostępny w sprzedaży, koszt siłownika ok. 20-30zł. "

To jest jakaś kpina. 6 MIESIĘCY MINĘŁO.
Ewidentnie towar jest wadliwy i powinien zostać poddany reklamacji, ponieważ siłownik to niezbędna część fotela, która nie powinna ulec tak szybkiemu zużyciu.

Równie dobrze mogliście zaproponować wymianę siłownika, w ramach gwarancji.

Po tej sytuacji przestrzegam przed kupnem jakiegokolwiek towaru w tym sklepie jeśli tak wygląda proces reklamacji produktów.
Szymon puwel
Szymon puwel2 lata temu
6miesięcy temu kupiłem tutaj fotel, to było najgorzej wydane 400zł w moim życiu, po 3 miesięcach fotel zaczął skrzypieć, po 5 miesiącach zaczął sam sie obniżać jakbym ważył 90+ to okej ale nie przy mojej wadze.
Wczoraj całkowicie się rozjechał.
Serdecznie nie polecam.
Jakub Hajduk
Jakub Hajduk2 lata temu
Zakupiłem fotel "gamingowy", po jego złożeniu okazało się że oparcie jest krzywe, materiał źle naciągnięte przez co są fałdy oraz mechanizm z przechylania oparcia jest tak dociśnięty do skóry oparcia że po paru przechyleniach skóra się przetnie. Fotel oddałem, na pieniądze czekam 16 dni czyli o 2dni więcej niż powinienem. Po czym okazało się że sklep oddał 40zł mniej gdyż towar był używany. A ciekawe w jaki sposób miałem sprawdzić fotel bez składania go...
Napisałem e-maila do firmy "ZENGA"bo tam każą wszystko pisać i nie dostałem odpowiedzi.

Fatalny sklep, szczerze nie polecam.
Nie dość że produkty nie dopracowane, na zwrot pieniędzy trzeba czekać bardzo długo to do tego firma nie oddają pełnej kwoty za produkt.
Mik mik
Mik mik2 lata temu
Nie polecam wcale sprzedawca nie ma żadnego pojęcia co ma w sklepie i jak dojechać. Jak w końcu trafiłem i kupiłem okazało się że fotel jest uszkodzony (na pewno nie był nowy) Pan ze sklepu stwierdził że jego to nie obchodzi i trzeba wypełnić formularz reklamacyjny na ich stronie. Po kilku dniach od wypełnienia zadzwoniłem (odebranie tel graniczyło z cudem udało się to po 3dniach ) Pani nie udzielając żadnej informacji jak jej powiedziałem że się myli bo co chwilę twierdzi co innego odłożyła słuchawkę.
Cena produktu niższa niż wszędzie ale i jakoś także niższa.
Nie polecam tego sklepu.
Vilkun
Vilkun2 lata temu
Nie polecam zakupów w firmie Madrex. Fotel po paru miesiącach użytkowania nadaje się do wyrzucenia. Mimo wielu prób reklamowania produktu, firma zawsze przysyła taką samą negatywną odpowiedż. Zero kontaktu telefonicznego z działem reklamacyjnym. Nikt z pracowników sklepowych w Bytomiu i Warszawie nie jest w stanie udzielić informacji na temat kontaktu z działem reklamacji.
Mateusz Kubiec
Mateusz Kubiec2 lata temu
Zakupiłem 2 fotele "gamingowe", oba uszkodzone, reklamacja rozpatrzona negatywnie, kontakt telefoniczny z obsługą klienta tylko do 9:30, dział reklamacji nie odpowiada na maile, reklamacja rozpatrzona "w jak najszybszym terminie" czyli godzina przed upływem 14 dni, kpina, nie polecam tej firmy
Zalecane lokalizacje