/Subcarpathian Voivodeship/Sklep meblowy

Sklep meblowy Abra Rzeszów

Galeria handlowa Nova, aleja Tadeusza Rejtana 67, 35-959 Rzeszów, Polska

Sklep meblowy Abra Rzeszów
Sklep meblowy
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2298+H2 Rzeszów, Polska
+48 660 627 610
abra-meble.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–20
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: 10–18
Niedziela: 10–16
Napisz recenzję
Paula Pleśniak
Paula Pleśniak2 lata temu
Nie polecam! Kupiliśmy z narzeczonym łóżko, które miało przyjść w ciągu 4 tygodni. Przyszło po 3 więc to na plus ale dopiero po otrzymaniu towaru zaczęły się komplikacje. Łóżko przyszło z dziurą w dolnej części pojemnika co było zaklejone naklejką ze sklepu. Nie dostaliśmy żadnej instrukcji jak łóżko powinno być prawidłowo złożone. Po telefonie do sklepu Pani przekierowała nas do montera, który też nie wiedział w jaki sposób łóżko działa… Musieliśmy tracić czas żeby dostać się do sklepu aby czegokolwiek się tam dowiedzieć. Po powrocie zrobiliśmy wszytko w taki sposób jak poinstruowano nas na miejscu ale nagle trzask. Jedna z metalowych części zgięła się w pół. Oczywiście po złożeniu reklamacji sklep poinformował nas, że nie jest to z ich winny. Zostaliśmy z łóżkiem prawie za 3 tys i to zepsutym. NIE POLECAM NIKOMU

Odpowiedź na komentarz sklepu: łóżko nie posiadało instrukcji i od samego początku to zaznaczyliśmy, więc proszę się nie dziwić, że mogło zostać źle zmontowane. Nie jesteśmy monterami. Chociaż pan montażysta ze sklepu też nie powinien pełnić takiej funkcji skoro sam nie potrafił nam powiedzieć jak należy złożyć łóżko. A dziura nie została zgłoszona przy odbiorze bo nie pomyśleliśmy, że po odebraniu należy pościągać wszystkie naklejki sklepowe z oznaczeniem „OSTROŻNIE”, żeby upewnić się czy przypadkiem sklep nie chciał w taki sposób zatuszować usterkę. A propozycja producenta jest śmieszna. Zamiast wymienić sam zawias na miejscu to drobnej postury kobieta i jeden chłopak mają ściągać całe łóżko na parter, żeby można było je zabrać na pare tygodni z powrotem do magazynu i tam zrobić to w 5 min. A my mielibyśmy przez te pare tygodni pozostać bez łóżka na mieszkaniu. Jeszcze raz nie polecam. Krętacze i oszuści
Jakub K
Jakub K2 lata temu
Sprawny zakup. Zamówione meble zostały dostarczone po ok 2 tygodniach. Obsługa sklepu bardzo pomocna, zarówno w wyborze mebli jak i realizacji zamówienia. Pomimo zakupów w różnych terminach udało się dostarczyć wszystko w jednej dostawie. Polecam.
Full Empty
Full Empty2 lata temu
Szczerze nie polecam, wczoraj otrzymałem zamówiony narożnik i co się okazało...siedzisko było uszkodzone, niewielka dziurka w materiale, a z doświadczenia wiem że niewielka dziurka zaraz jest duża bo przecież się na tym siada. Karton i folia w którym było to przywiezione było uszkodzone w tym samym miejscu co material i zaklejone taśmą żeby nie było tego widać. Dostawcy przynieśli to do mieszkania i się zmyli. Także uszkodzenie zobaczyłem chwilę po tym. Udałem się niezwłocznie do sklepu żeby złożyć reklamacje, a Pani z obsługi z wejścia mówi, że reklamacji raczej nie uznają i żeby określić to jako skaza materiału i nawet nie wspominać o uszkodzeniu mechanicznym, tak też uczyniłem i reklamacje z automatu odrzucono. Także siedzę sobie na uszkodzonym narożniku i g... mogę z tym zrobić. Obsługa i cały sklep na -5!
Moja rada, sprawdzać towar przy dostawie nawet jeśli będzie to trwało godzinę! Nie płacić za dostawę zanim się towaru całkowicie nie sprawdzi!
Alicja Geroń Sierżęga
Alicja Geroń Sierżęga2 lata temu
Nie polecam tego sklepu. Chciałam fakturę, a ekspedientka nawet się nie spytała i dała mi paragon. Mało tego, nie można zwrócić towaru. Proponują kartę podarunkową, za którą nie można kupić tego samego produktu. Paranoja. Bardzo nie polecam tego sklepu. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów.
Agnieszka Sobala
Agnieszka Sobala2 lata temu
Jak dla tego sklepu nawet 1 gwiazdka to dużo...
2 lutego złożyłam zamówienie na 2 fotele i ławę. Po miesiącu oczekiwania dostałam telefon od obsługi sklepu, aby umówić transport na 1 fotel i ławę. Gdy poinformowałam panią, że zapłaciłam za 2 fotele, po chwili milczenia powiedziała, że rzeczywiście były 2 fotele i mimo wszystko umówiła dostawę na następny dzień. Niestety następnego dnia zamiast dostawy otrzymałam telefon, że producent dostarczył tylko jeden fotel i informację, że w ciągu tygodnia producent dowiezie drugi i wtedy całe zamówienie zostanie mi dostarczone. Minął tydzień, a że nie było żadnego odzewu ze sklepu, to sama zdecydowałam się tam zadzwonić. Wtedy pani wydłużyła termin o kolejne dwa tygodnie. Stwierdziłam, że skoro już tyle czekałam to wytrzymam jeszcze te dwa tygodnie, bo i tak będzie to szybciej niż anulowanie zamówienia i składanie go w innym, w którym znowu będzie trzeba czekać około miesiąca. Jednak dzisiaj czara goryczy się przelała. Niestety pani z salonu w Rzeszowie zadzwoniła dzisiaj do mnie nie z informacją, że chce mi dostarczyć zamówione niemalże 2 miesiące temu meble (przypominam, że tu chodzi jedynie o dwa małe fotele i ławę a nie umeblowanie całego domu), tylko powiedziała mi (w końcu szczerze), że NIE MA POJĘCIA KIEDY ZOSTANĄ MI DOSTARCZONE MEBLE. To jest jakaś jedna wielka kpina, żeby taki czas oczekiwać na zamówienie. Ja rozumiem, że jest pandemia, ale sama pracuje w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym i jakoś potrafimy dotrzymywać wyznaczonych terminów. Już dłużej nie mam zamiaru czekać na te meble. Na pewno nikomu nie polecam tego salonu meblowego, chyba że zamierzacie zamówić meble jeszcze przed wybudowaniem domu. Wtedy może wyrobią się z terminem.
Mam dość i tyle
Mam dość i tyle2 lata temu
Bardzo fajny sklep Miła i pomocna obsługa obszerny asortyment przystępne ceny 5/5
Polecam
Kamil Wilk
Kamil Wilk2 lata temu
Na pierwszy rzut oka wszystko wydawało się ok, dość duży wybór, ceny przystępne, obsługa również nie była na najgorszym poziomie. Lecz problem pojawił się po złożeniu zamówienia i po zapytaniu kiedy można sie spodziewać mebli. Pani zapewniła że czas oczekiwania jest krótki i wynosi max do 2 tygodni. Po kolejnej wizycie w salonie Pani zupełnie nie wiedziała kiedy będzie dostawa. Mebli jak nie było tak nie ma. Nie polecam
Marlena Marlena
Marlena Marlena2 lata temu
Zamówiona została szafa, źle przewiercone dziury, w niektórych pułkach nie ma w ogóle zrobionych dziur. Stłuczona szyba - nie polecam. Obsługa na poziomie mniej niż 0 cały czas słyszę niedługo meble przyjdą- brak konkretnej daty. Nie polecam!! Nigdy już nie zamówię mebli w tym sklepie. Do dnia dzisiejszego nie zostały wymienione meble.
Zalecane lokalizacje