Sklep meblowy Abra Rzeszów
Galeria handlowa Nova, aleja Tadeusza Rejtana 67, 35-959 Rzeszów, Polska
3
8 komentarze
2298+H2 Rzeszów, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–20
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: 10–18
Niedziela: 10–16
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: 10–18
Niedziela: 10–16
Odpowiedź na komentarz sklepu: łóżko nie posiadało instrukcji i od samego początku to zaznaczyliśmy, więc proszę się nie dziwić, że mogło zostać źle zmontowane. Nie jesteśmy monterami. Chociaż pan montażysta ze sklepu też nie powinien pełnić takiej funkcji skoro sam nie potrafił nam powiedzieć jak należy złożyć łóżko. A dziura nie została zgłoszona przy odbiorze bo nie pomyśleliśmy, że po odebraniu należy pościągać wszystkie naklejki sklepowe z oznaczeniem „OSTROŻNIE”, żeby upewnić się czy przypadkiem sklep nie chciał w taki sposób zatuszować usterkę. A propozycja producenta jest śmieszna. Zamiast wymienić sam zawias na miejscu to drobnej postury kobieta i jeden chłopak mają ściągać całe łóżko na parter, żeby można było je zabrać na pare tygodni z powrotem do magazynu i tam zrobić to w 5 min. A my mielibyśmy przez te pare tygodni pozostać bez łóżka na mieszkaniu. Jeszcze raz nie polecam. Krętacze i oszuści
Moja rada, sprawdzać towar przy dostawie nawet jeśli będzie to trwało godzinę! Nie płacić za dostawę zanim się towaru całkowicie nie sprawdzi!
2 lutego złożyłam zamówienie na 2 fotele i ławę. Po miesiącu oczekiwania dostałam telefon od obsługi sklepu, aby umówić transport na 1 fotel i ławę. Gdy poinformowałam panią, że zapłaciłam za 2 fotele, po chwili milczenia powiedziała, że rzeczywiście były 2 fotele i mimo wszystko umówiła dostawę na następny dzień. Niestety następnego dnia zamiast dostawy otrzymałam telefon, że producent dostarczył tylko jeden fotel i informację, że w ciągu tygodnia producent dowiezie drugi i wtedy całe zamówienie zostanie mi dostarczone. Minął tydzień, a że nie było żadnego odzewu ze sklepu, to sama zdecydowałam się tam zadzwonić. Wtedy pani wydłużyła termin o kolejne dwa tygodnie. Stwierdziłam, że skoro już tyle czekałam to wytrzymam jeszcze te dwa tygodnie, bo i tak będzie to szybciej niż anulowanie zamówienia i składanie go w innym, w którym znowu będzie trzeba czekać około miesiąca. Jednak dzisiaj czara goryczy się przelała. Niestety pani z salonu w Rzeszowie zadzwoniła dzisiaj do mnie nie z informacją, że chce mi dostarczyć zamówione niemalże 2 miesiące temu meble (przypominam, że tu chodzi jedynie o dwa małe fotele i ławę a nie umeblowanie całego domu), tylko powiedziała mi (w końcu szczerze), że NIE MA POJĘCIA KIEDY ZOSTANĄ MI DOSTARCZONE MEBLE. To jest jakaś jedna wielka kpina, żeby taki czas oczekiwać na zamówienie. Ja rozumiem, że jest pandemia, ale sama pracuje w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym i jakoś potrafimy dotrzymywać wyznaczonych terminów. Już dłużej nie mam zamiaru czekać na te meble. Na pewno nikomu nie polecam tego salonu meblowego, chyba że zamierzacie zamówić meble jeszcze przed wybudowaniem domu. Wtedy może wyrobią się z terminem.
Polecam