/Świętokrzyskie Voivodeship/Sklep meblowy

Salon meblowy - Meble Bodzio Ostrowiec Świętokrzyski - sklep z meblami Waryńskiego 36

Ludwika Waryńskiego 36, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Polska

Salon meblowy - Meble Bodzio Ostrowiec Świętokrzyski - sklep z meblami Waryńskiego 36
Sklep meblowy
3.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
W9XJ+CP Ostrowiec Świętokrzyski, Polska
+48 41 252 71 44
bodzio.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–20
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: 9–20
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Dykaa
Dykaa2 lata temu
Meble tarasowe właśnie dotarły. Mimo, iż nie było ich w salonie, przemiłe Panie pracujące w Bodzio Ostrowiec stanęły na wysokości zadania i w ekspresowym tempie zamówiły mebelki. Polecam Bodzio Ostrowiec i przesympatyczne Panie z obsługi🥰
Mariusz sikora
Mariusz sikora2 lata temu
Bardzo dobre łóżko kupiłem. Piękna, przyjazna obsługa w sklepie. Jestem bardzo zadowolony. Polecam.
Danuta Wróbel
Danuta Wróbel2 lata temu
Byłam bardzo zadowolona z obsługi ,pracowników tego salonu.Projekt kuchni idealnie wymierzony.Wcześniej kupiłam meble do salonu a także łóżko dwuosobowe.Polecam ten salon każdemu a szczególnie miłych pracowników.Doradzą z uśmiechem na twarzy.
Aleksandra Kiszka
Aleksandra Kiszka2 lata temu
Nikomu nie polecam tego sklepu. Obsługa klienta w salonie pozostawia bardzo wiele do życzenia. Podczas zakupu komody udzielono informacji, jakoby przy faktycznym odbiorze towaru pracownicy firmy mieli pomagać z wniesieniem mebli do auta. Przy odbiorze komody sprzedawca odzywał się w poirytowany, niegrzeczny sposób, okazywał zniecierpliwienie klientom, w tym również mnie i mojej babci. Pracownik był bardzo niezadowolony nawet, kiedy koleżanka poprosiła go o przyniesienie zamówienia. Postawił karton i kiedy poprosiłyśmy o pomoc przy wniesieniu towaru do auta, sprzedawca stwierdził po prostu, że "nie wie jak sobie poradzimy". Pomógł nam przypadkowy człowiek, przechodzący obok sklepu. Podkreślam, że obsługa sklepu nie była zainteresowana sprawą, zainteresował się obcy człowiek. Po zapakowaniu towaru sprzedawczyni przeprosiła za swojego kolegę, co wskazuje na fakt, że jego zachowanie nie odpowiadało pewnym standardom. Nawet jeśli usługa tego typu nie leży w obowiązkach pracownika, na pewno można zachować kulturę osobistą i nie zniechęcać klientów do miejsca, w którym usiłuje się im coś sprzedać. Nie sądzę, żeby potraktowani w ten sposób klienci polecili sklep innym lub do niego wrócili. Być może właściciel sklepu powinien przemyśleć, jakie osoby zatrudnia i czy są one odpowiednie.
Mateusz Komoszyński
Mateusz Komoszyński2 lata temu
Nie polecam tego sklepu.. mimo wielu telefonów do firmy w sprawie mebli żadnego odzewu w sprawie mebli mimo, że meble miały być 3 tygodnie temu bądź zmienianie terminu dostawy przez obsługę. Brak żadnego kontaktu z szefem firmy ni nic... nie polecam tego sklepu z głębi serca by inni cierpieli jednym słowem ŻENADA!
Carolina Kanoshi
Carolina Kanoshi2 lata temu
Zamowiłam meble, rozumiem jak najbardziej różne sytuacje że mogą być opóźnienia itd ale nie w sytuacji gdy nie dostałam żadnej informacji o opóźnieniu, dodatkowo nie można się nawet dodzwonić. Raz połączenie zostało odrzucone przez kogoś, kolejne juz nie odebrane.
Teresa Pawełek
Teresa Pawełek2 lata temu
Nie polecam tego sklepu! Sprzedawczynie są nie kompetentne. Sklep narzuca odmówienie produktu. Mebli się nie doczekałem, mimo że sama chciałam odebrać po 3 tygodniach oczekiwania. Personel powinien być zmieniony, ponieważ firma traci przez nich klientów.
Urszula Soczomska
Urszula Soczomska2 lata temu
W ostatnim czasie zmiany w salonie Bodzio na mega plus. Przemiła, pomocna i fachową obsługa, a wystrój rewelacja !!!! Najchętniej przeniosłabym do domu gotowe pomysły. Polecam gorąco : )
Zalecane lokalizacje