Meble Plus Ostróda
Jana III Sobieskiego 11, 14-100 Ostróda, Polska
4.3
8 komentarze
MXV6+H2 Ostróda, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Teraz nastąpiła zmiana na dużo lepsze, asortyment znacznie bogatszy, zróżnicowany, ale brak nadal ciekawszych aranżacji, wyrobów różnych producentów, może trochę luksusu?
Ale jest postęp, co w czasie kryzysu wiele znaczy. Widać też klientów.
Po miesiącu drzwi nadal brak :)
19.09.2020
Żeby zakończyć temat. Minęły ponad 3 tygodnie, drzwi jak nie było tak nie ma :)
28.08.2020
Napisałam tę opinię żeby inni kupujący wiedzieli na co się piszą.
Być może 21 dni to ustawowy czas, w którym Państwo mogą dostarczyć brakujące elementy, pewnie Państwo to wiedzą lepiej. Myślę jednak,że można by to zrobić dużo sprawniej, skoro wina leży po stronie producenta (no bo piszą Państwo,że nie po Państwa stronie).
Przypomnę w tym miejscu złotą zasadę handlu, która brzmi "klient ma zawsze rację". Klient niezadowolony już nie wraca :)
25.08.2020
Szafa zakupiona u Państwa, czekaliśmy prawie miesiąc. Podczas montażu okazało się, że drzwi do szafy mają dwa lewe skrzydła, zamiast prawego i lewego. Reakcja sklepu? Dostarczenie brakujących elementów ma potrwać 3 tygodnie (!). Sami możecie ocenić podejście do klienta jak i ten sklep :)
25.10.2017
Klientka to moja żona, więc ja też byłem klientem i odbierałem swój stół. Nawet nie poinformowaliście o możliwości przymierzenia mebla w domu, mimo że była dwa razy. To tak jakby sklep internetowy oferował darmową dostawę, ale poinformował klienta o tym po zakupach, kiedy już zapłacił za przesyłkę! Brawo za wysoki standard obsługi klienta. Super polityka, "nie powiemy, że można przymierzyć w domu to nie będą oddawać". Ja zdaję sobie sprawę, że sklepy nie mają obowiązku przyjmowania zwrotów, ale obsługa w waszym sklepie jest na bardzo niskim poziomie.