/Warmian-Masurian Voivodeship/Sklep meblowy

Sklep Meblowy Abra Giżycko

Jagiełły 1A, 11-500 Giżycko, Polska

Sklep Meblowy Abra Giżycko
Sklep meblowy
3.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2QRR+73 Giżycko, Polska
+48 660 552 135
abra-meble.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–19
Wtorek: 10–19
Środa: 10–19
Czwartek: 10–19
Piątek: 10–19
Sobota: 10–17
Niedziela: 10–15
Napisz recenzję
Ewelina Skibniewska
Ewelina Skibniewska2 lata temu
Bardzo polecam ten sklep. Doradztwo jest na bardzo wysokim poziomie. Meble są solidne i ładne ;) Dostawa zawsze w terminie. Z chęcią tu wrócę :)
Radek Nitkiewicz
Radek Nitkiewicz2 lata temu
Nie polecam tego sklepu, przy zakupie mebla na raty byl przumus wziecia karty kredytowej, raty splacono karta zwrocona a po pół roku przychodzi jakas oplata za nia :( a w sklepie nie bylo mowy o tym,,,,nieduza kwota ale sam fakt kazdego by zdenerwowal:(
Z serca Mazur
Z serca Mazur2 lata temu
Nie polecam. W przeciągu trzech miesięcy zakupiłam w sklepie towary .
Za każdym razem przy płaceniu gotówką opłacam także dostawę .Gdy przyjeżdża firma ,którą najwidoczniej sklep wynajmuję do dowozu trzeba opłacić znów dostawę .Sklep pobiera pieniądze za dostawę po czym znów trzeba płacić przy dostawię .W sklepie umywają ręce . Za dzisiejszą dostawę zapłaciłam w sklepie, oczywiście na paragonie nie ma o tym wzmianki, i kolejne pieniądze dla osoby która dostarczyła towar .
Mam zamiar zgłosić te sytuacje (bo nie ja jedyna mam takie przeboje ze sklepię ) w głównej firmie .Kasa wyłudzona ,bez potwierdzenia na dokumencie ,a płaci się dodatkowo.
Łukasz Kuśnierz
Łukasz Kuśnierz2 lata temu
Bez najlepszego pracownika Pana Kamila ten sklep to już nie to samo. Nikt inny nigdy lepiej nie doradził mi przy wyborze sofy.
Renata Skarżycka
Renata Skarżycka2 lata temu
Nie polecam!!! W styczniu zakupiliśmy narożnik, który trzeba było zareklamować. Do dzisiejszego dnia, reklamacja nie została zrobiona. Pracownicy sklepu to jakiś dramat, ich jedyną odpowiedzią jest to, że nie mają kontaktu /informacji od producenta. Jeśli chodzi o sprzedaż wszystko jest jak trzeba, a i informacje od producenta są dostępne. Mamy wrażenie, że ich rola kończy się na sprzedaży, a resztę.... mają po prostu gdzieś. Najlepsze jednak jest to, że w maju miała być zrobiona reklamacja(takie informacje przysłał nam sklep) , podano nam konkretny dzień i nikt się nie pojawił. A co sklep na to?. Oczywiście nic nie wiedzą, ponieważ producent nie wie dlaczego nikogo u nas nie było w sprawie reklamacji. Porażka. Sprawa zgłoszona "wyżej" więc może w końcu się coś ruszy i nie usłyszymy ponownie, że to przez producenta.....
Anna Sakowska
Anna Sakowska2 lata temu
Zakupiłam kanapę została przywieziona okazało się że nie mieści się na schody i nie ma możliwości jej rozłożenia na elementy o czym mnie nie poinformowano w sklepie ,zapłaciłam za transport ,kanapa wróciła do sklepu .Pojechałam po zwrot gotówki i nie usłyszałam od pan nawet słowa przepraszam zero kultury.
Ay A
Ay A2 lata temu
Nie polecam. Kupuje mebel, uzgadniam dostawę, cenę tej dostawy, nie otrzymując usługi dostawy potwierdzonej na jakimkolwiek dokumencie , po czym dziś przy dostawie muszę zapłacić za dostawę drugi raz.(nie pierwszy raz.)
Malina
Malina2 lata temu
Nie polecam! Czas realizacji prostego zamówienia 6 tygodni, dużo przekroczony czas. Pracują nie kompetentne osoby, które nie potrafią udzielić jakiejkolwiek informacji. Mebel stoi w sklepie 2 tygodnie bo nie ma go kto dostarczyć!! Paranoja! Kompletny brak profesjonalizmu. Ponad to obsługa niezainteresowana klientem, gdy zapytałam o polecenie czy pokazanie mebli mnie interesujących, odesłała do Internetu, bo nie chciało się ruszyć z krzesła! Nie polecam !!!
Zalecane lokalizacje