/West Pomeranian Voivodeship/Sklep meblowy

Salon meblowy Black Red White - meble Szczecin

Hangarowa 13, 70-767 Szczecin, Polska

Salon meblowy Black Red White - meble Szczecin
Sklep meblowy
3.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9JPV+GX Szczecin, Polska
+48 84 685 02 02
brw.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–20
Wtorek: 10–20
Środa: 10–20
Czwartek: 10–20
Piątek: 10–20
Sobota: 10–20
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Magdalena Firmanty
Magdalena Firmanty2 lata temu
Obsługa Klienta na wysokim poziomie oraz szeroki wybór asortymentu. Pani Agnieszka, która obsługiwała mnie z mężem bardzo miła, uśmiechnięta, posiada szeroką wiedzę o asortymęcie dzięki temu zdecydowaliśmy się na zakupy w sklepie. Polecam serdecznie nieomieszkam skorzystać jeszcze raz z zakupów w tak przyjaznym sklepie.
Marian Wielebny
Marian Wielebny2 lata temu
Zakupiłem komodę w tym lumpeksie. Została wydana nie oryginalnie zapakowana co spowodowałoby uszkodzenia widoczne na zdjęciach. Sklep nie poczuwa się do obowiązku przyjęcia reklamacji a winą obarcza kuriera odbierającego towar, fałszując dokumenty.
Piotr Kołodziejczak
Piotr Kołodziejczak2 lata temu
Zdecydowanie nie polecam zakupów w tej firmie. Zakupiliśmy ostatnio z żoną kanapę za ciężkie pieniądze z usługą wniesienia. Ponieważ był ograniczony dostęp do lokalu panowie musieli rozpakować mebel na zewnątrz i wnosić go we fragmentach. Po ich wizycie zauważyłem uszkodzenie materiału, co oczywiście od razu zgłosiłem. Reklamacja została odrzucona z powodu… „niewłaściwego rozpakowania towaru”. Odpuściłem to. Po miesiącu okazało się, że pękł jeden z elementów kanapy. Sprawa do tej pory się ciągnie i prawdopodobnie skończy się w sądzie. Tak jak powiedziałem na wstępie, nie polecam!
Damian Balandowski
Damian Balandowski2 lata temu
Meble dobrej jakości jak za tą cenę, informacja o dostawie na stronie wprowadza w błąd, mogla by być troszkę szybsza albo podana przybliżona data.
Izabela Loks
Izabela Loks2 lata temu
Bardzo duży asortyment dobrej jakości, oraz miła obsługa Pań które tam pracują, a zwłaszcza Pani Agnieszki i Patrycji powoduje że na pewno tam jeszcze powrócę po kolejny artykuł.
Polecam
Monika Stępień
Monika Stępień2 lata temu
Pan Arkadiusz z salonu kuchni na Hangarowej mega pomocny. Każdy drobiazg tłumaczy (praktycznie, nie teoretycznie) pokazując o co chodzi na przykładzie kuchni z ekspozycji. Zamawiałam kuchnię modułową a nie na wymiar, sama ją aranżowałam na wzór mojej starej i martwiłam się czy wszystko dobrze rozplanuję. Wspomniany Pan we wszystkim mi pomógł, doradził i sprawił, że zamawianie kuchni nie było takie straszne. Zajęło nam to 2,5 h, jednak wszystko wyszło super. Jedynie co, to trzeba dzwonić i dopytywać się czy meble już są gotowe, bo w moim przypadku były na magazynie, a nikt nie zadzwonił z taką informacją. Potrzebowałam jej, by opłacić transport z wniesieniem. Infolinia działa, łatwo można się dodzwonić i szybko reagują (dzwoniłam i pytałam co z moim zamówieniem). Kontakt z nią przyspieszył dotarcie moich mebli do domu.
Daniel B
Daniel B2 lata temu
Nie polecam zakupu kuchni w tym sklepie. Kuchnia zamówiona w październiku 2021, termin dostawy do Szczecina 1-3tydzien stycznia 2022, umówiony montaż ze sklepu 1lutego. Czas oczekiwania długi ale byłem świadomy tego. Niestety !!! Gdy zbliżał się termin montażu najpierw kuchni nie było, jak już dojechała do Szczecina pod koniec stycznia , to mówiono mi , że nie ma kto jej na magazynie sprawdzić i przygotować do wydania. Proszono mnie o cierpliwość więc czekałem. Mijały dni, tygodnie sytuacja się nie zmieniała. Kuchnia podobno cały czas oczekiwała na sprawdzenie w magazynie. W końcu poprzez kontakt z infolinia postawiłem warunek : albo kuchnia zostaje wydana albo proszę o zwrot zaliczki (40% wartości kuchni) . Otrzymałem telefon ze sklepu, że rozwiązujemy umowę. Zaliczka została wypłacona. Kuchnię zamówiłem w Leroy Merlin i w ciągu tygodnia była gotowa do odbioru ze sklepu. Można ??? Kuchnia okazała się korzystniejsza cenowo a nawet ładniejsza. Najbardziej szkoda straconych nerwów... Nie polecam.
Iwona Komorek
Iwona Komorek2 lata temu
Byliśmy w sklepie BRW bo chcieliśmy obejrzeć narożnik.Po rozmowie ze sprzedawcą okazało się ,że model który nas interesował jest ale na magazynie.Na nasze pytanie kiedy będzie dostępny na sklepie dostaliśmy odpowiedż cyt" jak będzie to będzie". Bardziej chamskiego komentarza dawno nie słyszałam.Jeśli w taki sposób traktuje się potencjalnego klienta to aż strach pomyśleć jak traktują klienta który zgłasza coś w ramach np.reklamacji.Zrezygnowaliśmy z zakupu a narożnik zakupiliśmy w Agata meble.
Zalecane lokalizacje