/Greater Poland Voivodeship/Stacja paliw

Stacja Paliw ORLEN

Zachodnia, 64-761 Krzyż Wielkopolski, Polska

Stacja Paliw ORLEN
Stacja paliw
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
VXGW+WQ Krzyż Wielkopolski, Polska
+48 24 256 09 51
orlen.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 00–24
Wtorek: 00–24
Środa: 00–24
Czwartek: 00–24
Piątek: 00–24
Sobota: 00–24
Niedziela: 00–24
Napisz recenzję
Wiadro Bolon
Wiadro Bolon2 lata temu
Szkoda gadać. Pracownicy są chyba na wakacjach a nie w pracy. 3 lata pracowałem w tej branży i nigdy nie widziałem takiego braku poszanowania klienta👎👎👎👎👎👎
Agata Oleksak
Agata Oleksak2 lata temu
Jak to stacja. Szkoda że nie ma komu pomóc jak jest potrzeba.
Black Dog
Black Dog2 lata temu
Stacja jak inne lecz minus za brak podgrzewanych zapiekanek itp.
Malgorzata Stachowiak
Malgorzata Stachowiak2 lata temu
Zawsze tam tankuje i cena jak wszędzie więc nic na plus i nic na minus.
EEM 9
EEM 92 lata temu
Jedna z pracownic obsługi zdecydowanie potrzebuje szkolenia w zakresie standardów obsługi klienta. Choć osobiście uważam, że jeśli ktoś ma tendencje do prowokowania pyskówek, po prostu nie nadaje się do tego typu pracy. Dodam również, że nie zostałem poinformowany o problemach technicznych i w efekcie zostałem dwukrotnie obciążony za swój zakup. Zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2021/CODO/3575 Zamiast klimatyzacji włączony nawiew, bo dziewczyny twierdzą, że im zimno, 30+ stopni na zewnątrz- nie mam pytań...
Mikołaj Pawlak
Mikołaj Pawlak2 lata temu
Czekam na odpowiedź ze strony Działu Standardów i Relacji z Klientem Sieci Detalicznej PKN Orlen SA w sprawie oficjalnej skargi dotyczącej poziomu obsługi klienta na tej stacji. Osobom o słabych nerwach zalecam omijanie tej stacji szerokim łukiem. Orlenowskie stacje są dla mnie synonimem najwyższego standardu obsługi, a kasjerka tam pracująca, powinna co najwyżej pobierać opłaty za korzystanie z toalety. I to jedynie w gotówce, bo z obsługą terminali, kas i podejściem do klienta, radzi sobie tak, jakby w ogóle nie była w tym zakresie przeszkolona.
Krystian Obarek
Krystian Obarek2 lata temu
W dniu dzisiejszym tankowałem pojazd firmowy na stacji Orlen Nr: 0951 w Krzyżu Wlkp. Chciałem zapłacić kartą Flotową. Niestety odmówiono mi płatności. Wykfalifikowana Pani kasjer sprzedawca która pracuje tam chyba od wczoraj stwierdzila że karta jest na inny pojazd i nie mogę nią zapłacić. Mogę tylko gotówka lub blikiem szczerze powiedziawszy Jeżdżę po całej Polsce i tankuje na stacjach Orlen i nigdy wcześniej nie miałem problemu by zapłacić Flotą. Do tego chciałbym dodać że Panie tam pracujące były bardzo chamskie i wulgarne. Sam prowadzę sklepy spożywcze i nie wyobrażam sobie żeby pracownik się w taki chamski sposób odnosił do klienta. Nie wspomnę już o braku kompetencji tych Pań bo nie mogłem zapłacić za paliwo. PROSZĘ KIEROWNICTWO TEJ STACJI O PRZYJRZENIE SIĘ SPRAWIE A W SZCZEGÓLNOŚCI PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA OBSŁUGĘ. BO NAJWIDOCZNIEJ PANIE TAM PRACUJACE MAJĄ JAKIŚ PROBLEM ZE SOBĄ I TYM SAMYM ODREAGOWUJĄ SWOJE FRUSTRACJE DO KLIENTÓW. CHCIAŁBYM DODAĆ ŻE OFICJALNIE SKŁADAM SKARGĘ DO GŁÓWNEJ SIEDZIBY STACJI ORLEN: POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN S.A 09-411 PŁOCK UL.CHEMIKÓW 7. NIE POLECAM TEJ STACJI..
Andrzej
Andrzej2 lata temu
Mimo negatywnych opinii postanowiłem zrobić zakup paliwa i wszystko poszło bez problemu. Zostałem obsłużony przez pracowników z miłym usmiechem. Polecam.
Zalecane lokalizacje